eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › świadczenie usługi utrzymania zieleni i czystości parku pofortecznego, na terenie Centrum Hewelianum w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-19

Gdańsk: świadczenie usługi utrzymania zieleni i czystości parku pofortecznego, na terenie Centrum Hewelianum w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 38046 - 2015; data zamieszczenia: 19.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Centrum Hewelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk , ul. Gradowa 6, 80-802 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 300 08 42, faks 58 742 15 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hewelianum.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi utrzymania zieleni i czystości parku pofortecznego, na terenie Centrum Hewelianum w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania zieleni i czystości parku pofortecznego, na terenie Centrum Hewelianum w Gdańsku, w latach 2015-2016. 2. Teren Parku obejmuje obszar ograniczony ulicami: Dąbrowskiego, Powstańców Warszawskich, 3 Maja oraz Nowe Ogrody oraz obszar działki nr 566/16 obr. 67 przy ul. Dąbrowskiego (Luneta Seremonta) - zgodnie z załącznikiem graficznym stanowiącym załącznik do SIWZ. 3. Teren wpisany jest do rejestru zabytków i znajduje się pod opieką Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Powierzchnia parku wynosi ok. 21 ha. 4. Zamówienie obejmuje w szczególności: 1) Prace ogrodnicze związane z utrzymaniem i pielęgnacją zieleni parkowej 2) Prace pielęgnacyjne związane z prowadzeniem gospodarki drzewostanem 3) Prace porządkowe związane z utrzymaniem czystości w parku 5. Terminy realizacji: 1) Wykonywanie prac ogrodniczych związanych z utrzymaniem i pielęgnacją zieleni parkowej - lata 2015 i 2016 - każdego roku od kwietnia do połowy listopada. 2) Wykonywanie prac pielęgnacyjnych związanych z prowadzeniem gospodarki drzewostanem - lata 2015 i 2016 - każdego roku w terminie od kwietnia do połowy listopada, za wyjątkiem usuwania wiatrołomów i wywrotów w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu osób i mienia, które należy wykonywać niezwłocznie w całym okresie umowy, przy czym strzyżenie lip należy wykonywać poza okresem lęgowym ptactwa. 3) Wykonywanie prac porządkowych związanych z utrzymaniem czystości w parku - od dnia przekazania terenu prac do dnia 15 marca 2017 - przez cały okres trwania umowy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego 77313000-7 77211500-7 77310000-6 77342000-9 90500000-2

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie: a) co najmniej jedną usługę, trwającą pełen sezon wegetacyjny, w zakresie pielęgnacji parków lub innego rodzaju zorganizowanej zieleni (o powierzchni minimum 5 ha), obejmującą kompleksowo: koszenie trawników, cięcia żywopłotów, pielęgnację krzewów, róż, roślin okrywowych i cebulowych oraz prace porządkowe związane z utrzymaniem czystości na terenie, oraz b) co najmniej jedną usługę w zakresie pielęgnacji drzewostanu, w tym wykonywanie cięć pielęgnacyjnych drzew, obejmującą minimum 10 drzew rosnących na terenach zabytkowych. Wykonawca może wskazać jedną usługę spełniającą łącznie warunek wymieniony w lit. a i lit. b powyżej

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: a) minimum jedną osobą kierującą pracami i sprawującą nadzór nad pielęgnacją zieleni, posiadającą tytuł zawodowy magistra lub magistra inżyniera, uzyskany po ukończeniu wyższych studiów obejmujących wiadomości w zakresie zabezpieczenia, uzupełnienia, rekonstrukcji bądź konserwacji zieleni wpisanej do rejestru zabytków, która po zakończeniu tych studiów odbyła co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji lub pielęgnacji zieleni zabytkowej (zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. nr 165, poz. 987). b) co najmniej dwoma osobami do prowadzenia prac o charakterze technicznym, z wykształceniem minimum średnim w zakresie pielęgnacji zieleni, albo posiadającymi co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy pielęgnacji zieleni zabytkowej, w tym jedną osobą posiadającą doświadczenie w pielęgnacji róż; c) co najmniej dwoma osobami do wykonywania prac porządkowych związanych z utrzymaniem czystości w parku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne zmiany umowy, w stosunku do treści złożonej oferty, mogą dotyczyć: 1) warunków płatności, 2) terminu realizacji zamówienia, 3) sposobu realizacji zamówienia 4) zakresu prac w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, 5) zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia po stronie Wykonawcy i osób nadzorujących wykonanie zamówienia po stronie Zamawiającego, 6) zmiany podwykonawców 7) wynagrodzenia wykonawcy, w przypadku, o którym mowa w ust. 2 pkt. 1, 2, 8 lub pkt.9. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w przypadku: 1) zmiany obsługiwanej powierzchni terenu podyktowanej czasowym zajęciem terenu pod roboty budowlane bądź bieżące potrzeby wynikające z realizacji programu Centrum Hewelianum. 2) długotrwałego wyeliminowania elementów wyposażenia terenów (np. kosze, ławki itp.) na skutek wandalizmu bądź kradzieży 3) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy 4) zlecenia wykonania prac dodatkowych, które wymagają dodatkowego czasu na wykonanie zamówienia, 5) opóźnienia zamawiającego w przekazaniu terenu prac, lub w zakresie dokonywania odbiorów, 6) zawieszenia prac przez Zamawiającego, 7) innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie prac, za które nie odpowiada Wykonawca 8) rezygnacji z części prac, jeśli taka rezygnacja będzie wynikała z faktycznych potrzeb wykonania poszczególnych usług w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, 9) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT). 3. Zmiany wynagrodzenia należnego wykonawcy mogą nastąpić również w przypadku zmiany: 1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, (Dz. U. nr 4,poz. 1232) 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - pod warunkiem, że wykonawca udowodni, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Ceny jednostkowe zostaną wówczas zwiększone proporcjonalnie o wskaźnik procentowy wzrostu wynagrodzenia lub składki o których mowa powyżej w pkt. 1 i pkt. 2. 4. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. 5. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, w formie aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hewelianum.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w. lub biuro@bozp.com.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego - Centrum Hewelianum, ul. Gradowa 6, 80-802 Gdańsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.