To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-07
Ogłoszenie nr 38035 - 2017 z dnia 2017-03-07 r.
Nowa Sarzyna: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Nowa Sarzyna w ramach PROW
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuPROW na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 8236-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Sarzyna, krajowy numer identyfikacyjny
52965700000, ul.
ul. Mikołaja Kopernika
1,
37310
Nowa Sarzyna, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
172 413 177, faks
172 413 111, e-mail
umig@nowasarzyna.eu
Adres strony internetowej (URL): www.bip.nowasarzyna.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Nowa Sarzyna w ramach PROW
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Nowa Sarzyna w ramach PROW. Część 1 - Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 104806R w miejscowości Sarzyna na działce o nr ewid. 3171 Zakres zamówienia obejmuje: - roboty pomiarowe, - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - wykonanie przepustu, - wykonanie konstrukcji jezdni, - wykonanie poboczy, - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni, - roboty wykończeniowe. Roboty obejmują: - oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót, - wykonanie robót przygotowawczych, - wykonanie przepustu, - wykonanie konstrukcji jezdni, - wykonanie podbudów, - ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, - wykonanie poboczy, - zabezpieczenie gazociągu, - wykonanie umocnienia skarp rowu na wlocie i wylocie przepustu, - zmiana oznakowania poziomego, - plantowanie oraz humusowanie skarp wraz z obsianiem mieszankami traw, - wykonanie robót wykończeniowych, - prace porządkowe. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej. Część 2 - Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działce nr ewid. 3161 w miejscowości Wola Zarczycka (Kołacznia) Zakres zamówienia obejmuje: - roboty pomiarowe, - roboty ziemne, - roboty przygotowawcze, - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni, - roboty wykończeniowe. Roboty obejmują: - roboty pomiarowe - 0.430 km - wykonanie koryta na głębokość 30 cm - 2387,10 m2 - wykonanie profilowania koryta wraz z zagęszczeniem podłoża- 2387,10 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem (pospółka 0-63 mm) sprzętem mechanicznym grubości 25 cm Rm 1,5-2,5 Mpa- 2387,10 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości 15 cm - 2301,80 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna mieszanka 0-31,5 mm o grubości 5 cm- 2301,80 m2 - mechaniczne wykonanie warstwy wiążącej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu.- 2216,50 m2 - skropienie bitumem warstwy wiążącej -2216,50 m2 - mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu -2216,50 m2 - dowóz mieszanki 0/315 mm na uzupełnienie poboczy o grubości 20 cm - 129,00 m3 - plantowanie poboczy ręcznie wraz z mechanicznym zagęszczeniem obustronnie (2x0,75) - 645,00 m2 - plantowanie obrobienie na czysto terenu przyległego do utwardzonych poboczy - 645,00 m2 - w czasie realizacji zadania roboty należy oznakować zgodnie z "Instrukcją o znakach i sygnałach na drogach" Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej. Część 3 - Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 104788R i wewnętrznej nr działki 11400 w Woli Zarczyckiej (Zagaje) Zakres zamówienia obejmuje: - roboty pomiarowe, - roboty ziemne, - roboty przygotowawcze, - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni, - roboty wykończeniowe. Roboty obejmują: - roboty pomiarowe - 0.980 km - wykonanie koryta na głębokość 30 cm - 5504,60 m2 - ścinanie drzew piłą mechaniczną o średnicy powyżej 80 cm- 1 szt. - wywóz dłużyc - 15 m3, gałęzi -7 mp - mechaniczne karczowanie pni o średnicy powyżej 80 cm - 1 szt. - wykonanie profilowania koryta wraz z zagęszczeniem podłoża- 5504.60 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem (pospółka 0-63 mm) sprzętem mechanicznym grubości 25 cm Rm1,5-2,5 Mpa- 5504,60 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości 15 cm - 5308,60 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna mieszanka 0-31,5 mm o grubości 5 cm- 5308,60 m2 - mechaniczne wykonanie warstwy wiążącej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu- 5112,60 m2 - skropienie bitumem warstwy wiążącej -5112,60 m2 - mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu -5112,60 m2 - dowóz mieszanki 0/315 mm na uzupełnienie poboczy o grubości 20 cm - 294,00 m3 - plantowanie poboczy ręcznie wraz z mechanicznym zagęszczeniem obustronnie (2x 0,75) - 1470,00 m2 - plantowanie obrobienie na czysto terenu przyległego do utwardzonych poboczy - 1470,00 m2 - w czasie realizacji zadania roboty należy oznakować zgodnie z "Instrukcją o znakach i sygnałach na drogach" Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej. Część 4 - Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 104819R w miejscowości Ruda Łańcucka Zakres zamówienia obejmuje: - roboty przygotowawcze, - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni, - roboty wykończeniowe. Roboty obejmują: - oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót, - wykonanie robót przygotowawczych, - wykonanie podbudów, - ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, - wykonanie poboczy utwardzonych. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej. Część 5 - Przebudowa nawierzchni drogi gminnej publicznej nr 104762R w miejscowości Wola Zarczycka (Perlaki) Zakres zamówienia obejmuje: - roboty przygotowawcze, - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni, - roboty wykończeniowe. Roboty obejmują: - oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót, - wykonanie robót przygotowawczych, - wykonanie podbudów, - ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, - wykonanie poboczy utwardzonych. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej. Część 6 - Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 104820R w miejscowości Ruda Łańcucka za mleczarnią Zakres zamówienia obejmuje: - roboty pomiarowe, - roboty ziemne, - roboty przygotowawcze, - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni, - roboty wykończeniowe. Roboty obejmują: - roboty pomiarowe - 0.290 km - wykonanie profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża - 1589.00 m2 - wyrównanie istniejącej podbudowy żwirowo-tłuczniowej tłuczniem kamiennym o średniej grubości 12 cm po uwałowaniu - 1589.00 m2/ 190.68 m3 - mechaniczne wykonanie warstwy wiążącej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu - 1589.00 m2 - skropienie bitumem warstwy wiążącej - 1589.00 m2 - mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 3cm po uwałowaniu - 1589.00 m2 - dowóz niesortu na uzupełnienie poboczy - 43.50 m3 - regulacja urządzeń obcych - 8 szt. - plantowanie poboczy ręcznie wraz z mechanicznym zagęszczeniem /2x0.50/ obustronnie - 435,00 m2 - w czasie realizacji zadania roboty należy oznakować zgodnie z "Instrukcją o znakach i sygnałach na drogach" Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej. 2. Zakres zamówienia obejmuje również: 1) przygotowanie terenu budowy, 2) zabezpieczenie terenu budowy, 3) zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania, 4) uporządkowanie terenu budowy. 3. Inne obowiązki i koszty Wykonawcy Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także: 1) obsługa geodezyjna (tyczenie oraz dokumentacja geodezyjna powykonawcza), 2) koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych, 3) koszty utylizacji odpadów, 4) zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy, 5) zabezpieczenie ogrodzeń i wjazdów na posesje przed zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia odtworzenie do stanu pierwotnego, 6) oznakowanie prowadzonych robót, 7) opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót. 4. Podane w przedmiarze robót nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w przedmiarze robót pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w przedmiarze robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wszystkie materiały budowlane przewidziane do zastosowania w celu wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo budowlane. 6. Kosztorys ofertowy musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. 7. Dokumenty jakie będą wymagane od Wykonawcy w trakcie odbioru końcowego: a) Do zawiadomienia o zakończeniu robót Wykonawca załączy operat kolaudacyjny w skład którego wchodzą następujące dokumenty: 1) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - 3 egz.; 2) projekt budowlano-wykonawczy z naniesionymi zmianami przez projektanta - jeżeli wystąpią; 3) atesty i certyfikaty na zastosowane materiały z adnotacją kierownika budowy o ich wbudowaniu; 4) potwierdzony przez Inspektora nadzoru kosztorys powykonawczy; 5) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem budowlanym, warunkami zgłoszenia wykonania robót budowlanych, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami; 6) protokoły odbioru robót zanikających; 7) "karta gwarancyjna" na dany obiekt. b) Dokumenty winny być ponumerowane i poukładane wg spisu treści; kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem. c) Zamawiający wyznaczy termin i rozpocznie końcowy odbiór przedmiotu umowy lub wezwie do uzupełnienia dokumentów lub innych wymaganych do odbioru dokumentów w terminie do 7 dni od daty zawiadomienia go o osiągnięciu gotowości do odbioru zawiadamiając, o tym Wykonawcę. d) Niedostarczenie Zamawiającemu dokumentów wymaganych do odbioru wstrzymuje podpisanie końcowego protokołu odbioru robót. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów). 9. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót i nie dłuższy niż 72 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 10. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności opisane w pkt. 1 w trakcie realizacji zamówienia. 11. Wykonawca i podwykonawcy zobowiązują się, że osoby wykonujące czynności, o których mowa w pkt. 10 będą zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). 12. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 10 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 13. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 10 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 14. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 10 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 10 czynności. 15. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233223-8
Dodatkowe kody CPV:
45233220-7,
45233140-2,
45233222-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 104806R w miejscowości Sarzyna na działce o nr ewid. 3171 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT534577.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 592209,45 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działce nr ewid. 3161 w miejscowości Wola Zarczycka (Kołacznia) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT233314.27 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert9 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 194757,95 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 104788R i wewnętrznej nr działki 11400 w Woli Zarczyckiej (Zagaje) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT538746.82 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 437995,37 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 104819R w miejscowości Ruda Łańcucka |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT145805.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 183198,05 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej publicznej nr 104762R w miejscowości Wola Zarczycka (Perlaki) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT322847.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 375923,67 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 104820R w miejscowości Ruda Łańcucka za mleczarnią |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT155507.10 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 80809,29 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI NOWA SARZYNA
więcej: przetargi NOWA SARZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.