eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osiecznica › Usługi Nadzoru inwestorskiego w latach 2012-2013 w Nadleśnictwie Krosno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-16

Osiecznica: Usługi Nadzoru inwestorskiego w latach 2012-2013 w Nadleśnictwie Krosno
Numer ogłoszenia: 38025 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krosno z siedzibą w Osiecznicy , ul. Krośnieńska 42, 66-600 Osiecznica, woj. lubuskie, tel. 068 3830776, 068 3830777, faks w. 28.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: LASY PAŃSTWOWE JEDNOSTKA NIE POSIADAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi Nadzoru inwestorskiego w latach 2012-2013 w Nadleśnictwie Krosno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Usługi nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych, sporządzenie kosztorysów inwestorskich dla prac remontowych, sprawdzenie kosztorysów powykonawczych robót inwestycyjnych, remontowych i awaryjnych, sporządzanie analiz opłacalności dla inwestycji i remontów realizowanych przez Nadleśnictwo Krosno w latach 2012-2013. Usługi realizowane będą w specjalnościach umożliwiających nadzorowanie , odbiór robót i sporządzanie opracowań w następujących branżach. . drogowej w zakresie budowy, przebudowy, remontów i utrzymania leśnych dróg utwardzonych i gruntowych; . konstrukcyjno - budowlanej; . budownictwa wodnego w zakresie budowy urządzeń wodno-melioracyjnych . instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych . instalacyjnej w zakresie sieci, przyłączy i instalacji wodno - kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, iS przewiduje moSliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 Ustawy, o wartości stanowiącej nie więcej niS 50% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku zajścia okoliczności uzasadniających udzielenie takich zamówień oraz posiadania odpowiednich środków finansowych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.52.00.00-9, 71.53.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 Ustawy Pzp oferta musi zostać zabezpieczona wadium w kwocie: Dla pakietu nr 1 - 1900.00zł Dla pakietu nr 2 - 900.00zł Dla pakietu nr 3 - 500.00zł Dla pakietu nr 4 - 30.00zł Dla pakietu nr 5 - 80.00zł Dla pakietu nr 6 - 200.00zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj: Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykazał wykonanie co najmniej, jednego zamówienia o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości robót nadzorowanych jak niżej: Pakiet nr 1 - Nadzór nad przebudową drogi leśnej ( dojazdu przeciwpożarowego) Przy łąkach wartość ogółem robót budowlanych z zakresu budownictwa drogowego co najmniej 4 000 000.00zł. Pakiet nr 2 - Nadzór nad remontem dróg leśnych i przepustów drogowych wartość ogółem robót budowlanych z zakresu budownictwa drogowego co najmniej 1 000 000.00zł. Pakiet nr 3 - Nadzór nad robotami ogólnobudowlanymi. Wartość ogółem robót budowlanych co najmniej 50 000.00zł Pakiet nr 4- Nadzór nad robotami elektrycznymi Wartość ogółem robót budowlanych co najmniej 30 000.00zł Pakiet nr 5- Nadzór nad robotami sanitarnymi instalacji wod - kan, c. o. Wartość ogółem robót budowlanych co najmniej 30 000.00zł Pakiet 6: - Nadzór nad budową urządzeń wodno -melioracyjnych Wartość ogółem robót budowlanych co najmniej 80 000.00zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania nadzoru inwestorskiego w następujących branSach konstrukcyjno budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji wod - kan, c. o. urządzeń cieplnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda aby Wykonawca był ubezpieczony od oc z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 200 000.00zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, każda ze stron może żądać wprowadzania istotnych zmian w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącej zał. 4 do SIWZ, przy czym redukcja nie przekraczająca w okresie obowiązywania umowy 30% wartości umowy, nie oznacza zmiany umowy. Strony ustalają, iż dopuszczają pisemną redukcję przez Zamawiającego zakresu zadań do wykonania, w przypadkach wystąpienia okoliczności uzasadniających odstąpienie lub zmniejszenie rozmiaru danego zadania, określonych w umowie, a zmniejszenie wynagrodzenia będzie obliczone w oparciu o stawkę procentową rzeczywistej wartości wykonania zadania wymienione w ofercie wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_krosno
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krosno Osiecznica ul. Krośnieńska 42 66- 600 Krosno Odrzańskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę naley złożyćw zamkniętym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie, pok. 2 w terminie 01.03.2012r do godz. 1000..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przewidziana realizacja inwestycji ze środków unii europejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: - Nadzór nad przebudową drogi leśnej dojazdu przeciwpożarowego Przy łąkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje usługi nadzoru inwestorskiego nad przebudową dojazdu przeciwpożarowego polegającego na utwardzeniu tłuczniem kamiennym z wykonaniem stabilizacji cementem, poboczy i rowów. Szacunkowa wartość inwestycji wynosi 4 318 389,28zł planowana realizacja inwestycji 2012 z możliwością przesunięcia na 2013r. Przewidziana realizacja inwestycji ze środków unii europejskiej. W ramach nadzoru wykonawca będzie zobowiązany do rozliczenia rzeczowo finansowego inwestycji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.53.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.