Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-16
Osiecznica: Usługi Nadzoru inwestorskiego w latach 2012-2013
w Nadleśnictwie Krosno
Numer ogłoszenia: 38025 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krosno z siedzibą w Osiecznicy , ul. Krośnieńska 42, 66-600 Osiecznica, woj. lubuskie, tel. 068 3830776, 068 3830777, faks w. 28.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: LASY PAŃSTWOWE JEDNOSTKA NIE POSIADAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi Nadzoru inwestorskiego w latach 2012-2013 w Nadleśnictwie Krosno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Usługi nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych, sporządzenie kosztorysów inwestorskich dla prac remontowych, sprawdzenie kosztorysów powykonawczych robót inwestycyjnych, remontowych i awaryjnych, sporządzanie analiz opłacalności dla inwestycji i remontów realizowanych przez Nadleśnictwo Krosno w latach 2012-2013. Usługi realizowane będą w specjalnościach umożliwiających nadzorowanie , odbiór robót i sporządzanie opracowań w następujących branżach. . drogowej w zakresie budowy, przebudowy, remontów i utrzymania leśnych dróg utwardzonych i gruntowych; . konstrukcyjno - budowlanej; . budownictwa wodnego w zakresie budowy urządzeń wodno-melioracyjnych . instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych . instalacyjnej w zakresie sieci, przyłączy i instalacji wodno - kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, iS przewiduje moSliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 Ustawy, o wartości stanowiącej nie więcej niS 50% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku zajścia okoliczności uzasadniających udzielenie takich zamówień oraz posiadania odpowiednich środków finansowych
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.52.00.00-9, 71.53.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 Ustawy Pzp oferta musi zostać zabezpieczona wadium w kwocie: Dla pakietu nr 1 - 1900.00zł Dla pakietu nr 2 - 900.00zł Dla pakietu nr 3 - 500.00zł Dla pakietu nr 4 - 30.00zł Dla pakietu nr 5 - 80.00zł Dla pakietu nr 6 - 200.00zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj: Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykazał wykonanie co najmniej, jednego zamówienia o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości robót nadzorowanych jak niżej: Pakiet nr 1 - Nadzór nad przebudową drogi leśnej ( dojazdu przeciwpożarowego) Przy łąkach wartość ogółem robót budowlanych z zakresu budownictwa drogowego co najmniej 4 000 000.00zł. Pakiet nr 2 - Nadzór nad remontem dróg leśnych i przepustów drogowych wartość ogółem robót budowlanych z zakresu budownictwa drogowego co najmniej 1 000 000.00zł. Pakiet nr 3 - Nadzór nad robotami ogólnobudowlanymi. Wartość ogółem robót budowlanych co najmniej 50 000.00zł Pakiet nr 4- Nadzór nad robotami elektrycznymi Wartość ogółem robót budowlanych co najmniej 30 000.00zł Pakiet nr 5- Nadzór nad robotami sanitarnymi instalacji wod - kan, c. o. Wartość ogółem robót budowlanych co najmniej 30 000.00zł Pakiet 6: - Nadzór nad budową urządzeń wodno -melioracyjnych Wartość ogółem robót budowlanych co najmniej 80 000.00zł
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania nadzoru inwestorskiego w następujących branSach konstrukcyjno budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji wod - kan, c. o. urządzeń cieplnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda aby Wykonawca był ubezpieczony od oc z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 200 000.00zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, każda ze stron może żądać wprowadzania istotnych zmian w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącej zał. 4 do SIWZ, przy czym redukcja nie przekraczająca w okresie obowiązywania umowy 30% wartości umowy, nie oznacza zmiany umowy. Strony ustalają, iż dopuszczają pisemną redukcję przez Zamawiającego zakresu zadań do wykonania, w przypadkach wystąpienia okoliczności uzasadniających odstąpienie lub zmniejszenie rozmiaru danego zadania, określonych w umowie, a zmniejszenie wynagrodzenia będzie obliczone w oparciu o stawkę procentową rzeczywistej wartości wykonania zadania wymienione w ofercie wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_krosno
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lasy Państwowe
Nadleśnictwo Krosno
Osiecznica
ul. Krośnieńska 42
66- 600 Krosno Odrzańskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę naley złożyćw zamkniętym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie, pok. 2 w terminie 01.03.2012r do godz. 1000..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przewidziana realizacja inwestycji ze środków unii europejskiej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: - Nadzór nad przebudową drogi leśnej dojazdu przeciwpożarowego Przy łąkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje usługi nadzoru inwestorskiego nad przebudową dojazdu przeciwpożarowego polegającego na utwardzeniu tłuczniem kamiennym z wykonaniem stabilizacji cementem, poboczy i rowów. Szacunkowa wartość inwestycji wynosi 4 318 389,28zł planowana realizacja inwestycji 2012 z możliwością przesunięcia na 2013r. Przewidziana realizacja inwestycji ze środków unii europejskiej. W ramach nadzoru wykonawca będzie zobowiązany do rozliczenia rzeczowo finansowego inwestycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.53.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI OSIECZNICA
więcej: przetargi OSIECZNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: "Rozbudowa skrzyżowania ul. Zielonogórskiej, Chrobrego, Grobla, Okrężnej i Nowszej wraz z ich przebudową w m. Nowa Sól"
- "Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań związanych z przebudową/rozbudową dróg powiatowych na terenie Powiatu Lubaczowskiego" Zadania 1 - 2
- "Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia" - postępowanie powtórzone
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA POD NAZWĄ "ROZBUDOWA RACIBORSKIEGO CENTRUM AKTYWNEJ INTEGRACJI SPOŁECZNEJ"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1359F w miejscowości Zwierzyn ul. Wojska Polskiego - etap II
- Wykonanie nadzoru inwestorskiego w związku z wykonaniem dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie remontu i przebudowy budynku biurowo-laboratoryjnego W1W2H
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.