eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa programu komputerowego do elektronicznego prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-30

Białystok: Dostawa programu komputerowego do elektronicznego prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów
Numer ogłoszenia: 380256 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Handlowa 6/108, 15-399 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7481200, faks 085 7481201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa programu komputerowego do elektronicznego prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa programu komputerowego do elektronicznego prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów zgodnego z założeniami Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 30 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów (Dz. U. z 2005 r. Nr 7 poz. 55), zainstalowanie go na sześciu stanowiskach - w Inspektoracie Bielsk Podlaski (1 stanowisko), Inspektoracie Grajewo (1 stanowisko) oraz: a) wdrożenie programu we wskazanych lokalizacjach. Wdrożenie polega na nadzorowanym przez Wykonawcę pozyskaniu danych ewidencyjnych, dla co najmniej dwóch obrębów i uzyskanie raportów zgodnych z zał. nr 1-9 ww. Rozporządzenia +RRW - 10. W ramach wdrożenia Wykonawca zeskanuje mapy z nadaniem georeferencji dla obrębów będących przedmiotem wdrożenia. b) przeszkolenie odpowiednich pracowników (co najmniej dwóch dla każdej z ww. lokalizacji i stanowisk) w zakresie korzystania z programu. Przewiduje się 16 godzin szkolenia dla każdej lokalizacji); c) wykonanie dokumentacji użytkownika (dla każdej lokalizacji) zawierającej opis i zasady korzystania z oprogramowania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.30.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania 48.31.31.00 - System odczytu optycznego 48.60.00.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: 1) ma uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania; 2) ma niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunek opisany w pkt. 1.2) Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że; a) wykonał w ciągu ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej trzy zamówienia polegające na dostawie i wdrożeniu programu do elektronicznego prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów zgodnego z założeniami Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 30 grudnia 2004 r. w sprawie prowadzenia ewidencji wód, urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów w oparciu o system GIS. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca załączy dokumenty wystawione przez użytkownika programu potwierdzające, że dostawa i wdrożenie programu zostały wykonane należycie, a program umożliwia prowadzenie przedmiotowej ewidencji, generowanie raportów (wg cytowanego Rozporządzenia) i RRW - 10; b) dysponuje lub będzie dysponował do realizacji zadania co najmniej dwiema osobami, które wdrażały projekt u innych użytkowników. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie dokumentów i oświadczeń, wg formuły spełnia - nie spełnia. 4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wymaga się aby każdy podmiot występujący wspólnie nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy , a wspólnicy łącznie spełnili pozostałe warunki określone w niniejszym rozdziale. 5. Wykonawca nie spełniający chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków , zgodnie z Rozp. Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) złoży następujące dokumenty i wypełnione formularze i załączniki: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy; b) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; f) wykaz dostaw zrealizowanych w ostatnich trzech latach przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; g) dokumenty wystawione przez użytkownika, potwierdzające, że dostawy wyszczególnione ww. wykazie zostały wykonane należycie, a program umożliwia prowadzenie przedmiotowej ewidencji, generowanie raportów (wg cytowanego Rozporządzenia i RRW - 10. h) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 2. Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument wymieniony w pkt 1 lit. b), c) i d), przedstawia każdy z Wykonawców. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lit. c), d) i e), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych 15-399 Białystok, ul. Handlowa 6, pokój 108..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 10:45, miejsce: 15-399 Białystok, ul. Handlowa 6, pokój 102 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.