eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych wraz z zakupem i dostawą materiałów do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2013-2014 z podziałem na 22 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-19

Koło: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych wraz z zakupem i dostawą materiałów do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2013-2014 z podziałem na 22 części
Numer ogłoszenia: 380156 - 2013; data zamieszczenia: 19.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610576, faks 063 2610576.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkolo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych wraz z zakupem i dostawą materiałów do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2013-2014 z podziałem na 22 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych wraz z zakupem i dostawą materiałów do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2013 - 2014 z podziałem na 22 części Zakres zamówienia obejmuje : 1. CZĘŚĆ 1 - zakup i dostawa piasku płukanego samochodem o ładowności 25 ton 2. CZĘŚĆ 2 - zakup i dostawa soli drogowej DR samochodem o ładowności 10 ton 3. CZĘŚĆ 3 - zakup i dostawa soli drogowej DR samochodem o ładowności 25 ton 4. CZĘŚĆ 4 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 1 5. CZĘŚĆ 5 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 2 6. CZĘŚĆ 6 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 3 7. CZĘŚĆ 7 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 4 8. CZĘŚĆ 8 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 5 9. CZĘŚĆ 9 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 6 10. CZĘŚĆ 10 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 7 11. CZĘŚĆ 11 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 8 12. CZĘŚĆ 12 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką ciąg. lub samoch. - REJON 9 13. CZĘŚĆ 13 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką ciąg. lub samoch. - REJON 10 14. CZĘŚĆ 14 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką ciąg. lub samoch. - REJON 11 15. CZĘŚĆ 15 - odśnieżanie równiarką - REJON 1 16. CZĘŚĆ 16 - odśnieżanie równiarką - REJON 3 i 4 17. CZĘŚĆ 17 - odśnieżanie równiarką - REJON 6 i 7 18. CZĘŚĆ 18 - odśnieżanie równiarką - REJON 5 i 8 19. CZĘŚĆ 19 - odśnieżanie ładowarką o poj. łyżki powyżej, 2 m3 - REJON 1 20. CZĘŚĆ 20 - odśnieżanie ładowarką o poj. łyżki powyżej, 2 m3 - REJON 3 i 4 21. CZĘŚĆ 21 - odśnieżanie ładowarką o poj. łyżki powyżej, 2 m3 - REJON 6 i 7 22. CZĘŚĆ 22 - odśnieżanie ładowarką o poj. łyżki powyżej, 2 m3 - REJON 5 i 8 2. Szczegółową specyfikację potrzeb i wymagań Zamawiającego zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 3. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określają projekty umów stanowiące załączniki nr 2, 2a , 2b 2c do SIWZ 4. Druk oferty - załącznik nr 3 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 14.20.00.00-3, 14.44.00.00-7, 60.12.20.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań. 1) Wykonawcą w siwz określa się osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego. 2) O udzielenie zamówienia określonego w części III siwz mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach wymaganych przez zamawiającego i podanych w siwz dołączonych do oferty. Z treści złożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wyżej wymienione warunki wykonawca spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia w postaci: - zaplecza do dysponowania sprzętu wraz z miejscem składowania materiałów do zimowego utrzymania i ich załadunku (dotyczy części 4-14); - nośników osprzętu do zimowego utrzymania - samochodów, ciągników; - piaskarko-solarek; - piaskarek ciągnikowych; - piaskarek samochodowych; - pługów odśnieżnych; - równiarek; - ładowarek o pojemności łyżki do 2 m3; - ładowarek o pojemności łyżki powyżej 2 m3.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu posiadającymi wymagane uprawnienia w tym: - kierowcy; - operatorzy sprzętu; - dyspozytorzy - osoby do kontaktu z dyżurnymi PZD dostępnymi w okresie obowiązywania umowy 24 godziny 7 dni w tygodniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 20 000,00 zł.. 6) Posiadają koncesję lub zezwolenie dotyczące wydobycia kruszywa (piasku płukanego frakcji 0-2mm) lub umowę albo zobowiązanie do współpracy z kopalnią soli dotyczące dostaw soli drogowej w zakresie CZĘŚCI zamówienia 1-3. 7) Zapewnią właściwą jakość dostaw w zakresie CZĘŚCI zamówienia 1-3 udokumentowaną zaświadczeniem, atestem, orzeczeniem o jakości podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, że dostarczone materiały (piasek płukany, sól drogowa) odpowiadają określonym normom. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Brak realizacji zamówienia przez podmioty wykazane w postępowaniu będzie stanowiło naruszenie obowiązującego prawa zamówień publicznych, i będzie skutkować zerwaniem umowy z winy wykonawcy ze skutkiem przypisanym.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty na załączniku nr 3 2) zaakceptowany, parafowany projekt umowy - załącznik nr 2, 2a i 2b 3) Oświadczenie o podwykonawstwie - załącznik nr 8 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestry albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 5) w zakresie CZĘŚCI zamówienia 1-3 koncesję lub zezwolenie dotyczące wydobycia kruszywa - piasku płukanego o frakcji 0-2 mm lub umowę lub zobowiązanie do współpracy z kopalnią soli dotyczące dostaw soli drogowej 6) zaświadczenie , atest, orzeczenie o jakości podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, że dostarczone materiały, piasek płukany, sól drogowa odpowiadają określonym normom

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Postanowienia umowy Zamawiający zawarł we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2, 2a, 2b, do siwz. 2. Poza przypadkami określonymi w umowie, zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; d) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy e) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkolo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Toruńska 200, 62-600 Koło, pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1 - zakup i dostawa piasku płukanego samochodem o ładowności 25 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa piasku płukanego samochodem o ładowności 25 ton.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.20.00.00-3, 60.12.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 2 - zakup i dostawa soli drogowej DR samochodem o ładowności 10 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa soli drogowej DR samochodem o ładowności 10 ton.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.44.00.00-7, 60.12.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ 3 - zakup i dostawa soli drogowej DR samochodem o ładowności 25 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa soli drogowej DR samochodem o ładowności 25 ton.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.44.00.00-7, 60.12.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ 4 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - rejon I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - rejon I.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ 5 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ 6 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CZĘŚĆ 7 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: CZĘŚĆ 8 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: CZĘŚĆ 9 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: CZĘŚĆ 10 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: CZĘŚĆ 11 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową - REJON 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: CZĘŚĆ 12 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką ciąg. lub samoch. - REJON 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką ciąg. lub samoch. - REJON 9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: CZĘŚĆ 13 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką ciąg. lub samoch. - REJON 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką ciąg. lub samoch. - REJON 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: CZĘŚĆ 14 - zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką ciąg. lub samoch. - REJON 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką ciąg. lub samoch. - REJON 11.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: CZĘŚĆ 15 - odśnieżanie równiarką - REJON 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie równiarką - REJON 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: CZĘŚĆ 16 - odśnieżanie równiarką - REJON 3 i 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie równiarką - REJON 3 i 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: CZĘŚĆ 17 - odśnieżanie równiarką - REJON 6 i 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie równiarką - REJON 6 i 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: CZĘŚĆ 18 - odśnieżanie równiarką - REJON 5 i 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie równiarką - REJON 5 i 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: CZĘŚĆ 19 - odśnieżanie ładowarką o poj. łyżki powyżej, 2 m3 - REJON 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie ładowarką o poj. łyżki powyżej, 2 m3 - REJON 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: CZĘŚĆ 20 - odśnieżanie ładowarką o poj. łyżki powyżej, 2 m3 - REJON 3 i 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie ładowarką o poj. łyżki powyżej, 2 m3 - REJON 3 i 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: CZĘŚĆ 21 - odśnieżanie ładowarką o poj. łyżki powyżej, 2 m3 - REJON 6 i 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie ładowarką o poj. łyżki powyżej, 2 m3 - REJON 6 i 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: CZĘŚĆ 22 - odśnieżanie ładowarką o poj. łyżki powyżej, 2 m3 - REJON 5 i 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie ładowarką o poj. łyżki powyżej, 2 m3 - REJON 5 i 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.