eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › roboty budowlane na terenie Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-21

POZYCJA 38005

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Radom: roboty budowlane na terenie Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu, do kontaktów: Marek Kwarciński, ul. Szydłowiecka 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3329281 w. 20, fax 048 3329281, e-mail: muzeumwsi@muzeum-radom.pl; skensenr@op.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.muzeum-radom.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Muzeum; Inne:Kultura. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane na terenie Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu. ul. Szydłowiecka 30. 26-600 Radom. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane na terenie Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu. - budowa parkingu wraz z kanalizacją deszczową,oświetleniem i ogrodzeniem - budowa budynku : kasa biletów - budowa dubynku : hydrofornia 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Opis warunków udziału w postępowaniu : a/ wykonawca nie podlega wykluczeniu z art.24 ust.1 i 2 oraz złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy pzp b/ wykonawca wykonał w latach 2001-2005 minimum pięć zamówień odpowiadających rodzajowi niniejszego zamówienia /liczba podlega ocenie,tj.za każde dodatkowe wykonane zamówienie 2 pkt./ - wykonawca dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia i osobami nadzoru /minimum po 1 osobie z uprawnieniami bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi,sieci elektro-energetycznych,instalacji i sieci wod-kan i złoży aktualne dokumenty z właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa c/ wykonawca przedstawi obrót z lat 2003-2005,nie mniej niż 2 mln zł w każdym roku /za każdy następny 1 mln zł w każdym roku dodatkowo 1 pkt - nie więcej niż 3 pkt./ d/ wykonawca dysponyje środkami lub zdolnością kredytową min. 0.5 mln zł./za każde następne 0.5 mln zł dodatkowo 1 pkt - nie więcej niż 3 pkt./ e/ wykonawca potwierdza dokumenty wymienione w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7.04.2004 w sprawie rodzaju dokumentów /Dz.U. nr 7,poz.645 par.1 ust.1,3,4,5,6;ust.2 pkt.4;ust.3 pkt.1,2,3;przepis par.2 stosuje się odpowiednio f/ wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy.Pełnomocnictwo należy załączyć do wniosku i wskazać postępowanie wykonawców,pełnomocnika i jego umocowanego reprezentanta w postepowaniu,zaciąganiu zobowiazań,złożeniu wniosku,prowadzeniu korespondencji i podejmowaniu zobowiązań dotyczących postępowania.Pełnomocnictwo winno być podpisane przez wszystkich wykonawców. g/ każdy wykonawca przedkłada oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu oraz dokumenty wymienione w w/w Rozporządzeniu par.1 ust. 1 pkt.1,4,5,6;ust.3 pkt.1,3.Ine dokumenty i oświadczenia składa pelnomocnik jako wspólne.W ocenie spełniania warunków przez konsorcjum ocena będzie wspólna. UWAGA : w stosunku do wykonawców,którzy uzyskali identyczną liczbę punktów decyduje kolejność w kryterium liczby wykonanych robót.Gdy na tym etapie wykonawcy uzyskają identyczną liczbę punktów do udziału w postępowaniu zostaną zaproszeniu wszyscy wykonawcy,których dotyczy ta okoliczność. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 28.87.50.00 - 28.87.50.00 Oryginalny kod CPV: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Parking - powierzchnia około 3500 m2. Budynek - kasa biletów : kubatura 1290 m3 pow.użytk. 326 m2 - hydrofornia: kubatura 210 m3 pow.użytk. 37 m2 Wartość zamówienia - poniżej 5 mln 278 tys euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium - 40000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Jak wcześniej w pkt. II.I.6. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzenie zgodności z wymaganymi przez zamawiającego warunkami udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostraczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty stwierdzajace uprawnienie osób podpisujących ofertę,o ile nie wynikają z przepisów prawalub innych dokumentów rejestrowych - koncesja,zezwolenie lub licencja,jeżeli ustawy nakładają obowiazek posiadania koncesji,zezwolenia lub licencji na podjęcie działalnosci gospodarczej w zakresie objetym niniejszym zamówieniem - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy,wystawiona nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ypływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace odpowiednio,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,opła oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,lub zaświadczenia,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożeniena raty zaległości płatnych lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześnie niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert - informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego,w okresie ostatnich trzech lat,w przypadku gdy okres prowadzenia działalnosci jest krótszy w tym okresie jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń,jakimi dysponuje wykonawca - wykaz oso i podmiotów,które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia,a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wykaz wykonanych w okresie pięciu ostatnich lat robót budowlanych,a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - w tym okresie,odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających,że roboty te zostały wykonane należycie - sprawozdanie finansowe,a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiazanych do sporządzania sprawozdania finansowego,inne dokumenty określajace obroty,zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - informacja banku,w którym wykonawca posiada podstawiowy rachunek bamkowy,potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. Termin 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2006 godzina 14:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.