eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW W ZAKRESIE UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.STAWIAM NA SIEBIE!, WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIENIE AKTYWNEJ INTEGRACJI, PODDZIAŁANIE 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ OŚRODKI POMOCY SPOŁECZNEJ, REALIZOWEANEGO PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W SIEDLCACH.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-03

Siedlce: PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW W ZAKRESIE UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.: STAWIAM NA SIEBIE!, WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIENIE AKTYWNEJ INTEGRACJI, PODDZIAŁANIE 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ OŚRODKI POMOCY SPOŁECZNEJ, REALIZOWEANEGO PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W SIEDLCACH.
Numer ogłoszenia: 379858 - 2012; data zamieszczenia: 03.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Sienkiewicza 32, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 63 257 04, 63 233 25, faks 025 63 257 04, 63 233 25 w.55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW W ZAKRESIE UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.: STAWIAM NA SIEBIE!, WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PRIORYTET VII PROMOCJA INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, DZIAŁANIE 7.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIENIE AKTYWNEJ INTEGRACJI, PODDZIAŁANIE 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ OŚRODKI POMOCY SPOŁECZNEJ, REALIZOWEANEGO PRZEZ MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W SIEDLCACH..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów w zakresie umiejętności społecznych dla Uczestników projektu pn.: Stawiam na siebie!, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0 Wyodrębniono 3 części zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część zamówienia. Zamawiający będzie dokonywał oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej części zamówienia. Na każdą z części zamówienia Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Część 1 - Przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów savoir-vivre u dla 70 Uczestników Warunki realizacji warsztatów: 1. Warsztaty będą odbywały się w 5 grupach warsztatowych i będą trwały łącznie 60 godzin zegarowych, po 12 godzin zegarowych w każdej grupie (3 spotkania po 4 godziny). 2. Warsztaty będą odbywały się na terenie miasta Siedlce, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w okresie od dnia podpisania umowy do końca listopada 2012 roku, w godzinach pomiędzy godz. 9.00 a 19.30. Liczba godzin warsztatów w ciągu dnia dla jednej grupy będzie wynosić 4 godziny zegarowe (1 spotkanie). Szczegółowy harmonogram warsztatów dla każdej grupy zostanie określony przez Zamawiającego, w porozumieniu z Wykonawcą, najpóźniej na trzy dni przed rozpoczęciem zajęć. 3. Minimalny zakres merytoryczny warsztatów powinien obejmować następujące zagadnienia: a) podstawowe zasady etykiety i kultury zachowań w kontaktach międzyludzkich; b) zasady dobierania właściwego stroju (w tym pod kątem rozmów kwalifikacyjnych i zatrudnienia); c) właściwego zachowania przy powitaniu; d) właściwego zachowania w miejscach publicznych (restauracja, winda, autobus, sklep itp.); e) właściwego zachowania na rozmowie kwalifikacyjnej z potencjalnym pracodawcą. Zobowiązania Wykonawcy: 1. Przygotowanie szczegółowego programu warsztatów i przedłożenia go Zamawiającemu wraz z ofertą (w przypadku potrzeby korzystania w trakcie warsztatów przez prowadzącego ze sprzętów i pomocy technicznych typu: komputer, projektor, tablica flipchart, należy podać tę informację w programie przy poszczególnych tematach zajęć). 2. Prowadzenie list obecności Uczestników warsztatów na arkuszach przekazywanych przez Zamawiającego. 3. Wypełnianie kart czasu pracy przez osobę/y prowadzącą/e warsztaty według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 4. Wypełnienie arkuszy obserwacyjnych każdego z Uczestników warsztatów według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 5. Przeprowadzenie wśród Uczestników, na zakończenie warsztatów, ankiet ewaluacyjnych według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 6. Przygotowanie i wydanie zaświadczeń potwierdzających ukończenie warsztatów przez skierowanych Uczestników projektu. Zaświadczenie musi zawierać informację o współfinansowaniu warsztatów ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Minimalny zakres informacji o współfinansowaniu został określony w załączniku do wzoru umowy . 7. Prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń o ukończeniu warsztatów według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 8. Informowanie Uczestników zajęć o współfinansowaniu warsztatów ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 9. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o: a) każdorazowej nieobecności Uczestników projektu na zajęciach, b) spóźnieniach oraz wcześniejszym opuszczaniu zajęć przez Uczestników projektu, c) niewłaściwym zachowaniu Uczestników, np. pojawienie się na zajęciach pod wpływem alkoholu, utrudnianie prowadzenia zajęć, d) innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu warsztatów i uniemożliwić jego realizację zgodnie z zapisami umowy i ustalonym harmonogramem. 10. Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia zajęć, następujących dokumentów: a) oryginałów kart czasu pracy osoby/osób prowadzącej/ych warsztaty; b) oryginałów arkuszy obserwacyjnych sporządzonych przez osobę/y prowadzącą/e warsztaty; c) oryginałów ankiet ewaluacyjnych przeprowadzonych na zakończenie warsztatów wśród Uczestników zajęć; d) potwierdzonych za zgodność z oryginałem kserokopii wszystkich wydanych Uczestnikom zajęć zaświadczeń potwierdzających ukończenie warsztatów; e) oryginału rejestru wydanych zaświadczeń o ukończeniu warsztatów wraz z potwierdzeniem ich odbioru przez Uczestników zajęć. Część 2 - Przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów rodzinnych dla 10 Uczestników Warunki realizacji warsztatów: 1. Warsztaty będą odbywały się w jednej 10-cio osobowej grupie, będą trwały łącznie 30 godzin zegarowych, 10 spotkań po 3 godziny zegarowe. 2. Warsztaty będą odbywały się na terenie miasta Siedlce, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, od dnia podpisania umowy do 15 grudnia 2012 roku, pomiędzy godz. 9.00 a 19.30. 3. Szczegółowy harmonogram warsztatów zostanie ustalony przez Zamawiającego, w porozumieniu z Wykonawcą, najpóźniej na trzy dni przed rozpoczęciem zajęć. Terminy zajęć warsztatowych powinny być ustalone tak, aby spotkania odbywały się nie częściej niż 2 razy w tygodniu. 4. Podczas warsztatów rodzinnych powinna zostać przekazana podstawowa wiedza na temat następujących zagadnień: a) rozbudzanie/wzmacnianie świadomości pełnienia roli rodzica; b) odpowiedzialność i obowiązki wynikające z rodzicielstwa; c) znaczenie pozytywnego wzmacniania/stworzenia systemu norm i zasad oraz wymagań i konsekwencji w wychowaniu dziecka; d) problem kary w wychowaniu - wychowanie bez przemocy; e) konstruktywne radzenie sobie z trudnościami wychowawczymi. Zobowiązania Wykonawcy: 1. Przygotowanie szczegółowego programu warsztatów i przedłożenie go Zamawiającemu wraz z ofertą (w przypadku potrzeby korzystania w trakcie warsztatów przez prowadzącego ze sprzętów i pomocy technicznych typu: komputer, projektor, tablica flipchart, należy podać tę informację w programie przy poszczególnych tematach zajęć). 2. Prowadzenie list obecności Uczestników warsztatów na arkuszach przekazywanych przez Zamawiającego. 3. Wypełnianie karty czasu pracy przez osobę prowadzącą warsztaty według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 4. Sporządzenie przez osobę prowadzącą warsztaty arkuszy obserwacyjnych każdego z Uczestników warsztatów według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 5. Przeprowadzenie wśród Uczestników na zakończenie warsztatów ankiet ewaluacyjnych według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 6. Przygotowanie i wydanie zaświadczeń potwierdzających ukończenie warsztatów przez skierowanych Uczestników projektu. Zaświadczenie musi zawierać informację o współfinansowaniu warsztatów ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Minimalny zakres informacji o współfinansowaniu został określony w załączniku do wzoru umowy . 7. Prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń o ukończeniu warsztatów według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 8. Informowanie Uczestników zajęć o współfinansowaniu warsztatów ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 9. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o: a) każdorazowej nieobecności Uczestników projektu na zajęciach, b) spóźnieniach oraz wcześniejszym opuszczaniu zajęć przez Uczestników projektu, c) niewłaściwym zachowaniu Uczestników, np. pojawienie się na zajęciach pod wpływem alkoholu, utrudnianie prowadzenia zajęć, d) innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu warsztatów i uniemożliwić jego realizację zgodnie z zapisami umowy i ustalonym harmonogramem. 10. Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia warsztatów, następujących dokumentów: a) oryginałów list obecności ze wszystkich spotkań, b) oryginału karty czasu pracy osoby/osób prowadzącej/ych warsztaty, c) oryginałów arkuszy obserwacyjnych wypełnionych przez osobę/y prowadzącą/e warsztaty, d) oryginałów ankiet ewaluacyjnych wypełnionych przez Uczestników na zakończenie warsztatów, e) potwierdzonych za zgodność z oryginałem kserokopii wszystkich wydanych Uczestnikom zajęć zaświadczeń potwierdzających ukończenie warsztatów, f) oryginałów rejestrów wydanych zaświadczeń o ukończeniu warsztatów wraz z potwierdzeniem ich odbioru przez Uczestników warsztatów. Część 3 - Przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów umiejętności wychowawczych dla 46 Uczestników Warunki realizacji warsztatów: 1. Warsztaty będą odbywały się w 3 grupach warsztatowych i będą trwały łącznie 73,5 godziny zegarowej, po 24,5 godziny zegarowej w każdej grupie (7 spotkań po 3,5 godziny). 2. Warsztaty będą odbywały się na terenie miasta Siedlce, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w okresie od dnia podpisania umowy do końca listopada 2012 roku, pomiędzy godz. 9.00 a 19.30. 3. Szczegółowy harmonogram warsztatów dla każdej grupy zostanie ustalony przez Zamawiającego, w porozumieniu z Wykonawcą najpóźniej na trzy dni przed rozpoczęciem zajęć. Terminy spotkań powinny być jednak ustalone tak, aby zajęcia jednej grupy odbywały się nie częściej niż 2 razy w tygodniu. 4. Minimalny zakres tematyczny warsztatów umiejętności wychowawczych powinien obejmować następujące zagadnienia: a) kształtowanie i doskonalenie umiejętności wychowawczych rodzica, b) wzmacnianie poczucia odpowiedzialności za wychowanie dziecka, c) rozwijanie umiejętności budowania prawidłowych relacji interpersonalnych, w tym pokonywanie barier komunikacyjnych i aktywne słuchanie, d) znaczenie okazywania uczuć, zrozumienia i akceptacji w procesie wychowania dziecka, e) konstruktywne rozwiązywanie konfliktów i sytuacji problemowych, f) źródła pomocy w rozwiązywaniu trudności wychowawczych. Zobowiązania Wykonawcy: 1. Przygotowanie szczegółowego programu warsztatów i przedłożenie go Zamawiającemu wraz z ofertą (w przypadku potrzeby korzystania w trakcie warsztatów przez prowadzącego ze sprzętów i pomocy technicznych typu komputer, projektor, tablica flipchart, należy podać tę informację w programie przy poszczególnych tematach zajęć). 2. Prowadzenie list obecności Uczestników warsztatów na arkuszach przekazywanych przez Zamawiającego. 3. Wypełnianie kart czasu pracy przez osobę/osoby prowadzącą/e warsztaty według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 4. Wypełnianie arkuszy obserwacyjnych każdego z Uczestników warsztatów według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 5. Przeprowadzenie wśród Uczestników warsztatów ankiet ewaluacyjnych według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 6. Przygotowanie i wydanie zaświadczeń potwierdzających ukończenie warsztatów przez skierowanych Uczestników projektu. Zaświadczenie musi zawierać informację o współfinansowaniu warsztatów ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Minimalny zakres informacji o współfinansowaniu został określony w załączniku do wzoru umowy. 7. Prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń o ukończeniu warsztatów według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 8. Informowanie Uczestników zajęć o współfinansowaniu warsztatów ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 9. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o: a) każdorazowej nieobecności Uczestników projektu na zajęciach, b) spóźnieniach oraz wcześniejszym opuszczaniu zajęć przez Uczestników projektu, c) niewłaściwym zachowaniu Uczestników, np. pojawienie się na zajęciach pod wpływem alkoholu, utrudnianie prowadzenia zajęć, d) innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu warsztatów i uniemożliwić jego realizację zgodnie z zapisami umowy i ustalonym harmonogramem. 10. Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia zajęć, następujących dokumentów: a) oryginałów kart czasu pracy osoby/osób prowadzącej/ych warsztaty; b) oryginałów arkuszy obserwacyjnych sporządzonych przez osobę/osoby prowadzącą/e warsztaty; c) oryginałów ankiet ewaluacyjnych przeprowadzonych na zakończenie warsztatów wśród Uczestników zajęć; d) potwierdzonych za zgodność z oryginałem kserokopii wszystkich wydanych Uczestnikom zajęć zaświadczeń potwierdzających ukończenie warsztatów; e) oryginału rejestru wydanych zaświadczeń o ukończeniu warsztatów wraz z potwierdzeniem ich odbioru przez Uczestników zajęć..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na podstawie złożonego oświadczenia oraz wykazania w części 1 minimum 200 godzin świadczenia usługi w zakresie przeprowadzenia warsztatów w zakresie savoir - vivreu, w części 2 minimum 100 godzin świadczenia usługi w zakresie przeprowadzenia warsztatów o tematyce wychowania, w części 3 minimum 200 godzin świadczenia usługi w zakresie przeprowadzenia warsztatów w zakresie umiejętności wychowawczych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na podstawie złożonego doświadczenia oraz wykazania osób zdolnych do realizacji zamówienia tj. spełniających poniższe wymagania: Część 1 - wykształcenie wyższe magisterskie, doświadczenie w prowadzeniu warsztatów/szkoleń - osobiste przeprowadzenie minimum 3 warsztatów/szkoleń w grupie nie mniejszej niż 6 osób, których zakres tematyczny zawierał co najmniej 6 godzin zajęć warsztatowych z zagadnień zbliżonych do opisanych w przedmiocie zamówienia; Część 2 - wykształcenie wyższe magisterskie na jednym z kierunków: psychologia, pedagogika, praca socjalna, nauki o rodzinie (lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane za równorzędne w Rzeczypospolitej Polskiej), - doświadczenie w prowadzeniu warsztatów/szkoleń - osobiste przeprowadzenie minimum 3 warsztatów/szkoleń w grupie nie mniejszej niż 5 osób, których zakres tematyczny zawierał co najmniej 4 godziny zajęć warsztatowych z zagadnień zbliżonych do opisanych w przedmiocie zamówienia. Część 3 - wykształcenie wyższe magisterskie na jednym z kierunków: psychologia, pedagogika, praca socjalna, nauki o rodzinie (lub uzyskane za granicą wykształcenie uznane za równorzędne w Rzeczypospolitej Polskiej), - doświadczenie w prowadzeniu warsztatów/szkoleń - osobiste przeprowadzenie minimum 3 warsztatów/szkoleń w grupie nie mniejszej niż 8 osób, których zakres tematyczny zawierał co najmniej 10 godzin zajęć warsztatowych z zagadnień zbliżonych do opisanych w przedmiocie zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę w zakresie: 1. zmiany adresu i innych danych dotyczących stron niniejszej umowy, 2. zmiany harmonogramu warsztatów, 3. zmiany terminu realizacji umowy w przypadku, gdy niedotrzymanie terminu wynika z działania siły wyższej lub z wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, 4. zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia, wskazanych przez Wykonawcę w ofercie, w przypadkach, gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, wynikających w szczególności z sytuacji losowych, wskazane przez Wykonawcę osoby nie mogą realizować zamówienia, pod warunkiem, że Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji osoby z co najmniej takimi samym lub wyższymi kwalifikacjami, 5. zmiany cen lub innych składników oferty wynikające z poprawy oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, 6. zmiany innych zapisów umowy, spowodowanych koniecznością dostosowania ich do zmieniających się wymogów PO KL, do interpretacji i wytycznych Ministerstwa Rozwoju Regionalnego lub Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych oraz do obowiązujących przepisów prawa, 7. zmiany umowy wynikające z innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.siedlce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Sienkiewicza 32, 08-110 Siedlce pok. 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Sienkiewicza 32, 08-110 Siedlce pok. 19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Należność za realizację niniejszego zamówienia jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - Przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów savoir-vivreu dla 70 Uczestników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warunki realizacji warsztatów: 1. Warsztaty będą odbywały się w 5 grupach warsztatowych i będą trwały łącznie 60 godzin zegarowych, po 12 godzin zegarowych w każdej grupie (3 spotkania po 4 godziny). 2. Warsztaty będą odbywały się na terenie miasta Siedlce, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w okresie od dnia podpisania umowy do końca listopada 2012 roku, w godzinach pomiędzy godz. 9.00 a 19.30. Liczba godzin warsztatów w ciągu dnia dla jednej grupy będzie wynosić 4 godziny zegarowe (1 spotkanie). Szczegółowy harmonogram warsztatów dla każdej grupy zostanie określony przez Zamawiającego, w porozumieniu z Wykonawcą, najpóźniej na trzy dni przed rozpoczęciem zajęć. 3. Minimalny zakres merytoryczny warsztatów powinien obejmować następujące zagadnienia: a) podstawowe zasady etykiety i kultury zachowań w kontaktach międzyludzkich; b) zasady dobierania właściwego stroju (w tym pod kątem rozmów kwalifikacyjnych i zatrudnienia); c) właściwego zachowania przy powitaniu; d) właściwego zachowania w miejscach publicznych (restauracja, winda, autobus, sklep itp.); e) właściwego zachowania na rozmowie kwalifikacyjnej z potencjalnym pracodawcą. Zobowiązania Wykonawcy: 1. Przygotowanie szczegółowego programu warsztatów i przedłożenia go Zamawiającemu wraz z ofertą (w przypadku potrzeby korzystania w trakcie warsztatów przez prowadzącego ze sprzętów i pomocy technicznych typu: komputer, projektor, tablica flipchart, należy podać tę informację w programie przy poszczególnych tematach zajęć). 2. Prowadzenie list obecności Uczestników warsztatów na arkuszach przekazywanych przez Zamawiającego. 3. Wypełnianie kart czasu pracy przez osobę/y prowadzącą/e warsztaty według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 4. Wypełnienie arkuszy obserwacyjnych każdego z Uczestników warsztatów według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 5. Przeprowadzenie wśród Uczestników, na zakończenie warsztatów, ankiet ewaluacyjnych według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 6. Przygotowanie i wydanie zaświadczeń potwierdzających ukończenie warsztatów przez skierowanych Uczestników projektu. Zaświadczenie musi zawierać informację o współfinansowaniu warsztatów ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Minimalny zakres informacji o współfinansowaniu został określony w załączniku do wzoru umowy . 7. Prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń o ukończeniu warsztatów według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 8. Informowanie Uczestników zajęć o współfinansowaniu warsztatów ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 9. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o: a) każdorazowej nieobecności Uczestników projektu na zajęciach, b) spóźnieniach oraz wcześniejszym opuszczaniu zajęć przez Uczestników projektu, c) niewłaściwym zachowaniu Uczestników, np. pojawienie się na zajęciach pod wpływem alkoholu, utrudnianie prowadzenia zajęć, d) innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu warsztatów i uniemożliwić jego realizację zgodnie z zapisami umowy i ustalonym harmonogramem. 10. Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia zajęć, następujących dokumentów: a) oryginałów kart czasu pracy osoby/osób prowadzącej/ych warsztaty; b) oryginałów arkuszy obserwacyjnych sporządzonych przez osobę/y prowadzącą/e warsztaty; c) oryginałów ankiet ewaluacyjnych przeprowadzonych na zakończenie warsztatów wśród Uczestników zajęć; d) potwierdzonych za zgodność z oryginałem kserokopii wszystkich wydanych Uczestnikom zajęć zaświadczeń potwierdzających ukończenie warsztatów; e) oryginału rejestru wydanych zaświadczeń o ukończeniu warsztatów wraz z potwierdzeniem ich odbioru przez Uczestników zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów rodzinnych dla 10 Uczestników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warunki realizacji warsztatów: 1. Warsztaty będą odbywały się w jednej 10-cio osobowej grupie, będą trwały łącznie 30 godzin zegarowych, 10 spotkań po 3 godziny zegarowe. 2. Warsztaty będą odbywały się na terenie miasta Siedlce, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, od dnia podpisania umowy do 15 grudnia 2012 roku, pomiędzy godz. 9.00 a 19.30. 3. Szczegółowy harmonogram warsztatów zostanie ustalony przez Zamawiającego, w porozumieniu z Wykonawcą, najpóźniej na trzy dni przed rozpoczęciem zajęć. Terminy zajęć warsztatowych powinny być ustalone tak, aby spotkania odbywały się nie częściej niż 2 razy w tygodniu. 4. Podczas warsztatów rodzinnych powinna zostać przekazana podstawowa wiedza na temat następujących zagadnień: a) rozbudzanie/wzmacnianie świadomości pełnienia roli rodzica; b) odpowiedzialność i obowiązki wynikające z rodzicielstwa; c) znaczenie pozytywnego wzmacniania/stworzenia systemu norm i zasad oraz wymagań i konsekwencji w wychowaniu dziecka; d) problem kary w wychowaniu - wychowanie bez przemocy; e) konstruktywne radzenie sobie z trudnościami wychowawczymi. Zobowiązania Wykonawcy: 1. Przygotowanie szczegółowego programu warsztatów i przedłożenie go Zamawiającemu wraz z ofertą (w przypadku potrzeby korzystania w trakcie warsztatów przez prowadzącego ze sprzętów i pomocy technicznych typu: komputer, projektor, tablica flipchart, należy podać tę informację w programie przy poszczególnych tematach zajęć). 2. Prowadzenie list obecności Uczestników warsztatów na arkuszach przekazywanych przez Zamawiającego. 3. Wypełnianie karty czasu pracy przez osobę prowadzącą warsztaty według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 4. Sporządzenie przez osobę prowadzącą warsztaty arkuszy obserwacyjnych każdego z Uczestników warsztatów według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 5. Przeprowadzenie wśród Uczestników na zakończenie warsztatów ankiet ewaluacyjnych według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 6. Przygotowanie i wydanie zaświadczeń potwierdzających ukończenie warsztatów przez skierowanych Uczestników projektu. Zaświadczenie musi zawierać informację o współfinansowaniu warsztatów ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Minimalny zakres informacji o współfinansowaniu został określony w załączniku do wzoru umowy . 7. Prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń o ukończeniu warsztatów według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 8. Informowanie Uczestników zajęć o współfinansowaniu warsztatów ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 9. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o: a) każdorazowej nieobecności Uczestników projektu na zajęciach, b) spóźnieniach oraz wcześniejszym opuszczaniu zajęć przez Uczestników projektu, c) niewłaściwym zachowaniu Uczestników, np. pojawienie się na zajęciach pod wpływem alkoholu, utrudnianie prowadzenia zajęć, d) innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu warsztatów i uniemożliwić jego realizację zgodnie z zapisami umowy i ustalonym harmonogramem. 10. Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia warsztatów, następujących dokumentów: a) oryginałów list obecności ze wszystkich spotkań, b) oryginału karty czasu pracy osoby/osób prowadzącej/ych warsztaty, c) oryginałów arkuszy obserwacyjnych wypełnionych przez osobę/y prowadzącą/e warsztaty, d) oryginałów ankiet ewaluacyjnych wypełnionych przez Uczestników na zakończenie warsztatów, e) potwierdzonych za zgodność z oryginałem kserokopii wszystkich wydanych Uczestnikom zajęć zaświadczeń potwierdzających ukończenie warsztatów, f) oryginałów rejestrów wydanych zaświadczeń o ukończeniu warsztatów wraz z potwierdzeniem ich odbioru przez Uczestników warsztatów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - Przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów umiejętności wychowawczych dla 46 Uczestników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warunki realizacji warsztatów: 1. Warsztaty będą odbywały się w 3 grupach warsztatowych i będą trwały łącznie 73,5 godziny zegarowej, po 24,5 godziny zegarowej w każdej grupie (7 spotkań po 3,5 godziny). 2. Warsztaty będą odbywały się na terenie miasta Siedlce, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w okresie od dnia podpisania umowy do 15 grudnia 2012 roku, pomiędzy godz. 9.00 a 19.30. 3. Szczegółowy harmonogram warsztatów dla każdej grupy zostanie ustalony przez Zamawiającego, w porozumieniu z Wykonawcą najpóźniej na trzy dni przed rozpoczęciem zajęć. Terminy spotkań powinny być jednak ustalone tak, aby zajęcia jednej grupy odbywały się nie częściej niż 2 razy w tygodniu. 4. Minimalny zakres tematyczny warsztatów umiejętności wychowawczych powinien obejmować następujące zagadnienia: a) kształtowanie i doskonalenie umiejętności wychowawczych rodzica, b) wzmacnianie poczucia odpowiedzialności za wychowanie dziecka, c) rozwijanie umiejętności budowania prawidłowych relacji interpersonalnych, w tym pokonywanie barier komunikacyjnych i aktywne słuchanie, d) znaczenie okazywania uczuć, zrozumienia i akceptacji w procesie wychowania dziecka, e) konstruktywne rozwiązywanie konfliktów i sytuacji problemowych, f) źródła pomocy w rozwiązywaniu trudności wychowawczych. Zobowiązania Wykonawcy: 1. Przygotowanie szczegółowego programu warsztatów i przedłożenie go Zamawiającemu wraz z ofertą (w przypadku potrzeby korzystania w trakcie warsztatów przez prowadzącego ze sprzętów i pomocy technicznych typu komputer, projektor, tablica flipchart, należy podać tę informację w programie przy poszczególnych tematach zajęć). 2. Prowadzenie list obecności Uczestników warsztatów na arkuszach przekazywanych przez Zamawiającego. 3. Wypełnianie kart czasu pracy przez osobę/osoby prowadzącą/e warsztaty według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 4. Wypełnianie arkuszy obserwacyjnych każdego z Uczestników warsztatów według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 5. Przeprowadzenie wśród Uczestników warsztatów ankiet ewaluacyjnych według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 6. Przygotowanie i wydanie zaświadczeń potwierdzających ukończenie warsztatów przez skierowanych Uczestników projektu. Zaświadczenie musi zawierać informację o współfinansowaniu warsztatów ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Minimalny zakres informacji o współfinansowaniu został określony w załączniku do wzoru umowy. 7. Prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń o ukończeniu warsztatów według wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 8. Informowanie Uczestników zajęć o współfinansowaniu warsztatów ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 9. Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o: a) każdorazowej nieobecności Uczestników projektu na zajęciach, b) spóźnieniach oraz wcześniejszym opuszczaniu zajęć przez Uczestników projektu, c) niewłaściwym zachowaniu Uczestników, np. pojawienie się na zajęciach pod wpływem alkoholu, utrudnianie prowadzenia zajęć, d) innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu warsztatów i uniemożliwić jego realizację zgodnie z zapisami umowy i ustalonym harmonogramem. 10. Przekazanie Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia zajęć, następujących dokumentów: a) oryginałów kart czasu pracy osoby/osób prowadzącej/ych warsztaty; b) oryginałów arkuszy obserwacyjnych sporządzonych przez osobę/osoby prowadzącą/e warsztaty; c) oryginałów ankiet ewaluacyjnych przeprowadzonych na zakończenie warsztatów wśród Uczestników zajęć; d) potwierdzonych za zgodność z oryginałem kserokopii wszystkich wydanych Uczestnikom zajęć zaświadczeń potwierdzających ukończenie warsztatów; e) oryginału rejestru wydanych zaświadczeń o ukończeniu warsztatów wraz z potwierdzeniem ich odbioru przez Uczestników zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.