eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa klaserów, okładek, taśmy kontrolnej do opróżniania skrzynek automatycznych oraz gilz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-15

Kraków: Dostawa klaserów, okładek, taśmy kontrolnej do opróżniania skrzynek automatycznych oraz gilz
Numer ogłoszenia: 379786 - 2011; data zamieszczenia: 15.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa klaserów, okładek, taśmy kontrolnej do opróżniania skrzynek automatycznych oraz gilz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. wystawki na znaczki A4: - wykonane z folii PCV, - z czterema zakładkami na znaczki, - stojący, - kolor: ciemny granat bądź czarny, - wymiary: 240x315mm - posiadające podpórkę Ilość zamawiana: 203 szt. 2. wystawki na znaczki B5: - wykonane z folii PCV, - z pięcioma zakładkami na znaczki, - stojący, - kolor: ciemny granat bądź czarny, - wymiary: 200x220mm - posiadające podpórkę Ilość zamawiana: 138 szt. 3. taśma kontrolna do opróżniania skrzynek automatycznych - taśma wykonana z kartonu 280-300 gram - wym. 310 na 50 mm - kolor biały Ilość zamawiana: 7 637 szt. 4. Gilzy o nominałach: - Gilzy o nominale 5 zł pudełko /1400 szt. ilość zamawiana: 5 opakowań - Gilzy o nominale 2 zł pudełko /1700 szt. ilość zamawiana: 1 opakowanie - Gilzy o nominale 1 zł pudełko /1700 szt. ilość zamawiana: 22 opakowania - Gilzy o nominale 0,5 zł pudełko /1700 szt. ilość zamawiana:12 opakowań - Gilzy o nominale 0,2 zł pudełko /2800 szt. ilość zamawiana: 5 opakowań - Gilzy o nominale 0,1 zł pudełko /2700 szt. ilość zamawiana: 3 opakowania - Gilzy o nominale 0,05 zł pudełko /2500 szt. ilość zamawiana: 3 opakowania - Gilzy o nominale 0,02 zł pudełko /2700 szt. ilość zamawiana: 4 opakowania - Gilzy o nominale 0,01 zł pudełko /2800 szt. ilość zamawiana: 4 opakowania Papierowe gilzy (tubusy) służą do pakowania bilonu w rulony . Konstrukcja gilz są otwarte tylko z jednej strony w miejscu wsypywania monet. Gilzy pod względem nadruków i wymiarów są zgodne z wzorcami Narodowego Banku Polskiego. Każda gilza jest zakończona wzmocnionym tekturowym denkiem, co zapobiega uszkodzeniu jej podczas wsypywania monet. Zamawiający zastrzega sobie prawo, w razie braku potrzeb do zmniejszenia wielkości zamówienia maksymalnie do 30 % wartości umowy brutto. Przedmiot umowy będzie dostarczany sukcesywnie przez Wykonawcę do Magazynów Regionalnych CI OR w Krakowie, ul. Prokocimska 6 30-900 Kraków, oraz Wydział Operacyjny Infrastruktury w Rzeszowie ul. Prof. L. Chmaja 4; 35-021 Rzeszów w terminie do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Przewiduje się możliwość zmiany ceny brutto określonej w umowie, gdy w trakcie realizacji umowy nastąpią urzędowe zmiany obowiązujących przepisów podatkowych dotyczących zmiany podatku VAT, maksymalnie o procentową wartość wynikającą z takiej zmiany..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 39.15.11.00 - Stojaki 44.17.60.00 - Taśma .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy (w przypadku nie wykorzystania wartości umowy w pierwotnym terminie jej obowiązywania) do czasu wykorzystania wartości umowy. Przewiduje się możliwość zmiany ceny brutto określonej w umowie, gdy w trakcie realizacji umowy nastąpią urzędowe zmiany obowiązujących przepisów podatkowych dotyczących zmiany podatku VAT, maksymalnie o procentową wartość wynikającą z takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie, ul. Bronowicka 44, p. II pok. 213..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2011 godzina 11:00, miejsce: siedziba Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie, ul. Bronowicka 44, p. II pok. 213..

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 28.12.2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.