eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › Rozbudowa z przebudową i zmianą sposobu użytkowania części budynku magazynowo-biurowego na aptekę ogólnodostępną

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-19

Szamotuły: Rozbudowa z przebudową i zmianą sposobu użytkowania części budynku magazynowo-biurowego na aptekę ogólnodostępną
Numer ogłoszenia: 379772 - 2014; data zamieszczenia: 19.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 319780 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa z przebudową i zmianą sposobu użytkowania części budynku magazynowo-biurowego na aptekę ogólnodostępną.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Rozbudowa z przebudową i zmianą sposobu użytkowania części budynku magazynowo-biurowego na aptekę ogólnodostępną, a w szczególności: w n/w zakresie wynikającym z załączonej do zamówienia dokumentacji i obejmuje: - Branża budowlana w całym zakresie wynikającym z projektu architektonicznego i kosztorysu oraz opisu technicznego zadania tj.: Roboty przygotowawcze Roboty ziemne Fundamenty Ściany przyziemia Strop przyziemia Tynki, podłoża, malowanie, okładziny ścian i sufitów Stolarka okienna i drzwiowa Dach Elewacja Daszki Platforma dla niepełnosprawnych Branża instalacyjna w całym zakresie wynikającym z projektu architektonicznego i kosztorysu oraz opisu technicznego zadania tj.: - Instalacja wodociągowa - Instalacja kanalizacji sanitarnej - Roboty demontażowe - Roboty montażowe - Instalacja c.o. - Instalacja ciepła technologicznego - Instalacja chłodu - Wentylacja - AKPiA - wentylacja - Roboty montażowe - Roboty demontażowe - Biały montaż - Prace towarzyszące Branża elektryczna: w całym zakresie wynikającym z projektu architektonicznego i kosztorysu oraz opisu technicznego zadania tj.: - Zasilanie - Oświetlenie - Gniazda - Pomiary 2. Szczegółowy zakres prac znajduje się w przedmiarze robót jak i kosztorysie ofertowym. 3. Zamawiający wymaga, aby materiały wykorzystane spełniały wymagania jakościowe określone Polskimi Normami oraz aprobatami technicznymi, 4. Wykonawca przedstawi inspektorowi nadzoru szczegółowe informacje dotyczące materiałów, które zamierza wykorzystać, a w szczególności aprobaty techniczne lub świadectwa. 5. Zastrzeżenia: _ zamówienie należy wykonać zgodnie z założeniami dokumentacji budowlanej, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, projektem budowlanym, sztuka budowlana, przepisami ustawy - Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409) oraz wg przepisów wykonawczych wydanych na podstawie przywołanej ustawy i przepisów o bezpieczeństwie i higienie pracy podczas wykonywania robót budowlanych. _ zastosowane materiały winny być dopuszczone do powszechnego lub indywidualnego stosowania w budownictwie, posiadać znak zgodności CE _ teren, na którym prowadzone będą roboty budowlano - remontowe należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych poprzez wydzielenie strefy niebezpiecznej. Strefy niebezpieczne należy trwale wygrodzić i oznaczyć tablicami ostrzegawczymi o grożącym niebezpieczeństwie, _ prowadzenie przez kierownika budowy Dziennika budowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, _ zamówienie rozliczane będzie w formie ryczałtu. (Zgodnie z art. 632 & 1 K.c. jeżeli strony umówiły się na wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.) _ Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku braku takiego wskazania w ofercie Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zadanie samodzielnie. _ W przypadku, gdy Wykonawca, celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, powołuje sie na zasoby podwykonawcy na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b Zamawiający, zgodnie z art. 36b.1 ustawy Prawo zamówień publicznych żąda podania przez Wykonawcę nazwy podwykonawcy. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (zał. do SIWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). Przedmiar robót i obmiary zgodnie z opisem zawartym w rozdz. IV pkt. 1 niniejszej SIWZ stanowią wyłącznie cel informacyjny dla sporządzenia oferty z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Wykonawcy. W przypadku różnic w danych dokumentacji znaczenie nadrzędne ma cel udzielenia zamówienia, tj.: Rozbudowa z przebudową i zmianą sposobu użytkowania części budynku magazynowo-biurowego na aptekę ogólnodostępną. Wynagrodzenie ryczałtowe określa, iż w interesie Wykonawcy jest ująć wszystkie koszty wykonania zamówienia w cenie oferty. Przysługują mu zapytania do SIWZ lub wniesienie informacji w zakresie przedmiotu zamówienia. Wszelkie braki, zmiany, wady itp. dokumentacji, zgłaszane do Zamawiającego po terminie składania ofert, nie będą uznane przez Zamawiającego. Decyduje cel udzielenia zamówienia. Zamawiający nie będzie udzielać zamówień dodatkowych ani uzupełniających. 7. Od uczestników postępowania oczekuje się starannego zapoznania z opisem przedmiotu zamówienia, niniejszą specyfikacją oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 8. Zamawiający nie żąda złożenia kosztorysu ofertowego w ofercie. 9. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej po uprzednim ustaleniu dnia i godziny. 10. Ww. roboty należy prowadzić zgodnie z pozwoleniem na budowę, ustawą Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409) i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 11. Zamawiający oczekuje udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty ostatecznego odbioru roboty. 12. Zgodnie z Art.30 ust.4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania przez Oferenta rozwiązań równoważnych w zakresie: - materiałów dla których wskazano w projekcie wykonawczym nazwy producentów przy czym zastrzega się, że oferowane zamienniki muszą się charakteryzować co najmniej takimi samymi parametrami technicznymi (nie gorszymi jakie zakładano w projekcie (przedmiarze) lub STWiORB. Wykonawca, który zdecyduje się na złożenie oferty równoważnej, musi się liczyć z ewentualnością, że zmiana rozwiązań technicznych na inne, niż zakłada projekt (przedmiar), może nieść za sobą potrzebę dostosowania projektu w niezbędnym zakresie do nowych rozwiązań, wymaganych prawem budowlanym i innymi przepisami z nim związanymi. W związku z tym istnieje ryzyko poniesienia przez Wykonawcę ewentualnych kosztów związanych z zastosowaniem innych rozwiązań niż przyjęto w projekcie. UWAGA: Wykazanie i udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy, musi być jednoznaczne i nie budzące wątpliwości...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane WOL - BUD Karolina Świerczyńska, ul. Jana Keplera 8A/9, 60-158 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 284552,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 456000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 456000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 558379,79

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.