eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót niezbędnych do zakończenia zadania 2HQ 15001/1 Modernizacja budynku nr 4 na siedzibę sztabu 3 NSB w Bydgoszczy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-18

Warszawa: Wykonanie robót niezbędnych do zakończenia zadania 2HQ 15001/1 Modernizacja budynku nr 4 na siedzibę sztabu 3 NSB w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 379646 - 2013; data zamieszczenia: 18.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O ZAMÓWIENIU NA PODWYKONAWSTWO - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY/ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY DO ZAWARCIA UMOWY O PODWYKONAWSTWO

I.1) NAZWA I ADRES: Zakład Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego , ul. Nowowiejska 28a, 02-010 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6874328, faks 22 6874329.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziotp.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA / PRZEDMIOT UMOWY O PODWYKONAWSTWO

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo: Wykonanie robót niezbędnych do zakończenia zadania 2HQ 15001/1 Modernizacja budynku nr 4 na siedzibę sztabu 3 NSB w Bydgoszczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia / określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu umowy o podwykonawstwo: Przedmiotem zamówienia jest dokończenie wszelkich prac budowlano-montażowych i instalacyjnych pozostałych do wykonania w związku z przebudową budynku nr 4 w kompleksie przy ul. Szubińskiej 105 w Bydgoszczy według przedmiarów (które będą załącznikami do SIWZ). Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot umowy zgodnie z SIWZ, dokumentacją wykonawczą, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót oraz Instrukcją Bezpieczeństwa Przemysłowego. Oferta musi uwzględniać koszty serwisowania oraz koszty gwarancji. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu umowy będzie zobowiązany w szczególności:1)wykonania robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych zgodnie z przedmiarami robót, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi,dokumentacją wykonawczą Zamawiającego oraz inwentaryzacją stanu aktualnego; 2)wykonania Elektronicznego Systemu Ochrony Fizycznej (ESOF) oraz dostarczenia części zamiennych dla potrzeb tego systemu zgodnie z Normą Obronną NO-04-A004 . 2010 Obiekty wojskowe. Systemy alarmowe; 3)wykonania dokumentacji powykonawczej w 4 egz. w j. polskim w formie papierowej, 1 egz. w formie elektronicznej w j. polskim, 1 egz. w j. angielskim w formie papierowej oraz 2 egz. w j. angielskim w formie elektronicznej; 4)sporządzenia wykazu środków trwałych tworzących efekt finansowy zadania; 5)sporządzenie arkusza efektów gospodarczych; 6)powołania kierownika budowy ze znajomością j. angielskiego i kierowników robót posiadających wymagane przepisami Prawa budowlanego uprawnienia i należących do właściwej izby samorządu zawodowego; 7)wykonania montażu urządzeń, ich podłączenia i uruchomienia w sposób zgodny z dokumentacjami techniczno ruchowymi (DTR) lub instrukcjami montażu; 8)sporządzenia harmonogramu rozruchów i szkoleń; 9)dostarczenia wyposażenia, w tym mebli i szaf stalowych odpowiedniej klasy; 10)przeprowadzenia przez osoby uprawnione szkoleń personelu użytkownika; 11)udzielenia gwarancji na całość prac związanych z wykonanym przedmiotem umowy, w tym również prac urządzeń i sprzętu przejętego wraz z placem budowy jako elementów wykonanych przez poprzedniego wykonawcę robót budowlano-montażowych; 12)wykonania wszelkich czynności faktycznych i prawnych niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy i przekazania do użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności Prawa budowlanego, Prawa ochrony środowiska, polskimi normami, przepisami i wymogami technicznymi, w tym wojskowymi przepisami resortowymi oraz przepisami bhp i ppoż, zgodnie z aktualną wiedzą techniczną i sztuką budowlaną z zachowaniem miejscowych przepisów obowiązujących na terenie budowy, a także przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych; 13)wykonania przedmiotu umowy przy użyciu nowych materiałów pochodzących z krajów członkowskich NATO..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.62.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wojskowych obiektów budowlanych oraz instalacji 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .

II.1.7) dopuszcza się złożenie oferty częściowej :nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawcy zaproszeni do składania ofert zobowiązani będą do zabezpieczenia ofert wadium na cały okres związania ofertą. Szczegółowe informacje nt. wadium i gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostaną zawarte w SIWZ, która zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU

  • przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
    Realizacja przedmiotu umowy wiązać się będzie z dostępem do informacji niejawnych oznaczonych klauzulami do NATO SECRET włącznie oraz koniecznością przetwarzania materiałów niejawnych o klauzuli POUFNE i NATO CONFIDENTIAL we własnych systemach teleinformatycznych. Wykonawca zgłaszający akces do udziału w postępowaniu przetargowym, musi przedstawić Zamawiającemu potwierdzoną kopię Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego Pierwszego Stopnia potwierdzającego pełną zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE i NATO CONFIDENTIAL, kopię Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej Trzeciego Stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli NATO SECRET oraz wyznaczyć zespół do przygotowania oferty (wzór wykazu osób wyznaczonych do przygotowania oferty zawiera załącznik nr 3 do wniosku zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego). Wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz zdolność do ochrony informacji niejawnych, zgodnie z przepisami natowskimi oraz narodowymi. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania i stosowania się do przepisów i procedur właściwych dla ochrony informacji niejawnych, które są uregulowane między innymi w: 1)Dokumencie C - M (2002)49 z dnia 17 czerwca 2002 r. - Security Within The North Atlantic Treaty Organisation oraz w doktrynach wspierających ten Dokument; 2)Ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. nr 182 z 2010 r. poz. 1228), zwanej dalej ustawą oraz w przepisach wykonawczych do ustawy. Do udziału w postępowaniu przetargowym mogą przystąpić Wykonawcy, którzy spełnią następujące podstawowe wymagania bezpieczeństwa przemysłowego: 1.Posiadają Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego Pierwszego Stopnia potwierdzające pełną zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE i NATO CONFIDENTIAL oraz Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej Trzeciego Stopnia potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli NATO SECRET. 2.Kluczowy personel firmy, personel projektowy, bezpośredni personel nadzoru instalacji ESOF, musi posiadać poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli NATO SECRET oraz PSCC - Personnel Security Clearance Certificate. 3.Personel projektowy robót budowlanych musi posiadać poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE i NATO CONFIDENTIAL/ oraz PSCC. 4.Posiadać akredytowany system teleinformatyczny do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE i NATO CONFIDENTIAL. 5.Posiadać Kancelarię tajna międzynarodową lub Punkt Kontroli Informacji Niejawnych Międzynarodowych (PKINM) do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli NATO CONFIDENTIAL oraz warunki do przechowywania informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub kancelarię tajną (kancelarię niejawną) . W przypadku składania oferty wspólnej, co najmniej lider musi spełniać wymagania bezpieczeństwa przemysłowego, o których mowa w ppkt 1-5 powyżej. Pozostałe podmioty muszą spełniać wymagania bezpieczeństwa przemysłowego na poziomie i w zakresie adekwatnym do obszaru realizowanych czynności.
  • przewiduje się następujące wymagania dotyczące podwykonawstwa związane z realizacją zamówienia:
    Podwykonawca realizujący część przedmiotu zamówienia musi dysponować osobami, które oprócz kwalifikacji zawodowych będą posiadały poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o wymaganej klauzuli tajności. Zamawiający nie ogranicza zakresu podwykonawstwa w wykonaniu przedmiotu zamówienia, pod warunkiem spełnienia przez podwykonawców wymagań bezpieczeństwa przemysłowego, stosownych do zakresu zlecenia podwykonawstwa (roboty budowlane, ESOF, okablowanie strukturalne systemów teleinformatycznych). W przypadku korzystania z podwykonawstwa wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz podwykonawców wraz z określeniem zakresu czynności i robót, które zamierza im powierzyć oraz oświadczeniem, że spełniają stosowne wymagania bezpieczeństwa przemysłowego, adekwatne do rodzaju robót, które Wykonawca zamierza im powierzyć. Procedura powierzania określonych rodzajów robót podwykonawcom będzie określona w Instrukcji Bezpieczeństwa Przemysłowego, która będzie stanowić załącznik do Wzoru Umowy załączonego do SIWZ. W przypadku użycia podwykonawcy musi on spełniać takie same wymagania jak Wykonawca w części przez siebie realizowanej. UWAGA: W przypadku braku możliwości wskazania podwykonawcy na etapie składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, dokumenty w zakresie podwykonawcy należy złożyć wraz z ofertą.

III.3.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.2) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do wniosku należy dołączyć oświadczenie stwierdzające, że osoby, które realizować będą przedmiot umowy posiadają: -wymagane Prawem budowlanym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń (w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, kanalizacyjnych oraz telekomunikacyjne; -licencję II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. nr 145, poz. 1221); -certyfikaty lub świadectwa przeszkolenia niezbędne do realizacji przedmiotu umowy. Ocena potwierdzenia czy Wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę kopii ww. dokumentów (załączonych do wniosku).

  • III.3.3) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wskazanie, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej jedno zamówienie (roboty) podobne co do zakresu i charakteru z przedmiotem niniejszego postępowania o wartości co najmniej 700 000,00 zł netto wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone wraz z załączeniem np. odpowiednich referencji lub protokołów odbiorów, potwierdzających, że zostały one wykonane lub są wykonywane należycie. Do zamówienia podobnego zaliczane będzie wykonanie robót budowlano-montażowych, robót branży elektrycznej, sanitarnej i elektronicznych systemów ochrony fizycznej (ESOF). Ocena potwierdzenia czy Wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów załączonych do wniosku.

  • III.3.4) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w tym zakresie, aby Wykonawca wskazał osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 4 do wniosku zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego. Ocena potwierdzenia czy Wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę kopii ww. dokumentów (załączonych do wniosku).

  • III.3.6) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający żąda, by Wykonawca przedłożył następujące dokumenty: 1.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych polskich), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych polskich). Ocena potwierdzenia czy Wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów załączonych do wniosku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE NALEŻY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz w art. 131d i 131g ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
    • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
    • w przypadku zamówień, które wiążą się z przetwarzaniem informacji niejawnych, wymagają do nich dostępu, ich wykorzystania lub je zawierają - dokumenty potwierdzające zdolność wykonawcy do ochrony tych informacji i ich przetwarzania;
    • dowody potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących bezpieczeństwa informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
      1. Oświadczenie o zobowiązaniu się do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa dla niniejszego przedmiotu umowy, a wynikających z NATO-wskich i z narodowych przepisów bezpieczeństwa. 2. Oświadczenie, że osoby wyznaczone do realizacji przedmiotu umowy spełniają wymagania określone w rozdziale III.3 niniejszego ogłoszenia oraz zostały przeszkolone w zakresie ochrony informacji niejawnych i informacji niejawnych międzynarodowych NATO. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest również załączyć we wniosku te same oświadczenia i dokumenty w odniesieniu do innych podmiotów gospodarczych, jeżeli zamierza określoną część przedmiotu zamówienia związaną z dostępem do informacji niejawnych powierzyć Podwykonawcom.;
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 131e ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 131e ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne odpowiednie poświadczenie bezpieczeństwa, o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
    • aktualne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego, o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.5) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.5.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • III.4.5.2)

    • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.

    Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

    Do składania ofert zostanie zaproszonych trzech Wykonawców, którzy w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie złożą wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu spełniające warunki określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów w zakresie spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia opisanego w dziale III.3.3., zgodnie z poniższą formułą: Za każde należycie wykonane zamówienie, o którym mowa w dziale III.3.3, potwierdzone np. referencjami lub innym dokumentem potwierdzającym jakość i wartość wykonanych robót, wystawionym przez inwestora, Wykonawca otrzyma 1 punkt. W przypadku, gdy dwóch lub więcej wykonawców uzyska tę samą liczbę punktów, kolejność wykonawców zostanie ustalona przy zastosowaniu kryterium największej wartości zadania wykonanego przez każdego z tych wykonawców - Zamawiający uwzględni w porównaniu jedną robotę o największej wartości.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zakres dopuszczalnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz warunki tych zmian: 1) zakres zdarzeń, w wyniku których dopuszcza się zmiany umowy: a)zmiany w obowiązujących przepisach prawa, mające wpływ na przedmiot i warunki realizacji umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy albo Zamawiającego, skutkujące niemożnością realizacji przedmiotu umowy; b)działania lub zaniechania osób trzecich albo organów administracji, w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy i czyniących niemożliwym spełnienie świadczeń stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie; c)wystąpienie siły wyższej, czyli zdarzenia, którego Strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonanie w części lub całości zobowiązań; d)nadzwyczajne okoliczności, nie będące siłą wyższą, grożące rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy; e)opóźnienia w przeprowadzaniu kontroli przez instytucje zewnętrzne; f)zmiana stawki podatku VAT wynikająca z obowiązującego prawa; g)konieczność rezygnacji z części prac, usług lub dostaw oraz zmiany w kolejności i terminach wykonywania czynności i prac; 2)w przypadkach wymienionych w pkt. 1 powyżej, Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: a)terminu wykonania przedmiotu umowy; b)zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy; c)zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, z zastrzeżeniem, że zmiana nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy; 3)zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić z inicjatywy Zamawiającego lub na pisemny wniosek Wykonawcy, który powinien zawierać: opis proponowanej zmiany i jej uzasadnienie, koszt zmiany oraz jej wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, czas realizacji zmiany oraz jej wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy.

    IV.5) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.5.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Wzór przedmiotowego wniosku znajduje się na stronie Zamawiającego: www.ziotp.wp.mil.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom, którzy zostaną zakwalifikowani do udziału w postępowaniu..

    IV.5.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2013 godzina 10:00, miejsce: ZAKŁAD INWESTYCJI ORGANIZACJI TRAKTATU PÓŁNOCNOATLANTYCKIEGO, ul. Nowowiejska 28 A, 02-010 Warszawa, Kancelaria Jawna, pok. nr 6..

    IV.5.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.5.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wymaganymi załącznikami, tj. oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 50 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz warunków dotyczących niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy złożyć w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jego treścią przed upływem terminu składania wniosków. Opakowanie powinno być opatrzone pieczątką lub adnotacją zawierającą nazwę i adres siedziby Wykonawcy oraz posiadać następujący opis: Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa na Wykonanie robót niezbędnych do zakończenia zadania 2HQ 15001/1 Modernizacja budynku nr 4 na siedzibę sztabu 3 NSB w Bydgoszczy - postępowanie NCB/43/2013. 2. Wzór wniosku w sprawie zakwalifikowania do udziału w przetargu znajduje się na stronie internetowej Zakładu Inwestycji Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego: www.ziotp.wp.mil.pl 3. Wniosek i dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Zaleca się, aby strony wniosku były kolejno ponumerowane i trwale spięte, zaś wniosek zamknięty w trwałym opakowaniu. 5. Dokumenty mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczeń, które należy składać w oryginale oraz pełnomocnictw, które można składać w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 6.Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania i być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 7. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia są zobowiązani złożyć oświadczenia i dokumenty: a) wskazane w dziale III.4.1) Ogłoszenia o zamówieniu - wspólnie, za wyjątkiem polisy; b) polisę, o której mowa w dziale III.4.1) - każdy z Wykonawców oddzielnie przy zastrzeżeniu, że łączna wartość sum ubezpieczenia członków konsorcjum nie może być niższa niż 1 000 000,00 zł; c) oświadczenie i dokumenty, o których mowa w dziale III.4.2) - każdy z wykonawców oddzielnie. 8. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 9. Zamawiający będzie porozumiewał się z Wykonawcami pisemnie oraz - w sprawach jawnych roboczych - za pomocą faksu. 10. Ogólny sposób oceny wniosków: 1) ocena przebiegać będzie na zasadzie: - spełnia / - nie spełnia; 2) ocena potwierdzenia, czy Wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału, nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do wniosku w sprawie dopuszczenia do udziału w postępowaniu oraz w zakresie spełniania warunków wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych dokumentów i oświadczeń wymienionych w dziale III.3). Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że Wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania wniosku. Niewykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do wyjaśnień i uzupełnienia dokumentów (art. 26 ust. 3 ustawy Pzp). 11. Warunki płatności: Zamawiający przewiduje płatności w następujących transzach: 1) I transza - za wykonanie robót budowlano-montażowych, potwierdzone protokołem odbioru robót - 50% całości wynagrodzenia ryczałtowego; 2) II transza - za dostawę i montaż mebli - 30% całości wynagrodzenia ryczałtowego; 3) III transza - za wykonanie rozruchów, przeprowadzenie szkoleń, przedstawienie dokumentacji powykonawczej, przedstawienie dokumentacji odbioru końcowego i podpisanie protokołu przekazania obiektu użytkownikowi - 20% całości wynagrodzenia ryczałtowego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.