eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › zakup, dostawa i montaż sprzętu do Pracowni Konserwacji Muzeum Lubelskiego w Lublinie - VII części.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-29

Lublin: Zakup, dostawa i montaż sprzętu do Pracowni Konserwacji Muzeum Lubelskiego w Lublinie - VII części.
Numer ogłoszenia: 379535 - 2008; data zamieszczenia: 29.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 280725 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Lubelskie w Lublinie, ul. Zamkowa 9, Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5325001 w. 13, faks 081 5321743.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż sprzętu do Pracowni Konserwacji Muzeum Lubelskiego w Lublinie - VII części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa i montaż sprzętu do Pracowni Konserwacji Muzeum Lubelskiego w Lublinie - VII części: Część I: wyciąg chemiczny - dygestorium i stół wyspowy do Pracowni Konserwacji Ceramiki i Metali:, Część II: wyciąg do Pracowni Konserwacji Malarstwa i Pracowni Konserwacji Papieru, Część III: maszyna do uzupełniania papieru do Pracowni Konserwacji Papieru, Część IV: nawilżacze i oczyszczacze powietrza wentylatorowe (2 sztuki) do Pracowni Konserwacji Malarstwa i Pracowni Konserwacji Papieru, Część V: mobilne osuszacze powietrza (2 sztuki) do Pracowni Konserwacji Malarstwa i Pracowni Konserwacji Malarstwa i Pracowni Konserwacji Papieru, Część VI: monitory środowiska (2 sztuki) do Pracowni Konserwacji Malarstwa, Część VII: lampy z lupą (2 sztuki) do Pracowni Konserwacji Malarstwa. 1. Zakres zamówienia obejmuje: zakup w/w sprzętu, jego dostawę do Zamawiającego, uruchomienie, przeszkolenie użytkownika (dwóch pracowników w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń), dostarczenie pełnej dokumentacji technicznej z instrukcjami obsługi i konserwacji, 24 miesięczną gwarancję, wykonanie i protokolarne potwierdzenie niezbędnych badań i prób technicznych, pomiarów i regulacji, uruchomień, wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej kompletną specyfikację zamontowanych urządzeń i elementów instalacji oraz instrukcję obsługi. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych rozwiązaniom opisywanym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Wymieniony w załączniku nr 1 sprzęt, pochodzący od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego (art. 29 ust. 3 Ustawy prawo zamówień publicznych). 5. Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy prawo zamówień publicznych, dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych rozwiązaniom opisywanym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 42.11.31.61 - Osuszacze 39.71.41.00 - Wywietrzniki .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 5600.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 5   

Nazwa: mobilne osuszacze powietrza (2 sztuki) do Pracowni Konserwacji Malarstwa i Pracowni Konserwacji Malarstwa i Pracowni Konserwacji Papieru

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DST Polska Sp. z o.o., ul. Powstańców Wielkopolskich 24, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 5600.00
  • Oferta z najniższą ceną: 5600.00 oferta z najwyższą ceną: 5600.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.