eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Dostawa koparkoładowarki dla potrzeb Powiatowego Zarzadu Dróg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-03

Sieradz: Dostawa koparkoładowarki dla potrzeb Powiatowego Zarzadu Dróg
Numer ogłoszenia: 379500 - 2012; data zamieszczenia: 03.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Sieradzu , Plac Wojewódzki 3, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 827 18 61, faks 43 827 18 62.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koparkoładowarki dla potrzeb Powiatowego Zarzadu Dróg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowej koparko-ładowarki dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Sieradzu 1.fabrycznie nowa 2.Rok produkcji: 2012 3.Wszystkie podzespoły układu napędowego (silnik, skrzynia biegów, mosty) wyprodukowane przez jednego producenta. 4.Pojemność silnika: nie mniejsza niż 4,4 l, 5.Silnik: wysokoprężny turbodoładowany o mocy nienie mniejszej niż 60 kW i nie większej niż 65 kW, 6.Napęd na obie osie (4x4) z możliwością wyboru napędu na jedną lub dwie osie, 7.Wyposażona w koła jezdne przednie i tylne, felgi kół przystosowane do opon standardowych, ogólnie dostępnych, 8.Wyposażona w most przedni wahliwy, 9.Wyposażona we wspomagany hydraulicznie układ kierowniczy, 10.Wyposażona w manualną skrzynię biegów, 11.Wyposażona w układ stabilizacji łyżki ładowarki, 12.Posiada regulację wydajności układu hydraulicznego, 13.Układ koparki wyposażony w przesuw boczny wysięgnika koparkowego. 14.Wyposażona w dwa niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się; działający na jedną lub dwie osie z możliwością hamowania lewym lub prawym kołem tylnego mostu. 15.Wyposażona w elektryczny przełącznik zmiany kierunku jazdy, 16.Wyposażona w system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania, składający się pomp zębatych połączonych w sekcje ciśnienie w układzie nie mniej niż 250 bar, 17.Wyposażona w stabilizatory tylne, niezależne wysuwane hydraulicznie z regulacją luzu. 18.Wyposażona w wielofunkcyjną łyżkę ładowarki (umożliwia spychanie, ładowanie, kopanie, chwytanie, rozściełanie i wyrównywanie) o pojemności nie mniejszej niż 1m3 z zębami i widłami do palet. 19.Wysokość załadunku nie mniej niż 3200 mm. 20.Wyposażona w ramię koparki o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym hydraulicznym), głębokość kopania nie mniej niż 5800 mm. 21.Wyposażona w sterowanie koparki za pomocą rozdzielaczy hydraulicznych. 22.Kąt obrotu łyżki koparki nie mniejszy niż 200 stopni, 23.Łyżka ładowarki wyposażona w wyłączaną funkcję - powrót do kopania, 24.Przechył łyżki ładowarki realizowany za pośrednictwem dwóch siłowników hydraulicznych (układ równoległy). 25.Kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej z obrotowym fotelem operatora amortyzowanym, zapewniającym automatyczną kompensację ciężaru, wyposażony w pasy bezpieczeństwa. Kabina wyposażona w drzwi po obu stronach, uchylne okna boczne, wentylację i ogrzewanie oraz izolację dźwiękochłonną. 26.Wyposażona w pakiet podstawowy składający się ze skrzynki narzędziowej, gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego, lampę błyskową o barwie pomarańczowej, apteczka, klucz do kół oraz instrukcji obsługi w języku polskim. 27.Pojazd musi posiadać osłony i elementy nadwozia oraz instrukcję obsługi i katalog części zamiennych 28.Wymagana gwarancja 12 miesięcy, maksymalny czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia nie dłużej niż 48 godzin w dni robocze, maksymalny termin usunięcia awarii nie dłużej niż 14 dni roboczych. Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny na okres gwarancji. W celu prawidłowej realizacji napraw gwarancyjnych Wykonawca zapewni pełen serwis części zamiennych. Wykonawca zagwarantuje punkt serwisowy pogwarancyjny, stacjonarny z magazynem części zamiennych w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego - podać dokładny adres 29.Stan formalno-prawny: w pełni udokumentowane legalne pochodzenie; koparko-ładowarka musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełnienia wymagań niniejszego przetargu; oferowana koparko-ładowarka musi być wolne od obciążeń, zobowiązań, praw i roszczeń na rzecz osób trzecich. 30.Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego pojazdu oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych przed podpisaniem umowy, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 31.Wykonawca dołączy aktualne kolorowe zdjęcie koparko-ładowarki uwzględniające: widok ogólny ze wszystkich stron, zbliżenie elementów roboczych, widok wnętrza kabiny. 32.Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy spełnia wymagania polskich przepisów w sprawie dopuszczenia do ruchu na terytorium Rzeczpospolitej polskiej, w szczególności określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 26 lutego 2003r. ( Dz.U. Nr 32 poz. 262 z późn. Zm.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, 33.Zamawiający wymaga, by wykonawca dostarczył kompletny przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez zamawiającego tj. Obwód Drogowy Powiatowego Zarządu Dróg w Sieradzu, ul. Podzamcze 8 na koszt własny..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności: rozpatrywane będą oferty, w których wykonawca oświadczy o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Formularz 2.1. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . W zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia: rozpatrywane będą oferty, w których wykonawca oświadczy o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia - Formularz 2.1. Ocena spełniania warunków będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o doświadczeniu zawodowym.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . W zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia: rozpatrywane będą oferty, w których wykonawca oświadczy o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia - Formularz 2.1. Ocena spełniania warunków będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o doświadczeniu zawodowym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoby zdolne do wykonania zamówienia: rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy o dysponowaniu osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, że posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Formularz 2.1. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • .W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej rozpatrywane będą oferty, w których wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Formularz 2.1. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-pzd.spsieradz.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2012 godzina 09:50, miejsce: Powiatowy Zarzad Dróg, 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.