eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego 3 fabrycznie nowych kosiarek samojezdnych w tym jednej wyposażonej w następujące akcesoria dodatkowekosiarka bijakowa, pług odśnieżny,obrotowa szczotka do zamiatania, kabina.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-30

Elbląg: Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego 3 fabrycznie nowych kosiarek samojezdnych w tym jednej wyposażonej w następujące akcesoria dodatkowe: kosiarka bijakowa, pług odśnieżny,obrotowa szczotka do zamiatania, kabina.
Numer ogłoszenia: 379476 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu , ul. Krakusa 13-16, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 234 10 75, 234 20 37, faks 055 234 15 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.elblag.pl.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy powołany uchwałą Rady Miejskiej w Elblągu..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego 3 fabrycznie nowych kosiarek samojezdnych w tym jednej wyposażonej w następujące akcesoria dodatkowe: kosiarka bijakowa, pług odśnieżny,obrotowa szczotka do zamiatania, kabina..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby zamawiającego 3 fabrycznie nowych kosiarek samojezdnych w tym jednej wyposażonej w następujące akcesoria dodatkowe: kosiarka bijakowa, pług odśnieżny, obrotowa szczotka do zamiatania, kabina. Wraz z przedmiotem zamówienia wykonawca dostarczy: instrukcje obsługi urządzeń w języku polskim, wyciąg ze świadectwa homologacji, katalog części zamiennych, harmonogram przeglądów okresowych. Wykonawca zobowiązuje się przygotować sprzęt do eksploatacji - zbiorniki paliwa napełnione ilością paliwa pozwalającą na uruchomienie i sprawdzenie sprzętu. Wykonawca na swój koszt przeszkoli 3 pracowników w zakresie koniecznym do eksploatacji maszyn. Dokładny opis sprzętów będących przedmiotem zamówienia zawiera załącznik Nr1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.31.00.00 - Kosiarki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca oferuje przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi SIWZ. 2.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (oświadczenia zał. Nr 3 do SIWZ) 3.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie zalegający z opłatami na rzecz ZUS, US. 5.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy załączą do oferty wszystkie wymagane specyfikacją dokumenty. 6.W razie awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć działania zmierzające do jej usunięcia w ciągu max.3h od telefonicznego zgłoszenia zamawiającego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie spełnienia wymogów określonych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o zapoznaniu się z treścią SIWZ i związaniu z ofertą (załącznik Nr3 do SIWZ). 2.Wykaz minimum 3 dostaw kosiarek odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie będącej przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca dostarczenia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik Nr6 do SIWZ). 3.Oświadczenie dotyczące okresu czasu w którym Wykonawca jest zobowiązany podjąć działania zmierzające do usunięcia usterki sprzętu - max. 3h od telefonicznego zgłoszenia potwierdzonego faksem - zał.Nr4 do SIWZ 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Zamawiający wymaga aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Zamawiający wymaga aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego 7.Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uwaga: 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w Dziale VI pkt. 2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1)Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. 2)Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 3)Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 Uwagi zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - długość okresu gwarancji (punkty za każdy dodatkowy miesiąc powyżej 1 roku gwarancji podstawowej) - 20
  • 3 - deklarowany czas na podjęcie działań w celu usunięcia usterki (dokł. do 0,5h, max. 3h) - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzm.elblag.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu 82-300 Elbląg, ul. Krakusa 13 - 16..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Zarządzie Zieleni Miejskiej w Elblągu ul. Krakusa 13 - 16, do dnia 06.1002009r. do godz.10:30 W pokoju nr 18 - Sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.