eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wymiana 2 sztuk dźwigów osobowych i 3 sztuk osobowo-towarowych



Ogłoszenie z dnia 2006-07-21

POZYCJA 37935

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wymiana 2 sztuk dźwigów osobowych i 3 sztuk osobowo-towarowych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Fizyki Polskiej Akademii Nauk, do kontaktów: Maciej Zajączkowski, Teodor Jarosiński, al. Lotników 32/46, 02-668 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8436601 w. 3535, fax 022 8430926, e-mail: dzpie@ifpan.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ifpan.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Instytut naukowo-badawczy; Inne:Nauka i edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana 2 sztuk dźwigów osobowych i 3 sztuk osobowo-towarowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana 2 dźwigów osobowych i 3 osobowo-towarowych na dźwigi osobowe ze sterowaniem mikroprocesorowym, demontaż istniejących dźwigów, kompletację, dostawę i montaż nowych dźwigów wraz z wykonaniem niezbędnych robót budowlano-instalacyjnych w tym wykonanie modernizacji instalacji zasilającej oraz wykonaniem powykonawczej dokumentacji projektowej wymienianych dźwigów łącznie z odbiorem dozorowym (opłacenie kosztów odbioru i rejestracji dźwigów). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Brak 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy Oryginalny kod CPV: 45.31.30.00 - Instalowanie wind i podnośników Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.30.00 - Instalowanie wind i ruchomych schodów Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 3. Zamówienie swoim zakresem obejmuje: a) Wykonanie wytycznych budowlanych i elektrycznych remontu i modernizacji szybów i maszynowni. Opracowanie technologii wykonywania prac budowlanych które mają gwarantować Zamawiającemu zminimalizowanie utrudnień w normalnym funkcjonowaniu Instytutu. Przedstawienie do akceptacji przedstawicielom Zamawiającego. b) Wykonywanie niezbędnych prac adaptacyjnych i remontowych pod nadzorem Inspektora Nadzoru. c) Demontaż starych dźwigów, złomowanie i utylizację na koszt własny. d) Uzyskanie w UDT zgody na koncepcje wymiany dźwigów łącznie z opłaceniem kosztów. W szczególności Zamawiający zobowiązany jest do uzgodnienia kwestii związanych z instalacją zasilania zespołu napędowego. e) Wymianę linii elektrycznych zasilania zespołów napędowych (likwidacja starego przyłącza elektrycznego i doprowadzenie nowego). Wymiana instalacji sterowniczej, wymiana rozdzielni elektrycznej w maszynowni, wymiana instalacji elektrycznej w szybie i maszynowni. f) Dostawa i montaż nowych dźwigów z napędem elektrycznym ciernym regulowanym (w tym wymiana drzwi przystankowych na automatyczne, wymiana prowadnic dźwigu i P-WAGI, montaż nowej kabiny, drzwi przestankowych, nowych płaskich kabli zwisowych i nowych kaset sterowania zewnętrznego wraz z piętrowskazywaczami na każdym poziomie,) g) Uzyskanie dopuszczeń i zezwoleń na eksploatacje dźwigów (opłacenie kosztów Dozoru Technicznego) oraz wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej i pomiarów elektrycznych. h)Sporządzenie w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokumentacji obejmującej m. in. dokumentację dla konserwatora do maszynowni, dokumentację techniczno-ruchową, niezbędne instrukcje, itp. i) Przeszkolenie personelu obsługującego windę oraz firmy konserwatorskiej, która obejmie konserwacje dźwigów. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10.000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (odpis z właściwego rejestru w zakresie wymiany wind; US i ZUS); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (co najmniej 5 wymienionych wind w jednym roku, uprawnienia UDT do modernizacji i montażu wind) ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (co najmniej 400.000,00 PLN wolnych środków lub zdolności kredytowej, ubezpieczenie OC na 500.000,00 PLN); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (informacja z KRK). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni warunki udziału w postępowaniu na zasadzie TAK/NIE (spełnia/nie spełnia) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Wykaz wykonanych, co najmniej 5 wymian wind w okresie 1 roku, na kwoty 150.000,00 PLN brutto każda, w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. 5. Uprawnienia z Urzędu Dozoru Technicznego w zakresie modernizacji i montażu wind. 6. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca że wykonawca ma 400.000,00 PLN wolnych środków lub taką zdolność kredytową, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (OC deliktowe na nie mniej niż 500.000,00 PLN i OC kontraktowe na nie mniej niż 500.000,00 PLN). 8. Aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ifpan.edu.pl/przetargi. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.08.2006, godzina 13:00, Siedziba zamawiającego, blok I, pok. 203.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.