eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › Dostawa produktów spożywczych , pieczywa, mięsa, wyrobów wędliniarskich, drobiu, ryb, mrożonek, warzyw, mleka i produktów mleczarskich dla potrzeb kuchni szpitalnej..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-15

Góra: Dostawa produktów spożywczych , pieczywa, mięsa, wyrobów wędliniarskich, drobiu, ryb, mrożonek, warzyw, mleka i produktów mleczarskich dla potrzeb kuchni szpitalnej..
Numer ogłoszenia: 379200 - 2011; data zamieszczenia: 15.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 302498 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Hirszfelda 8, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 65 543 24 14, faks 65 543 22 51.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych , pieczywa, mięsa, wyrobów wędliniarskich, drobiu, ryb, mrożonek, warzyw, mleka i produktów mleczarskich dla potrzeb kuchni szpitalnej...

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 części, zwane dalej pakietami. Pakiet nr 1 - różne produkty spożywcze Pakiet obejmuje 74 pozycje w tym: makarony, mąka, cukier, kasza, przyprawy, jaja; - dostawa 2 razy w miesiącu w godzinach od 1200 do 1300 , transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, według aktualnego zapotrzebowania, - zamówienie telefonicznie lub faxem. z dwudniowym wyprzedzeniem. - na artykułach wymagana aktualna data ważności do spożycia, - Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania przedmiotu zamówienia posiadający atest producenta, oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami i spełniający wszelkie normy ustanowione przez prawo w tym zakresie, - miejsce dostawy: kuchnia szpitala, Góra, ul. Hirszfelda 8, - osobą upoważnioną do kontroli ilościowej i jakościowej dostarczonego towaru ze strony Zamawiającego jest Maria Parafiniuk- kierownik kuchni. Pakiet nr 2 - pieczywo: Pakiet obejmuje 3 pozycje: chleb 600 g krojony, foliowany; bułka wrocławska 100g bułka tarta w opakowaniach ? kg; - dostawa codzienna od poniedziałku do soboty w godzinach od 600 do 7 00, transportem, na koszt i ryzyko Wykonawcy, - zamówienie codzienne, telefoniczne lub fax z jednodniowym wyprzedzeniem, Wymagany handlowy dokument identyfikacyjny do każdej faktury. - miejsce dostawy: kuchnia szpitala, Góra, ul. Hirszfelda 8, - osobą upoważnioną do kontroli ilościowej i jakościowej dostarczonego towaru ze strony Zamawiającego jest Maria Parafiniuk- kierownik kuchni. Pakiet nr 3 - mięso: Pakiet obejmuje 13 pozycji: karkówka, łopatka, schab, wołowina z kością i bez kości, wątroba wieprzowa, flaki wołowe,kości, wieprzowina; - dostawa dwa razy w tygodniu w godzinach od 7.00 - 8.00 transportem, na koszt i ryzyko Wykonawcy, zamówienie telefonicznie lub faxem z jednodniowym wyprzedzeniem. Wykonawca dostarczy towar w pojemnikach zamkniętych zabezpieczających towar przed przenikaniem do wnętrza opakowania zanieczyszczeń i substancji szkodliwych dla zdrowia ludzi . Opakowania jednostkowe i zbiorcze powinny być wytrzymałe i spełniać wymagania dla materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością określone w przepisach o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia. - miejsce dostawy: kuchnia szpitala, Góra, ul. Hirszfelda 8, - osobą upoważnioną do kontroli ilościowej i jakościowej dostarczonego towaru ze strony Zamawiającego jest Maria Parafiniuk- kierownik kuchni. Do każdej dostawy wymagane świadectwo wystawione przez Zakład Higieny Weterynaryjnej oraz handlowy dokument identyfikacyjny. Pakiet nr 4 - wyroby wędliniarskie Pakiet obejmuje 18 pozycji: różne gatunki kiełbas, mortadela, kaszanka, salceson, szynka gotowana i wędzona,pasztetowa,pieczeń, boczek. - dostawa dwa razy w tygodniu w godzinach od 7.00 - 8.00 transportem, na koszt i ryzyko Wykonawcy, Wykonawca dostarczy towar w pojemnikach zamkniętych zabezpieczających towar przed przenikaniem do wnętrza opakowania zanieczyszczeń i substancji szkodliwych dla zdrowia ludzi . Opakowania jednostkowe i zbiorcze powinny być wytrzymałe i spełniać wymagania dla materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością określone w przepisach o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia. - zamówienie telefonicznie lub faxem z jednodniowym wyprzedzeniem. - miejsce dostawy: kuchnia szpitala, Góra, ul. Hirszfelda 8, - osobą upoważnioną do kontroli ilościowej i jakościowej dostarczonego towaru ze strony Zamawiającego jest Maria Parafiniuk- kierownik kuchni. Do każdej dostawy wymagane świadectwo wystawione przez Zakład Higieny Weterynaryjnej oraz handlowy dokument identyfikacyjny. Pakiet nr 5 - drób Pakiet obejmuje 8 pozycji: kurczaki, ćwiartka z kurczaka, udka z kurczaka,skrzydełka. - dostawa dwa razy w tygodniu w godzinach od 7.00 - 8.00 transportem, na koszt i ryzyko Wykonawcy, Wykonawca dostarczy towar w pojemnikach zamkniętych zabezpieczających towar przed przenikaniem do wnętrza opakowania zanieczyszczeń i substancji szkodliwych dla zdrowia ludzi . Opakowania jednostkowe i zbiorcze powinny być wytrzymałe i spełniać wymagania dla materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością określone w przepisach o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia. - zamówienie telefonicznie lub faxem z jednodniowym wyprzedzeniem. - miejsce dostawy: kuchnia szpitala, Góra, ul. Hirszfelda 8, - osobą upoważnioną do kontroli ilościowej i jakościowej dostarczonego towaru ze strony Zamawiającego jest Maria Parafiniuk- kierownik kuchni. Do każdej dostawy wymagane świadectwo wystawione przez Zakład Higieny Weterynaryjnej oraz handlowy dokument identyfikacyjny. Pakiet nr 6 - ryby i mrożonki: Pakiet obejmuje 10 pozycji: filet mrożony z miruny, dorsza i mintaja, truskawki, szpinak, brokuły, fasolka. - dostarczane mrożonki będą odpowiadały wymaganiom jakościowym stawianym przez Polską Normę oraz będą spełniały obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno - epidemiologiczne, a także będą przechowywane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość; - Wykonawca dostarczy towar opakowany w szczelne torby foliowe z oznakowaniem nazwy produktu oraz producenta, masą netto a także terminem przydatności do spożycia oznaczonym w sposób trwały; - dostawa mrożonek odbywać się będzie dwa razy w miesiącu w dni robocze do godziny 1300, transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko według bieżącego zapotrzebowania; - zamówienie telefonicznie lub faxem z dwudniowym wyprzedzeniem; - na artykułach wymagana aktualna data ważności do spożycia oraz wymagany handlowy dokument identyfikacyjny do każdej faktury; - opakowanie jednostkowe i zbiorcze przedmiotu umowy winno odpowiadać wymogom norm przedmiotowych; - miejsce dostawy: Góra, ul. Hirszfelda 8 - kuchnia szpitala; - osobą upoważnioną do kontroli jakościowej dostarczonego towaru ze strony Zamawiającego jest Maria Parafiniuk - kierownik kuchni. Pakiet nr 7 - warzywa i owoce Pakiet obejmuje 26 pozycji, w tym: marchew, pietruszka, ziemniaki, ogórek kiszony, kapusta kiszona, biała ,pomidor, cebula, jabłka, - dostarczane warzywa muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stawianym przez Polską Normę oraz będą spełniały obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno - epidemiologiczne, a także będą przechowywane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość; - produkty muszą być świeże, oryginalnie zapakowane lub luzem w odpowiednich pojemnikach dotyczy niektórych warzyw i przewożone w sposób gwarantujący właściwe warunki sanitarne na czas transportu i dostawy oraz składowania w magazynie; - nie dopuszcza się dostawy produktów o obniżonej wartości do spożycia widoczne zewnętrznie a także ukryte wady jakościowe produktów; - do zakwestionowania jakości produktów w imieniu Zamawiającego upoważniony jest kierownik kuchni. - w sytuacji, w której Zamawiający stwierdzi złą jakość produktów produkty przeterminowane, niewłaściwie zapakowane lub o niewłaściwym wyglądzie lub smaku następuje zwrot produktów w całości lub części; - dostawa warzyw odbywać się będzie do trzech razy w tygodniu w dni robocze do godziny 1400, transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko według bieżącego zapotrzebowania; - zamówienie telefonicznie lub faxem z jednodniowym wyprzedzeniem. Wymagany handlowy dokument identyfikacyjny do każdej faktury; opakowanie jednostkowe i zbiorcze przedmiotu zamówienia winno odpowiadać wymogom norm przedmiotowych; - miejsce dostawy: Góra, ul. Hirszfelda 8 - kuchnia szpitala; - osobą upoważnioną do kontroli jakościowej dostarczonego towaru ze strony Zamawiającego jest Maria Parafiniuk - kierownik kuchni. Pakiet nr 8 - mleko i produkty mleczarskie Pakiet obejmuje 7 pozycji: mleko 2% w folii, ser żółty twardy, margaryna, śmietana 18%. Warunki dostawy: trzy razy w tygodniu do godziny 700 transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Inne wymagania Zamawiającego : - zamówienia; telefonicznie lub faxem. - na produktach wymagana aktualna data ważności do spożycia. - do każdej faktury wymagane dołączenie handlowego dokumentu identyfikacyjnego. Produkcja i obrót mleka i przetworów mlecznych winny spełniać wymagania konieczne do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów. Miejsce dostawy: Góra, ul. Hirszfelda 8 - kuchnia szpitala. - osobą upoważnioną do kontroli jakościowej dostarczonego towaru ze strony Zamawiającego jest Maria Parafiniuk - kierownik kuchni. 2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert częściowych, to jest na jedną lub więcej części pakietów, przy czym w ramach pakietu wymagany jest pełny zakres asortymentu. Nie zezwala natomiast na składanie ofert na wybrane pozycje w pakietach. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości artykułów. Przy realizacji przedmiotu zamówienia wymagana jest należyta staranność. 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami zamawiającego wskazanymi w SIWZ. 4. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia środkami transportu spełniającymi wymogi rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 roku w sprawie wymogów sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności. 5. Wykonawca dostarczy produkty żywnościowe odpowiadające warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami lub równoważnymi, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami i systemem HACCP, posiadające ważne zezwolenia i decyzje wymagane przepisami prawa na produkcję i obrót oferowanym przedmiotem zamówienia, spełniające wymogi określone przepisami ustawy z 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz aktów wykonawczych do niej. 6. W trakcie realizacji umowy zamawiający może dokonywać przesunięć ilościowych między poszczególnymi pozycjami asortymentu w granicach wartości zawartej umowy. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja asortymentowo - ilościowa stanowiąca załącznik nr 1a-1h do oferty i dodatek nr 2a- 2h do siwz...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.20.00 - Drób 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1 - Produkty spożywcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPH POLARIS M.Gruszczyńska, ul.Żołnierska 20 a, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38615,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37670,75

  • Oferta z najniższą ceną: 37670,75 / Oferta z najwyższą ceną: 44645,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2 - Pieczywo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Delikatesy PRZEMKO Sp. z o.o., ul.Słowiańska 45, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18189,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19190,40

  • Oferta z najniższą ceną: 19190,40 / Oferta z najwyższą ceną: 24402,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3- Mięso

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Społem Powszechna Spółdzielnia Spożywców, Pl. B.Chrobrego 4, 56-200 Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36265,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35245,20

  • Oferta z najniższą ceną: 35245,20 / Oferta z najwyższą ceną: 35245,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 4 - Wyroby wędliniarskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPH Ubój i Przetwórstwo Indyka Joanna Giżewska-Chrząszcz, ul. St.Wyspiańskiego 26B/206, 60-751 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17761,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11843,40

  • Oferta z najniższą ceną: 11843,40 / Oferta z najwyższą ceną: 16327,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr 5 - Drób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakłady Drobiarskie LANGNER Sp. z o.o., ul. Rolnicza 2, 63-910 Karolinki, Miejska Górka, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4524,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6201,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet nr 6 - Ryby i mrożonki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FARUTEX Sp. z o.o., ul. Szczecińska 17-21, 54-517 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8322,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8641,50

  • Oferta z najniższą ceną: 8641,50 / Oferta z najwyższą ceną: 8959,05

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Pakiet nr 7 - Warzywa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Społem Powszechna Spółdzielnia Spożywców, Pl. B.Chrobrego 4, 56-200 Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24511,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15298,22

  • Oferta z najniższą ceną: 15298,22 / Oferta z najwyższą ceną: 15298,22

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Pakiet nr 8 - Produkty mleczarskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Społem Powszechna Spółdzielnia Spożywców, Pl. B. Chrobrego 4, 56-200 Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29489,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33451,08

  • Oferta z najniższą ceną: 33451,08 / Oferta z najwyższą ceną: 34244,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.