eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miłoradz › Dostawa, montaż i instalacja sprzętu medycznego dla Ośrodka Zdrowia w Miłoradzu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-03

Miłoradz: Dostawa, montaż i instalacja sprzętu medycznego dla Ośrodka Zdrowia w Miłoradzu.
Numer ogłoszenia: 379168 - 2012; data zamieszczenia: 03.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193969 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miłoradz, ul. Żuławska 9, 82-213 Miłoradz, woj. pomorskie, tel. 055 2711531, faks 055 2711565.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i instalacja sprzętu medycznego dla Ośrodka Zdrowia w Miłoradzu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja sprzętu medycznego (CPV: 33.10.00.00-1) dla Ośrodka Zdrowia w Miłoradzu w asortymencie, w szacunkowej ilości oraz o parametrach technicznych określonych w załączniku nr 3 (Pakiety od nr 1 do nr 3) do SIWZ. 2. Zamówienie będzie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, 9 Oś Priorytetowa: Lokalna infrastruktura społeczna i inicjatywy obywatelskie; Działanie 9.2.: Lokalna infrastruktura ochrony zdrowia. 3. Dostawa sprzętu obejmuje: a/ Dokonanie ewentualnej instalacji i uruchomienia dostarczonego sprzętu u Zamawiającego przez Wykonawcę, b/ Przeprowadzenie szkolenia z obsługi w zakresie racjonalnej eksploatacji dostarczonego sprzętu, c/ Dostarczenie Zamawiającemu instrukcji obsługi w języku polskim, d/ Inne czynności określone w załączniku nr 3 do SIWZ. 4. Wykonawca zapewni części zamienne oraz serwis pogwarancyjny dostarczonego sprzętu przez okres 10 lat od daty protokolarnego odbioru sprzętu przez Zamawiającego. 5. Wykonawca na dostarczony sprzęt udzieli 24 miesięcznej gwarancji, liczonej od daty protokolarnego odbioru sprzętu przez Zamawiającego. Udzielona gwarancja będzie obejmowała cały dostarczony i zainstalowany sprzęt przez Wykonawcę. 6. Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2012 roku oraz zawierać oznaczenie roku produkcji oraz typ i numer seryjny. Brak widocznego oznaczenia daty produkcji na przedmiocie zamówienia będzie traktowany jako próba dostarczenia sprzętu starszego, niezgodnego z niniejszym SIWZ. 7. Czas podjęcia naprawy po zgłoszeniu usterki przez serwis Wykonawcy max - 48 h. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze pakiety ustalone w załączniku nr 3 niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skompletowania całości zamówienia spośród wszystkich ofert całkowitych i częściowych zgodnie z podanymi niżej kryteriami oceny oferty. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje w ramach pakietów. 10. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 11. Określone w załączniku nr 3 do SIWZ szacunkowe ilości są wielkością szacunkową, uzależnioną od ilości przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych. Na podstawie wymienionych przesłanek określone w załączniku nr 3 do SIWZ szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb, są one wartościami maksymalnymi zamówienia. 12. W celu potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oryginalne firmowe materiały informacyjne producenta z parametrami technicznymi oferowanego przedmiotu zamówienia (zamawiający dopuszcza złożenie powyższych materiałów w jęz. angielskim). 13. W przypadku asortymentu lub jego elementu określonego przez Zamawiającego przy pomocy nazw handlowych dopuszcza się do składania ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu, gramatury, zakresu, spektrum i czasu działania, postaci, itp.. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest również zobowiązany określić jego nazwę handlową. 14. Wykonawca zobowiązany jest do wycenienia i wypełnienia bez wyjątków wszystkich pozycji, w tym rubryk (komórek) w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ i złożenia go wraz z ofertą (oczywiście na te Pakiety na które jest składana oferta)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Innowacyjno-Wdrożeniowe, Krzysztof Góral, ul. Vivaldiego 8/3, 52-129 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 45900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45900,00

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RedLife, Robert Pałka, ul. Ułanów 7, 20-554 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7444,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5506,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5506,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7109,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.