eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn:. Budowa Domu Pomocy Społecznej wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną do jego prawidłowego funkcjonowania w miejscowości Niemojowice gm. Żarnów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-23

Opoczno: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn:. Budowa Domu Pomocy Społecznej wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną do jego prawidłowego funkcjonowania w miejscowości Niemojowice gm. Żarnów
Numer ogłoszenia: 379120 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno , ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7361500, faks 044 7361500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opocznopowiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn:. Budowa Domu Pomocy Społecznej wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną do jego prawidłowego funkcjonowania w miejscowości Niemojowice gm. Żarnów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn:. Budowa Domu Pomocy Społecznej wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną do jego prawidłowego funkcjonowania w miejscowości Niemojowice gm. Żarnów Nadzór inwestorski obejmuje następujące specjalności budowlane: Część I. - roboty konstrukcyjno - budowlane Część II. - roboty sanitarne Część III. - roboty elektryczne Część IV. - roboty drogowe 2. Zakres rzeczowy robót budowlanych planowanej inwestycji obejmuje: Kompleksowa realizacja budowy domu pomocy społecznej wraz z infrastrukturą techniczną niezbędna do jego prawidłowego funkcjonowania oraz wyposażeniem pomieszczeń. Powierzchnia terenu do zagospodarowania wynosi - 1,350 ha, z czego : powierzchnia zabudowy działki - 3353,80 m2 w tym: dom pomocy społecznej - 3259,90 m2 budynek gospodarczy - 89,90 m2 czerpnia powietrza - 4,00 m2 powierzchnia dróg dojazdowych i parkingów, placów - 2163,00 m2, powierzchnia dojść pieszych, chodników w patio, schodów, podestów wejściowych zewn. i pochylni - 663,50 m2 powierzchni działki biologicznie czynnej pozostało - 7320,00 m2 Obiekty kubaturowe przewidziane do realizacji w ramach planowanej inwestycji : Budynek domu pomocy społecznej przeznaczony do zamieszkania dla 99 dorosłych pensjonariuszy zakwaterowanych w pokojach 1- 2- i 3- osobowych wyposażonych w łazienki, budynek w pełni przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek jednokondygnacyjny mieszczący w swej przestrzeni strefę ogólną administracyjną o pow. 271,68 m2, strefę socjalną o pow. 109,28m2, strefę gospodarczą o pow. 210,20m2, mieszkalną - 1834,87m2 oraz zespół żywieniowy o pow. 355,15m2, którego zadaniem będzie przygotowywanie oraz wydawanie 4 posiłków dziennie dla 100-150 osób, jak również świadczenie usług gastronomicznych o charakterze okolicznościowym. Dane techniczne budynku : kubatura - 13.900,00 m3, powierzchnia użytkowa - 2.781,20 m2 powierzchnia zabudowy - 3.285,00 m2 Posadowienie budynku na ławach i stopach fundamentowych żelbetowych mono- litycznych, ściany fundamentowe żelbetowe monolityczne, konstrukcja ścian nadziemia murowana z pustaków gazobetonowych na zaprawie cienkowarstwowej, ponad to ściany zewnętrzne docieplone warstwą styropianu + tynk cienkowarstwowy silikonowy. Stropy w części z płyt prefabrykowanych kanałowych o wys. 24,5 cm oraz płyt sprężonych o wys. 26,5 cm z uzupełnieniem wylewkami mono-litycznymi, słupy, podciągi i nadproża - monolityczne żelbetowe. Przykrycie budynku stanowi dach wielospadowy o konstrukcji drewnianej, pokrycie - blacho dachówka powlekana oraz na części papa termozgrzewalna modyfikowana SBS. Stolarka okienna - z profili PCV szklona szybą jednokomorową zespoloną, drzwi zewnętrzne i wewnętrzne na ciągach komunikacyjnych z profili PCV szklone szybą bezpieczną, drzwi wewnątrzlokalowe do pomieszczeń - drewniane płytowe w okleinie drewnopodobnej. Wykończenie wewnętrzne pomieszczeń - sufity podwieszone na korytarzach oraz w pom. strefy administracyjnej, socjalnej, żywieniowej i jadalni w pozostałych pomieszczeniach - tynki wewnętrzne sufitów i ścian cem.- wap. + gładź gipsowa, malowanie farbami wodorozcieńczalnymi na bazie żywicy akrylowej w kolorach pastelowych, sufity na biało. Posadzki - wykładziny rulonowe PCV oraz płytki ceramiczne. Budynek wyposażony w wewnętrzne instalacje : wod.-kan., c.o. i c.t., wentylacji mechanicznej, oraz instalacji elektrycznej, telefonicznej, TV-SAT, sygnalizacji przyzywowej, sygnalizacji pożaru, oświetlenia ewakuacyjnego i kierunkowego instalacji odgromowej. Budynek gospodarczy- parterowy, niepodpiwniczony o konstrukcji murowanej ścian z gazobetonu posadowionych na ławach fundamentowych monolitycznych żelbetowych. Budynek przykryty dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej (wiązary deskowe), pokrycie blacho dachówką powlekaną. Wrota do pomieszczeń garażowych - segmentowe ocieplane, drzwi zewnętrzne stalowe, okna z profili PCV. Wykończenie pomieszczeń - tyki ścian cem.-wap., okładzina z płytek ceramicznych, malowanie - farbami wodorozcieńczalnymi odpornymi na zabrudzenie, posadzki - na gruncie betonowe + płytki ceramiczne gres. Dane techniczne budynku: kubatura - 385,00 m3, powierzchnia użytkowa - 61,30 m2 powierzchnia zabudowy - 89,90 m2. Budynek wyposażony w instalacje wewnętrzne : wod. - kan. i elektryczną. Obiekt małej architektury - czerpnia powietrza Przyłącza infrastruktury technicznej: przyłącze wodociągowe wraz z hydrantami p.poż do zewnętrznego gaszenia pożaru, przyłącze kanalizacji sanitarnej, kanalizacja deszczowa wraz z systemem odprowadzenia wód do ziemi, przyłącze energetyczne wewnętrzne (od WLZ do budynku), oświetlenie zewnętrzne terenu. Obiekty zagospodarowania terenu: ogrodzenie terenu wraz ze ścianą oporową , zjazdy z drogi publicznej, drogi wewnętrzne dojazdowe, miejsca postojowe i parkingi, chodniki dla pieszych, zagospodarowanie terenów zielonych. 3. Szczegółowy opis i zakres robót zawarty jest w dokumentacji budowlanej autorstwa firmy Mazowieckie Biuro Projektów MAPRO Sp. z o.o. Płock ul. Dworcowa 2 udostępnionej na stronie www.bip.opocznopowiat.pl - zamówienia publiczne ogłoszenia przetargów. 4. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na jedną lub dowolną ilość części - pod warunkiem dysponowania osobami spełniającymi warunki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 22.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowy budynku użyteczności publicznej w specjalności zgodnej z częścią zamówienia, której oferta dotyczy, o wartości nie mniejszej niż: - część I o wartości inwestycji co najmniej 1.000.000,00 zł - część II, o wartości inwestycji co najmniej 150.000,00 zł - część III, o wartości inwestycji co najmniej 100.000,00 zł - część IV o wartości inwestycji co najmniej 50.000,00 zł Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia wymagany warunek w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował 1 osobą z co najmniej z trzy letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku inspektora nadzoru tzn. nabył uprawnienia budowlane bez ograniczeń w danej specjalności uprawniające go do pełnienia obowiązku inspektora nadzoru zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy - prawo budowlane w danej specjalności zgodnie z częścią zamówienia, której dotyczy oferta. powyższe uprawnienia bez ograniczeń nie dotyczą części IV zamówienia tj: specjalności drogowej Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia wymagany warunek w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale VI specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opocznopowiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Opocznie ul. Kwiatowa 1a 26-300 Opoczno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2010 godzina 12:30, miejsce: Oferty należy składać w biurze podawczym w Starostwie Powiatowym, ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno lub za pośrednictwem poczty.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn:. Budowa Domu Pomocy Społecznej wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną do jego prawidłowego funkcjonowania w miejscowości Niemojowice gm. Żarnów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn:. Budowa Domu Pomocy Społecznej wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną do jego prawidłowego funkcjonowania w miejscowości Niemojowice gm. Żarnów Nadzór inwestorski obejmuje : Część I. - roboty konstrukcyjno - budowlane.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn:. Budowa Domu Pomocy Społecznej wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną do jego prawidłowego funkcjonowania w miejscowości Niemojowice gm. Żarnów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn:. Budowa Domu Pomocy Społecznej wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną do jego prawidłowego funkcjonowania w miejscowości Niemojowice gm. Żarnów Nadzór inwestorski obejmuje : Część II. - roboty sanitarne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn:. Budowa Domu Pomocy Społecznej wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną do jego prawidłowego funkcjonowania w miejscowości Niemojowice gm. Żarnów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn:. Budowa Domu Pomocy Społecznej wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną do jego prawidłowego funkcjonowania w miejscowości Niemojowice gm. Żarnów Nadzór inwestorski obejmuje: Część III. - roboty elektryczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn:. Budowa Domu Pomocy Społecznej wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną do jego prawidłowego funkcjonowania w miejscowości Niemojowice gm. Żarnów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn:. Budowa Domu Pomocy Społecznej wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną do jego prawidłowego funkcjonowania w miejscowości Niemojowice gm. Żarnów Nadzór inwestorski obejmuje: Część IV. - roboty drogowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.