Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-29
Pleszew: Serwer i monitor LCD KVM switch
Numer ogłoszenia: 379068 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Wyspiańskiego 6, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7422678, faks 062 7422678.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.pleszew.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwer i monitor LCD KVM switch.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Serwer - 1 sztuka wraz z instalacją oprogramowaniem, serwisem i gwarancją, Monitor LCD KVM switch - 1 sztuka Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: Nazwa: Serwery sieciowe Kod: 48821000-9 Nazwa: Monitor LCD KVM Switch Kod: 33195100-4 Nazwa: Usługi instalowania komputerów Kod: 51611000-8 Nazwa: Usługi konfiguracji oprogramowania Kod: 72265000-0.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 33.19.51.00 - Monitory 51.61.10.00 - Usługi instalowania komputerów 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 2.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać łącznie warunki dotyczące doświadczenia zawodowego, potencjału kadrowego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt 2.2 SIWZ. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zerojedynkowo według formuły spełnia/ nie spełnia. Niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1) Wypełnione formularze dotyczące parametrów technicznych oferowanego sprzętu (zgodnie z odpowiednim załącznikiem nr 1, wypełnienie formularza odręcznie wyklucza ofertę z postępowania przetargowego, dopuszcza się tylko formularze wypełnione drukiem. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru sadowego - potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne zgodnie z zał. 3 i 4 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekt jednolity Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.) - zgodnie z załącznikiem 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.pleszew.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Pleszewie, ul Wyspiańskiego 6, pokój nr 17 I piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Pleszewie, ul Wyspiańskiego 6, pokój nr 38 II piętro, (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Dostawa autobusu
- Przebudowa drogi gminnej polegająca na budowie miejsc postojowych na ul. Cmentarnej w Kowalewie
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- Wymiana instalacji wodno - kanalizacyjnych, przeciwpożarowych oraz centralnego ogrzewania w Zespole Szkół Publicznych w Kowalewie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4312P w Szymanowicach w zakresie dobudowy chodnika
- Dostawa z montażem paneli fotowoltaicznych oraz pompy ciepła realizowanych w ramach zadania "Budowa instalacji fotowoltaicznej z wyminą źródła ciepła na pompę ciepła na potrzeby Nadleśnictwa Taczanów"
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- "Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Gminnego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartografii w Urzędzie Miejskim w Zawierciu."
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Radłów
- Papier offset gramat. 70g/m kw., arkusz A-1 - Objęte zakresem GPA
- dostawa produktów leczniczych.
więcej: Monitory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.