eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie › Utrzymanie przejezdności dróg gminnych w okresie zimowym 2009/2010 na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-29

Strzelce Krajeńskie: Utrzymanie przejezdności dróg gminnych w okresie zimowym 2009/2010 na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie
Numer ogłoszenia: 379060 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzelce Krajeńskie , Al. Wolności 48, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7631130 w. 235, faks 095 7633294.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie przejezdności dróg gminnych w okresie zimowym 2009/2010 na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zakres zadań wykonawcy obejmuje: 1. zimowe utrzymanie dróg gminnych polegające na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu piasku i solanki wraz z odpłużeniem (własny sprzęt, ludzie itd.) oraz doraźne zimowe utrzymanie dróg gminnych wykonywane na wniosek zamawiającego. 2. jezdnia odśnieżana i posypywana na całej szerokości, 3. zakładany czas odśnieżania drogi nie może przekraczać 4 godzin po ustaniu opadów z tym, że dopuszcza się po intensywnych opadach pozostawienie na jezdni cienkiej warstwy zajeżdżonego śniegu nie utrudniającego ruchu, 4. przystąpienie do akcji zwalczania śliskości musi nastąpić najpóźniej w ciągu 2 godzin od zgłoszenia wykonanego przez osoby upoważnione ze strony zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcą. 5. lokalizacja robót ujęta jest na załączonych wykazach - mapach dróg, stanowiącymi jednocześnie załączniki do umowy, 6. utrzymanie przejezdności dróg i ulic, 7. zapewnienie koordynacji i nadzoru prowadzenia akcji zimowej na drogach gminnych, 8. uzyskiwanie aktualnych informacji o stanie pogody ze stacji meteorologicznej Instytutu Meteorologicznego i Gospodarki Wodnej, 9. zabezpieczenie gotowości sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą gwarantującą bezawaryjne utrzymanie dróg, 10. w przypadku awarii sprzętu uniemożliwiającej prowadzenie akcji zimowej zapewnienie sprzętu zastępczego na swój własny koszt, 11. zapewnienie odpowiednich warunków organizacyjnych umożliwiających realizację zadań wg ustalonego zakresu oraz przygotowanie niezbędnej potrzebnej ilości piasku, ciągłej łączności z zamawiającym oraz składanie meldunków z prowadzonej akcji zimowej, 12. podczas zimowego utrzymania dróg wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa oraz stanu technicznego sprzętu nie zagrażającego zdrowiu i życiu ludzkiemu. II. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania: 1. piasku do zwalczania śliskości, 2. co najmniej jednej równiarki drogowej 3. co najmniej jednej ładowarki kołowej, 4. co najmniej jednej piaskarki z pługiem odśnieżającym z własnym piaskiem i solą (wskazane jest posiadanie dodatkowej równiarki drogowej, ładowarki kołowej oraz piaskarki z pługiem odśnieżającym na wypadek awarii i innych nieprzewidzianych zdarzeń), 5. ciągłego kontaktu telefonicznego celem zapewnienia koordynacji i nadzoru prowadzenia akcji zimowej. III. W ofercie należy podać cenę za 1 godz. zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie (odśnieżanie wraz z posypywaniem solanką). Cena za 1 godz. zimowego utrzymania dróg określona prze wykonawcę nie będzie podlegała zmianom. IV. Wykaz dróg na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie przeznaczonych do zimowego utrzymania w sezonie 2009/2010. 1. Brzoza: drogi we wsi, od i do drogi krajowej nr 22, relacji Gorzów - Strzelce - Dobiegniew; 2. Bobrówko - ul. Wesoła; 3. Droga: Bronowice - Wielisławice - Wilanów; 4. Wielisławice: droga gruntowa od drogi asfaltowej w kierunku Brzozy; 5. Lipie Góry: ul. Czereśniowa, Ludowa, Ogrodowa, Słoneczna, Lipowa, Klonowa, Leśna; 6. Ogardy: zjazd z drogi powiatowej w kierunku szkoły i wyjazd na drogę powiatową k/budynku nr 13, od drogi powiatowej w kierunku budynku nr 69; 7. Wełmin: droga przez wieś, od i do drogi krajowej nr 22; 8. Strzelce Klasztorne: od ul. Gdańskiej przez wieś (bez drogi betonowej); 9. Długie: ul. Kurowska (od zjazdu z drogi krajowej nr 22 do osiedla VERZUU-EKO), ul. Turystyczna i ul. Czereśniowa (na wysokości zabudowań); 10. Piastowo: od tabliczki z nazwą miejscowości Strzelce Krajeńskie do końca Piastowa; 11. Lubicz: od drogi powiatowej w kierunku nieruchomości nr 22, od drogi powiatowej w kierunku Bronowic; 12. Pielice: droga przez wieś; 13. Tuczno: ul. Parkowa i Słoneczna; 14. Licheń: od drogi krajowej nr 22 w kierunku Pielic; 15. Sidłów: od zjazdu z drogi powiatowej do wjazdu na drogę powiatową (pętla); 16. Gilów: od drogi powiatowej w kierunku nieruchomości nr 21; 17. Machary: od drogi powiatowej w kierunku wsi oraz pętla we wsi; 18. Gardzko: od nieruchomości nr 28 w kierunku budynku nr 41 i 38, od nieruchomości nr 57 w kierunku nr 56, droga w kierunku budynku nr 71a, droga wokół stawku (od nr 21 do 27); 19. Buszów: droga na tzw. kolonii (wjazd przy nieruchomości nr 16 do końca drogi do nr 20); 20. Danków: drogi we wsi po lewej i prawej stronie drogi wojewódzkiej, na wysokości zabudowań; 21. Sokólsko: drogi po prawej i lewej stronie drogi powiatowej - droga wjazd przy nieruchomości nr 3 do nr 18 oraz od nr 29 do 24.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4. Wykonawcy mogą również wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcja/ spółki cywilne). W takim przypadku muszą spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Udzielone pełnomocnictwo musi zawierać: - postępowanie o zamówienie publiczne, którego ono dotyczy, - nazwy wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wraz z określeniem adresu ich siedziby, - nazwę i adres ustanowionego Wykonawcy - Pełnomocnika, - zakres umocowania pełnomocnictwa, Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym przez Wykonawcę - Pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Wykonawców składających wspólną ofertę. Oryginał pełnomocnictwa musi zostać załączony do oferty. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Wykonawcą - Pełnomocnikiem. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów, które ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, a nie nazwę i adres Wykonawcy - Pełnomocnika..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda złożenia: oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ustawy PZP Ustawy PZP - załącznik nr 1; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zmawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz załączeniem dokumentów od poprzednich zamawiających potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 2; wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca: 1. co najmniej jedna równiarka drogowa 2. co najmniej jedna ładowarka kołowa, 3. co najmniej jedna piaskarka z pługiem odśnieżającym z własnym piaskiem i solą - załącznik nr 3; pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzie i urządzeń, jeżeli w wykazie sprzętu, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; podwykonawstwo - załącznik nr 4; oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia (jeśli dotyczy) - załącznik nr 5 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia [konsorcja / spółki cywilne] muszą załączyć do oferty, każdy niezależnie, następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, e) dane dotyczące pomiotów występujących wspólnie [konsorcjum/spółki cywilne] -, jeśli dotyczy, 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008 r. Nr 188, poz. 1155) 5. Opis dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia. 6. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sk.tensoft.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Strzelcach Kraj. Al. Wolności 48, 66-500 Strzelce Kraj..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Strzelcach Kraj. Al. Wolności 48, 66-500 Strzelce Kraj. punkt informacyjny biuro nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.