Ogłoszenie z dnia 2013-09-18
Lublin: Wykonanie w 2013r. oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 379034 - 2013; data zamieszczenia: 18.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Turystyczna 7A, 20-207 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7495300, faks 081 7495341.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie w 2013r. oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2013 r. oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - zamówienie uzupełniające I.Zakres zamówienia uzupełniającego: 1)zad. Nr 1 - do umowy nr 16/RB/2013 z dn. 07.06.2013r Zamówienie uzupełniające obejmuje wykonanie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich Nr: 811, 816, 819 linie segregacyjne i krawędziowe oraz inne znaki- 4 060,00 m2 zad Nr 2 - do umowy nr 17/RB/2013 z dn. 11.06.2013 Zamówienie uzupełniające obejmuje wykonanie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich Nr: 806, 807, 813, 815, 820, 825, 828, 831 linie segregacyjne i krawędziowe oraz inne znaki- 6 125,00 m2 zad Nr 3 - do umowy nr 18/RB/2013 z dn. 07.06.2013r Zamówienie uzupełniające obejmuje wykonanie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich Nr: 833, 839, 842, 848, 853, 858, linie segregacyjne i krawędziowe oraz inne znaki- 18 460,00 m2 2)Wykonanie badań i pomiarów po wykonaniu poziomego oznakowania tj: -pomiar widzialności oznakowania w dzień, -pomiar widzialności oznakowania w nocy, -pomiar szorstkości oznakowania. 3)Zamówienie należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną D.07.01.01 Poziome oznakowanie dróg oraz Tabelą - wykaz odcinków dróg wojewódzkich na wykonanie robót poziomego oznakowania na terenie ZDW w Lublinie w 2013 r. 4)Podane zakresy robót są wielkościami maksymalnymi. 5)Szczegółowy zakres zamówienia podany jest w Wykazie odcinków Dróg Wojewódzkich na wykonanie robót poziomego oznakowania na terenie ZDW w Lublinie w 2013 r. - Załącznik - tabela. 6)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót na drogach objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie, w terminie 14 dni od daty podpisania umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami, projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. 6.Wymagany okres gwarancji jakości dla robót objętych zamówieniem wynosi 9 miesięcy od daty odbioru ostatecznego na oznakowanie cienkowarstwowe. 7.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zad. Nr 1 - do umowy nr 16/RB/2013 z dn. 07.06.2013r
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "DUBR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "DUBR" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo DUBR Sp. z o.o., Ul. Łódzka 247 D, 25-655 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21653,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28826,00
Oferta z najniższą ceną: 28826,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28826,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: zad Nr 2 - do umowy nr 17/RB/2013 z dn. 11.06.2013
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "DUBR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "DUBR" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo DUBR Sp. z o.o., Ul. Łódzka 247 D, 25-655 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32417,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43487,50
Oferta z najniższą ceną: 43487,50 / Oferta z najwyższą ceną: 43487,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: zad Nr 3 - do umowy nr 18/RB/2013 z dn. 07.06.2013r
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "DUBR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "DUBR" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo DUBR Sp. z o.o., Ul. Łódzka 247 D, 25-655 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96802,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 131066,00
Oferta z najniższą ceną: 131066,00 / Oferta z najwyższą ceną: 131066,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający udzielił zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego ( Zad. 1- 4,23% zamówienia podstawowego, Zad. 2 - 5,85 % zamówienia podstawowego, Zad. 3 - 12,70 % zamówienia podstawowego) i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające (wartość zamówienia uzupełniającego nie może przekraczać 50% wartości zamówienia podstawowego) było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu (Numer ogłoszenia: 66073 - 2013; data zamieszczenia: 30.04.2013)
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywne dostawy ciekłego helu
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych na podstawie imiennych karnetów dla pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Dostawa projektorów na potrzeby jednostek Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- 35/24-postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na usługę transportu sanitarnego
- Usługa druku i dostawy druków wysokonakładowych i niskonakładowych na potrzeby KUL z podziałem na 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oznakowanie poziome ulic na terenie miasta Przemyśla w 2024 roku
- Odnowa oznakowania poziomego w Grójcu w 2024 r. - drogi gminne oraz powiatowe na terenie miasta Grójec.
- Utworzenie węzła integracyjnego przy zmodernizowanej stacji kolejowej PKP w Sztumie.
- Przebudowa DW 171 odc. Sikory - Czaplinek
- Odnowa oznakowania poziomego cienkowarstwowego dróg powiatowych na terenie powiatu ostrowskiego.
- Remont oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach powiatowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.