To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-11
Białystok: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Zespołu Szkół Mechanicznych Centrum Kształcenia Praktycznego Nr 2 im. Św. Józefa w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 3788 - 2011; data zamieszczenia: 11.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 411682 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Mechanicznych, ul. Broniewskiego 14, 15-959 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6513479, faks 085 6512167.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Zespołu Szkół Mechanicznych Centrum Kształcenia Praktycznego Nr 2 im. Św. Józefa w Białymstoku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych, na potrzeby działalności szkoły. - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych, również na potrzeby realizowanych projektów wspólfinansowanych ze środków unijnych i krajowych, m.in.: projektu Koło młodego przedsiębiorcy. Bądź przedsiębiorczy - decyduj o sobie. Zajęcia pozalekcyjne z przedsiębiorczości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, oraz projektu Nowe umiejętności językowe - nowe możliwości zatrudnienia na rynku pracy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Nowe możliwości językowe, nowe miejsce zatrudnienia na rynku pracy w ramach programu Leonardo da Vinci, Odnawialne źródła energii - przyjaciele środowiska w ramach Programu Comeniusa. - Szczegółowy wykaz materiałów biurowych zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy). - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych towarów. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego asortymentu oraz do zmniejszenia ilości innego asortymentu. - Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości umowy (brutto). - Nazwy własne towarów (marka, model, itp.) zostały użyte w opisie przedmiotu zamówienia i załączniku nr 2 ze względu na specyfikę tych produktów, ponieważ Zamawiający nie mógł opisać ich za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. - Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych o parametrach nie gorszych od wskazanych w załączniku nr 2. - Wykonawca w trakcie sukcesywnej dostawy może za zgodą Zamawiającego dla danego towaru stosować produkty równoważne w stałej cenie ustalonej na etapie przetargu. - W przypadku oferowania produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. - Każdy z dostarczonych materiałów biurowych winien spełniać swoje funkcje, np. klej musi kleić, nożyczki ciąć, koszulki na kartki muszą być nie rozrywalne przy pierwszym lub piątym użyciu itp. W przypadku zaistnienia innej sytuacji Zamawiający będzie traktował, iż Wykonawca nie dostarczył zamówienia. - Cena wskazana w formularzu asortymentowo - cenowym pozostaje niezmienna przez cały okres trwania umowy. - Dostawa materiałów biurowych będzie wykonywana do siedziby Zamawiającego w terminie do 24 godzin od złożenia zamówienia, zgodnie z zapisami umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt Koło młodego przedsiębiorcy. Bądź przedsiębiorczy - decyduj o sobie. Zajęcia pozalekcyjne z przedsiębiorczości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, oraz projektu Nowe umiejętności językowe - nowe możliwości zatrudnienia na rynku pracy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Nowe możliwości językowe, nowe miejsce zatrudnienia na rynku pracy w ramach programu Leonardo da Vinci......
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GRAFIX" K. OLSZEWSKA - PIOTROWSKA M. TYRAŁA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"GRAFIX" K. OLSZEWSKA - PIOTROWSKA M. TYRAŁA SPÓŁKA JAWNA
- GRAFIX K. OLSZEWSKA - PIOTROWSKA, M. TYRAŁA SP.J., UL. I ARMII WOJSKA POLSKIEGO 2A, 15-103 BIAŁYSTOK, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91109,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41056,16
Oferta z najniższą ceną: 41056,16 / Oferta z najwyższą ceną: 69662,14
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Roboty budowlane polegające na remoncie ogrodzenia, schodów i oświetlenia na terenie zewnętrznym i innych pracach towarzyszących w PT KRUS w Augustowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zagospodarowanie terenu w rejonie Centrum Przesiadkowego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Prokuratury Okręgowej w Białymstoku oraz podległych jej jednostek
- Zakup cyfrowego sprzętu projekcyjnego do kina Forum
- Dostawa przełączników sieciowych oraz urządzeń UTM na potrzeby BPN-T
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi napraw, przeglądów i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby SP ZOZ MSWiA w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-053/2024
- Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
- Dostawy materiałów terapeutycznych - ZP-15/24
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.