eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › CRZP - 40/09 Przetarg nieograniczony na przebudowę parteru i budowę zewnętrznej pochylni dla osób niepełnosprawnych wraz z remontem klatek schodowych w Studenckim Domu Marynarza Nr 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-29

Gdynia: CRZP - 40/09 Przetarg nieograniczony na przebudowę parteru i budowę zewnętrznej pochylni dla osób niepełnosprawnych wraz z remontem klatek schodowych w Studenckim Domu Marynarza Nr 1
Numer ogłoszenia: 378788 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska w Gdyni , ul. Morska 81-87, 81-225 Gdynia, woj. pomorskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CRZP - 40/09 Przetarg nieograniczony na przebudowę parteru i budowę zewnętrznej pochylni dla osób niepełnosprawnych wraz z remontem klatek schodowych w Studenckim Domu Marynarza Nr 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy parteru i budowy zewnętrznej pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz remontu klatek schodowych w budynku Studenckiego Domu Marynarza Nr 1 w Gdyni przy ul. Beniowskiego 24/24a, w zakresie : 1.ETAP I - wymiana stolarki drzwiowej do mieszkań, pomieszczeń zsypowych i gospodarczych na klatce schodowej A i B zgodnie z : -przedmiarami robót. 2.ETAP II - przebudowa parteru zgodnie z : -projektem wykonawczym Przebudowy parteru oraz budowy zewnętrznej pochylni w celu zapewnienia dostępu dla osób niepełnosprawnych do budynków SDM nr 1, SDM nr 3, SDM nr 4 w zakresie architektury, konstrukcji, instalacji sanitarnych, -projektem wykonawczym Przebudowy instalacji elektrycznej na terenie Studenckich Domów Marynarza Nr 1, 3, 4, -projektem wykonawczym Sieci teletechnicznych na terenie Studenckich Domów Marynarza Nr 1, 3, 4, -projektem wykonawczym Przebudowy instalacji sygnalizacji pożaru i oddymiania na terenie Studenckich Domów Marynarza Nr 1, 3, 4, -przedmiarami robót w wyżej wymienionym zakresie i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.ETAP III - remont klatek schodowych w zakresie robót tynkarskich, malarskich, posadzkowych, okładzinowych, dociepleniowych zgodnie z : -przedmiarami robót. 4.ETAP IV - budowa pochylni zewnętrznej i dojścia do pochylni zgodnie z : -projektem wykonawczym Przebudowy parteru oraz budowy zewnętrznej pochylni w celu zapewnienia dostępu dla osób niepełnosprawnych do budynków SDM nr 1, SDM nr 3, SDM nr 4 w zakresie architektury, konstrukcji -przedmiarami robót w wyżej wymienionym zakresie oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.21.30 - Pokrywanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 16.000zł (słownie zł.: szesnaście tysięcy). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Formy wnoszenia wadium: - pieniądz - gwarancje bankowe - gwarancje ubezpieczeniowe - poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5. Sposoby wnoszenia wadium : 5.1. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : Kredyt Bank S.A. filia Nr 4 w Gdyni, numer: 66 1500 1881 1210 2002 9720 0000 Wadium zostanie uznane za wniesione w terminie, jeżeli znajdzie się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W poleceniu przelewu należy podać jako tytuł płatności wadium oraz numer zamówienia publicznego, którego dotyczy. 5.2. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy deponować za poświadczeniem w w miejscu składania ofert - tj. w pok. F-231 w dni robocze w godzinach 08.00 do 10.00 lub bezpośrednio z ofertą. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach opisanych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 223 , poz. 1655 z 2007r z późn. zm.). 7. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z winy Wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie żądanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, nie złożył ich, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) t.j: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności : (wiedza i doświadczenie) 2.1 wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj robotom ogólnobudowlanych o wartości co najmniej 500.000zł każda. W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli spełnia go przynajmiej 1 z konsorcjantów. (potencjał kadrowy) 2.2. dysponują osobą zdolną wykonać zamówienie posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej - liczba osób 1. 2.3. dysponują osobą zdolną wykonać zamówienie posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - liczba osób 1. W/w wymagane uprawnienia określone zostały w ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z 2006r z późn. zm.). W/w osoby powinny posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólnie będą spełniać go łącznie. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki uznaje się za spełnione, na podstawie wymienionych w Rozdziale 8 oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty : 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - wypełniony Formularz II. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - w/g Formularza III - Wykaz robót, wraz z dokumentami potwierdzajacymi, że roboty te zostały wykonane należycie, na potwierdzenie spełnienia warunku Rozdział 4 pkt. 2. 1 5. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - w/g Formularza IV - Wykaz personelu. wraz z kserokopiami odpowiednich wymaganych uprawnień budowlanych oraz aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, na potwierdzenie spełnienia warunku Rozdział 4, pkt. 2. 2. 6. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z określeniem terminu udostępniania, jeżeli dotyczy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://akwen.am.gdynia.pl/azp/content.php?article.cat.6.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Morska w Gdyni Dział Techniczny 81- 225 Gdynia ul. Morska 81-87 pok. F-232.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Akademia Morska w Gdyni Dział Zamówień Publicznych 81-225 Gdynia ul. Morska 81-87, budynek F, pok 235.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby uprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami : - kwestie merytoryczne dot. przedmiotu zamówienia : Wioletta Narkiewicz fax. 058 6901260 e-mail:wionar@am.gdynia.pl - kwestie formalne : Grzegorz Muszyński fax. 058 6901421 e-mail:g.muszynski@am.gdynia.pl.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.