To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-07
Ogłoszenie nr 37877 - 2017 z dnia 2017-03-07 r.
Jasienica: opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Jasienica dla sołectw: Bielowicko, Biery, Grodziec, Iłownica, Jasienica, Landek, Łazy, Mazańcowice, Międzyrzecze Dolne, Międzyrzecze Górne, Roztropice, Rudzica, Wieszczęta, Świętoszówka
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 9208-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jasienica, krajowy numer identyfikacyjny
072182255, ul.
Jasienica
159,
43-385
Jasienica, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
+48334726200, faks
+48334726262, e-mail
sekratariat@jasienica.pl
Adres profilu: www.bip.jasienica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Jasienica dla sołectw: Bielowicko, Biery, Grodziec, Iłownica, Jasienica, Landek, Łazy, Mazańcowice, Międzyrzecze Dolne, Międzyrzecze Górne, Roztropice, Rudzica, Wieszczęta, Świętoszówka
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dla każdego z projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: 1) przeprowadzenie inwentaryzacji urbanistycznej - prace terenowe (wizja terenowa zainwestowania i uzbrojenia terenu, wskazanie dominant architektonicznych, inwentaryzacja ciągów komunikacyjnych oraz elementów przyrodniczych, 2) analizą poprzedzającą prace planistyczne dotyczącą zasadności przystąpienia do sporządzenia planu i stopnia zgodności przewidywanych rozwiązań z ustaleniami studium, zgodnie z art. 14 ust.5 p.z.p.u., 3) opracowanie projektów planów zgodnie z art. 15 i art. 16 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t. Dz.U 2016.778 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U.2003.164.1587) oraz ustaw związanych z problematyką planowania przestrzennego, 4) opracowanie ekofizjografii zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz.U 2002.155.1298) 5) opracowanie prognozy skutków oddziaływania na środowisko zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (j.t. Dz.U.2016.353 z późn. zm.) 6) opracowanie prognozy skutków finansowych planu z uwzględnieniem art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 7) opracowanie wniosków o wyrażenie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne zgodnie z ustawą z dnia 3 lutego 1995r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (j.t.Dz.U.2015.909 z późn. zm); 8) uzasadnieniem o którym mowa w art. 42 pkt.2 oraz podsumowaniem, o których mowa w art.55 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2016r. poz.353 z późn.zm.); 9) opracowanie dokumentów, o których mowa w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz prowadzenie postępowania formalno-prawnego w imieniu Wójta Gminy, zgodnie z wymogami w/w art. 17 ustawy; 10) w zakresie prowadzenia postępowania formalno-prawnego: - opracowanie i redagowanie wszelkich pism zawiadamiających, uzgadniających, obwieszczających, ogłoszeń, pism i innych niezbędnych dokumentów - czynny udział w czasie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu, uczestnictwo w dyskusjach publicznych, prezentacja poszczególnych etapów opracowania planu Radzie Gminy, Wójtowi, oraz Powiatowej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, uczestnictwo w innych merytorycznych spotkaniach dotyczących przedmiotu zamówienia, - opracowanie przedmiotu zamówienia fazami zgodnie z harmonogramem prac projektowych, który będzie załącznikiem do umowy (każda faza opracowania będąca przedmiotem odbioru powinna zostać podpisana przez głównego projektanta), 11) opracowanie rysunków projektów planów w wersji elektronicznej przygotowany do pracy z programem EWMAPA, na nośnikach cyfrowych oraz doprowadzenie do jego prawidłowego działania na sprzęcie i oprogramowaniu będącym w posiadaniu Zamawiającego, 12) zbilansowanie powierzchni o różnym przeznaczeniu pod kątem wymagań sprawozdawczości GUS, 13) przedstawienie projektu uchwały Radzie Gminy, 14) sporządzenie i przygotowanie kompletnej dokumentacji formalno-prawnej potrzebnej do ogłoszenia Uchwały Rady Gminy w sprawie uchwalenia planu w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego (w tym Uchwała z załącznikami sporządzona w Edytorze Aktów Prawnych XML) 15) dokonanie wszelkich niezbędnych czynności wynikających z ewentualnej konieczności ponowienia procedury planistycznej na skutek prawomocnego rozstrzygnięcia nadzorczego Wojewody Śląskiego stwierdzającego nieważność uchwały w sprawie planu miejscowego. 2. Przedmiot opracowania dla każdego z projektów planu zagospodarowania przestrzennego z osobna obejmuje: 1) teksty uchwały wraz z załącznikami na nośniku cyfrowym, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie zasad techniki prawodawczej ( Dz. U. Nr 100, poz. 908) w edytorze XML aktów prawnych w 1 egzemplarzu, w wersji papierowej w 3 egzemplarzach oraz na nośniku cyfrowym w formacie pdf; 2) rysunki planu miejscowego w technologii cyfrowej przygotowany do pracy z programem EWMAPA, na nośniku cyfrowym w formacie shp, jpg, pdf, i GeoTIFF oraz w wersji papierowej w skali 1 : 2 000 w 3 egzemplarzach, w tym 1 zafoliowany ( w formie plansz), 3) prognozy oddziaływania na środowisko, tekst wraz z załącznikami graficznymi w wersji papierowej w 2 egzemplarzach oraz na nośniku cyfrowym w formacie PDF, JPG lub TIFF; 4) prognozy skutków finansowych, tekst wraz z załącznikami graficznymi w wersji papierowej w 2 egzemplarzach oraz na nośniku cyfrowym w formacie PDF, JPG lub TIFF; 5) opracowanie ekofizjograficznego, tekst wraz z załącznikami graficznymi w wersji papierowej w 2 egzemplarzach oraz na nośniku cyfrowym w formacie PDF, JPG lub TIFF; 6) inwentaryzacji urbanistycznej w skali 1 : 5 000 w technologii cyfrowej przygotowany do pracy z programem EWMAPA oraz w formie papierowej w 2 egzemplarzach; 7) kompletne kopie uchwalonego planu (tekst + załączniki) - 2 egz. w wersji papierowej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej, 8) pełna dokumentacja formalno-prawna - 2 komplety.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
71410000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT259625.51 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 236160.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT250000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 232716.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.