eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Wykonanie zamówienia uzupełniającego na zadaniu pnPrzebudowa wraz z rozbudową Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Iławie, ul. Dąbrowskiego 11, 14-200 Iława - Etap I obejmujący remont elewacji, wymianę stolarki, dobudowę wiatrołapu i holu, przebudowę zgodnie z projektem budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Iławie objętego nadzorem konserwatora zabytków w zakresie remontu pomieszczeń piwnicznych



Ogłoszenie z dnia 2014-11-18

Iława: Wykonanie zamówienia uzupełniającego na zadaniu pn: Przebudowa wraz z rozbudową Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Iławie, ul. Dąbrowskiego 11, 14-200 Iława - Etap I obejmujący remont elewacji, wymianę stolarki, dobudowę wiatrołapu i holu, przebudowę zgodnie z projektem budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Iławie objętego nadzorem konserwatora zabytków w zakresie remontu pomieszczeń piwnicznych
Numer ogłoszenia: 378744 - 2014; data zamieszczenia: 18.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Iławie, ul. Dąbrowskiego 11, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6427658, faks 89 6427653.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia uzupełniającego na zadaniu pn: Przebudowa wraz z rozbudową Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Iławie, ul. Dąbrowskiego 11, 14-200 Iława - Etap I obejmujący remont elewacji, wymianę stolarki, dobudowę wiatrołapu i holu, przebudowę zgodnie z projektem budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Iławie objętego nadzorem konserwatora zabytków w zakresie remontu pomieszczeń piwnicznych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia uzupełniającego obejmuje remont pomieszczeń piwnicznych w zakresie: 1). Wykonanie robót rozbiórkowych i wyburzeniowych ścian, i posadzek piwnicznych, skucie wszystkich tynków na ścianach i stropach; 2). Wykonanie nowych instalacji elektrycznych, wod.-kan i c.o.; 3). Wykonanie nowych tynków na ścianach i stropach; 4). Wykonanie nowych warstw posadzkowych wraz z warstwami wykończeniowymi; 5). Wykonanie warstw wykończeniowych ścian i sufitów wraz z robotami malarskimi; 6). Wymiana i montaż nowej stolarki drzwiowej. Szczegółowy zakres ilościowych i jakościowy robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia określają: 1) Projekt Budowlany, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) Przedmiar Robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRANSFER ART-SYSTEM Rafał Grabowski, Adres pocztowy: Wilimowo 1A, 11-043 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160867,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 197860,00

  • Oferta z najniższą ceną: 197860,00 / Oferta z najwyższą ceną: 197860,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    2. Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. UZASADNIENIE PRAWNE: Zamawiający udzielił zamówienia z wolnej ręki, zamówienia uzupełniającego, po negocjacjach z dotychczasowym Wykonawcą zamówienia podstawowego, TRANSFER ART-SYSTEM Rafał Grabowski Wilimowo 1A 11-043 Olsztyn na podstawie art. 66 i 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. UZASADNIENIE FAKTYCZNE: 1. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego- Biuletyn Zamówień Publicznych numer ogłoszenia: 268104 - 2014; data zamieszczenia: 11.08.2014 2. Umowa Nr 1/2014 na roboty podstawowe została zawarta w dniu 03.09.2014.roku - nie upłynął okres 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego; 3. Roboty uzupełniające zlecane są dotychczasowemu wykonawcy robót, wybranemu w drodze przetargu nieograniczonego tj. TRANSFER ART-SYSTEM Rafał Grabowski Wilimowo 1A 11-043 Olsztyn 4 Zapis pkt II.1.5) Ogloszenia w BZP Nr 268104 - 2014; data zamieszczenia: 11.08.2014 zawiera informację, że Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. 5. Zapis Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zawiera informację o robotach uzupełniających: Rozdział XIX _ Przewidywane zamówienia uzupełniające Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia ujętego w ww. dokumentacji projektowej w następującym zakresie: przebudowa i remont wewnętrzny budynku w zakresie warstw posadzkowych, instalacji sanitarnych, instalacji c.o, instalacji elektrycznych. Zamawiający przewidział, w ogłoszeniu i SIWZ, zamówienia rodzajowo tożsame z zamówieniem podstawowym i z nim zgodne i będzie je realizował na obszarze objętym przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający na etapie ogłaszania przetargu nieograniczonego miał przygotowaną na zakres przewidywanych zamówień uzupełniających dokumentację projektową, przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie. Projekt budowlany, zawierający również planowany do realizacji w kolejnych etapach zakres robót uzupełniających, był umieszczony na stronie internetowej Zamawiającego, przy ogłaszaniu przetargu nieograniczonego. Ze względu na okoliczności finansowe, Zamawiający nie udzielił zamówień uzupełniających w zamówieniu podstawowym. Podane w ogłoszeniu określenie robót uzupełniających wypełnia wymóg wskazany w Ustawie Pzp dotyczący robót uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Na podstawie ogłoszenia o zamówieniu podstawowym tj. na podstawie informacji zawartej w krótkim opisie przedmiotu zamówienia, w informacji o możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego oraz na bazie projektu budowlanego, wykonawca uzyskał wiedzę, że istnieje możliwość, iż w ciągu najbliższych 3 lat zamawiający może udzielić temu wykonawcy zamówienia tego samego rodzaju tj. robót związanych z wykonaniem przebudowy i remontu wewnętrznego budynku w zakresie warstw posadzkowych, instalacji sanitarnych, instalacji c.o, instalacji elektrycznych w ramach zadania pn. Przebudowa wraz z rozbudową Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Iławie, ul. Dąbrowskiego 11, 14-200 Iława - Etap I obejmujący remont elewacji, wymianę stolarki, dobudowę wiatrołapu i holu, przebudowę zgodnie z projektem budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Iławie objętego nadzorem konserwatora zabytków w zakresie remontu pomieszczeń piwnicznych, którego wartość szacunkowa nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Zgodnie z cytowanym w uchwale KIO (KIO/KD 46/12) zdaniem Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych istotą robót uzupełniających jest to, że zamawiający przewiduje ich wykonanie, ale ze względu na różne okoliczności np. organizacyjne czy finansowe, nie udziela ich w zamówieniu podstawowym, lecz dopuszcza ich ewentualne udzielenie, jako zamówień uzupełniających, o czym z góry informuje wykonawców w ogłoszeniu o zamówieniu (...). Okoliczności wymienione w ogłoszeniu i SIWZ są zgodne z przesłankami udzielenia zamówień uzupełniających określonymi w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, okoliczności wskazują na przewidzianą przez zamawiającego wolę powtórzenia tego samego rodzaju zamówień, co w zamówieniu podstawowym. Zamówienie uzupełniające obejmuje roboty budowlane tego samego rodzaju co roboty podstawowe, mieszczące się w tym samym kodzie CPV. 6. Zamówienie uzupełniające o wartości netto 160 861,79 zł, stanowi 49,47 % wartości zamówienia podstawowego tj. 325 196,01 zł., nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. 7. Zamówienie uzupełniające pozostaje w zgodności z przedmiotem zamówienia i jest realizowane na obszarze, na którym realizowany jest podstawowy przedmiot zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.