eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dostawa mikroskopu laboratoryjnego dla potrzeb Szpitala

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-24

Katowice: Dostawa mikroskopu laboratoryjnego dla potrzeb Szpitala
Numer ogłoszenia: 378735 - 2008; data zamieszczenia: 24.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 348307 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, ul. Raciborska 26, Katowice, woj. śląskie, tel. , faks 032 2514533.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mikroskopu laboratoryjnego dla potrzeb Szpitala.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikroskopu laboratoryjnego w ilości 1 szt. wraz z: 1. Transportem, wniesieniem, uruchomieniem urządzenia w Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej. 2. Instruktażem personelu ( 3 osoby ) w zakresie obsługi urządzenia, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 3. 12 miesięczną, pełną gwarancją licząc od daty podpisania Protokołu odbioru. 4. Instrukcją obsługi urządzenia w języku polskim. 5. Zapewnieniem czasu reakcji serwisu rozumianego jako przystąpienie do działań naprawczych do 72 godzin od chwili zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych) - jeśli naprawa nastąpi u Zamawiającego. 6. Zapewnieniem czasu naprawy do 5 dni od daty przyjęcia urządzenia do naprawy (dotyczy: dni roboczych), - (koszty przesłania urządzenia do i z naprawy ponosi Wykonawca) - jeśli naprawa nastąpi w punkcie serwisowym. 7. Zapewnieniem, że w przypadku awarii, łączna niesprawność urządzenia nie przekroczy 30 dni w roku kalendarzowym. 8. Zapewnieniem dostępności autoryzowanego serwisu na terenie RP po zakończeniu gwarancji wraz z możliwością przeprowadzania przeglądów oraz dostępnością do części przez okres* ......... (min. 10 lat) lat. Parametry techniczne urządzenia zostały ujęte w Załączniku nr 1 A do SIWZ. W ramach gwarancji Wykonawca zapewnia: - przeglądy serwisowe w terminach zgodnie z instrukcją obsługi urządzenia, - naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe (w cenie oferty) za wyjątkiem sytuacji, kiedy uszkodzenie spowodowane jest nieprawidłową eksploatacją urządzenia, - gwarancja ulega przedłużeniu o czas niesprawności urządzenia w przypadku napraw gwarancyjnych. UWAGA! Zaoferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, nie używane, z rokiem produkcji 2008. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani ofert równoważnych. Termin realizacji zamówienia Dostawa, wniesienie, uruchomienie urządzenia w Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej, instruktaż personelu (3 osoby) w zakresie obsługi urządzenia, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym nastąpi do dnia 22.12.2008r. Umowa zostanie zawarta na czas określony tj. na 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00 - Mikroskopy .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 7576.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Labsystem S.C. E. Superata, M. Martini, ul. Dobrego Pasterza 100, 31-416 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 7576,00
  • Oferta z najniższą ceną: 7576,00 oferta z najwyższą ceną: 8000,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.