eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawy mięsa i wędlin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-15

Tarnów: Dostawy mięsa i wędlin
Numer ogłoszenia: 378710 - 2011; data zamieszczenia: 15.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Tarnowie , ul. St. Konarskiego 2, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 0-14 623-51-00 wew. 231, faks 014 6215677.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - zakład karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mięsa i wędlin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego są dostawy mięsa i wędlin sklasyfikowanych w grupie CPV 151 w szacunkowych ilościach (ilości za cały okres obowiązywania umowy): Część I - WĘDLINY WIEPRZOWE Boczek mielony 1 550 kg Parówki wieprzowe grube 1 400 kg Kiełbasa krakowska 350 kg Kiełbasa lenczowa 2 500 kg Kiełbasa martadela 2 200 kg Kiełbasa toruńska 1 100 kg Kiełbasa regionalna (tuchowska, łatanicka lub inna) 1 100 kg Kiełbasa zwyczajna 4 200 kg Kiełbasa żywiecka 800 kg Parówki wieprzowe cienkie 1 500 kg Pasztetowa wieprzowa 2 400 kg Pieczeń wiedeńska 1 100 kg Pieczeń rzymska 1 300 kg Szynka tyrolska 1 100 kg Termin przydatności do spożycia wędlin nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy. Dostawca zapewni widoczne zróżnicowanie jelit według asortymentów i opisanie wędlin zgodnie z dostarczanym asortymentem oraz datami ważności. Część II - WĘDLINY DROBIOWE Baleron z indyka 210 kg Filet prasowany drobiowy 140 kg Kiełbasa drobiowa 600 kg Kiełbasa szynkowa drobiowa 35 kg Parówki drobiowe 600 kg Polędwica drobiowa 70 kg Polędwica z indyka 220 kg Szynka drobiowa 600 kg Szynka śniadaniowa drobiowa 350kg Pierś z indyka 120 kg Szynka z indyka 75 kg Termin przydatności do spożycia wędlin nie krótszy niż 7 dni od daty dostawy. Dostawca zapewni widoczne zróżnicowanie jelit według asortymentów i opisanie wędlin zgodnie z dostarczanym asortymentem oraz datami ważności. Część III - MIĘSO WOŁOWE I WIEPRZOWE W STANIE ŚWIEŻYM Łopatka wieprzowa z kością 1 600 kg Mięso gulaszowe wołowe I gat. 3 200 kg Pieczeń wołowa 230 kg Termin przydatności do spożycia mięs nie krótszy niż 3 dni od daty dostawy. Część IV - MIĘSO DROBIOWE W STANIE ŚWIEŻYM Ćwiartka tylna drobiowa 3 700 kg Mięso filet drobiowy 200 kg Termin przydatności do spożycia mięs nie krótszy niż 3 dni od daty dostawy. Dopuszcza się możliwość dokonania zamówienia przez Zamawiającego innej ilości asortymentu w poszczególnych pozycjach określonych w formularzu ofertowym, w razie zaistnienia takiej potrzeby po stronie Zamawiającego oraz zrealizowanie zamówienia mniejszej ilości towarów niż zawarta w umowie tj. nie wyczerpanie kwoty umownej w okresie obowiązywania umowy, bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Dostawcy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00 - Mięso 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - część I - Wędliny wieprzowe - 3 500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset zł 00/100) - część II - Wędliny drobiowe - 700 zł (słownie: siedemset zł 00/100) - część III - Mięso wołowe i wieprzowe - 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset zł 00/100) - część IV - Mięso drobiowe - 500 zł (słownie: pięćset zł 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu waruinków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 4) Dokument potwierdzający wniesienie wadium (dotyczy szczególnie sytuacji, gdy wadium wniesione zostanie w innej formie niż pieniądz. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający sprawdzi, czy na dzień i godzinę wyznaczoną jako termin do składania ofert wadium wpłynęło na rachunek Zamawiającego).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszystkie wartości określone przez dostawcę zostaną ustalone na cały okres umowy. Ewentualna zmiana ceny może nastąpić na pisemny wniosek wykonawcy tylko w przypadku zmiany stawki VAT i tylko o wielkość tej zmiany, w formie aneksu do zawartej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Tarnowie ul. Konarskiego 2, 33-100 Tarnów zp_tarnow@sw.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego w Tarnowie ul. Konarskiego 2,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.