eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Asysta techniczna systemu Mdok, systemu KSAT i mechanizmu integracji systemu Mdok z ESP na platformie ePUAP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-18

Lublin: Asysta techniczna systemu Mdok, systemu KSAT i mechanizmu integracji systemu Mdok z ESP na platformie ePUAP
Numer ogłoszenia: 378648 - 2014; data zamieszczenia: 18.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 330732 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Asysta techniczna systemu Mdok, systemu KSAT i mechanizmu integracji systemu Mdok z ESP na platformie ePUAP.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. dla części 1 - asysta techniczna systemu Mdok: 1.1. Świadczenie przez okres 12 miesięcy asysty technicznej Systemu Obsługi Spraw i Dokumentów Mdok. 1.2. W ramach usługi asysty technicznej Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu Mdok, tj.: 1.2.1. przekazania Zamawiającemu pełnego, aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu - w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy; 1.2.2. dostosowywania systemu (rozumianego jako dostosowanie systemu do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do funkcji realizowanych przez system - z wyłączeniem prawa miejscowego i wewnętrznych regulacji Zamawiającego - wraz z jego zainstalowaniem na serwerze Zamawiającego) - w terminie: a) 7 dni przed dniem wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis, b) 14 dni od dnia ogłoszenia - w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis; 1.2.3. aktualizacji systemu (rozumianej jako zainstalowanie na serwerze Zamawiającego najnowszej stabilnej wersji systemu posiadanej przez Wykonawcę) z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami - z zastrzeżeniem przypadków, gdy Wykonawca zaproponuje alternatywną funkcjonalność lub integrację, której działanie da identyczny rezultat - w terminie 1 miesiąca od dnia opublikowania najnowszej stabilnej wersji systemu; 1.2.4. przekazywania Zamawiającemu aneksu do dokumentacji użytkowej systemu - każdorazowo po jego dostosowaniu lub aktualizacji - w terminie 14 dni roboczych od dokonania zmian; 1.2.5. przyjmowania zgłoszeń błędów systemu, przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, za pośrednictwem systemu typu Serwis Desk Wykonawcy; 1.2.6. usuwania błędów w funkcjonowaniu systemu w terminie: a) dla błędów kategorii krytyczny (stan systemu rozumiany jako brak możliwości przetwarzania charakteryzujący się całkowitym brakiem możliwości uzyskania efektów pracy systemu, odpowiadających ustalonym założeniom funkcjonalnym w postaci rejestracji zdarzeń, wyszukiwania i edycji danych, dokonywania obliczeń, generowania zestawień i raportów) - do rozpoczęcia drugiego dnia roboczego następującego po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu, b) dla błędów kategorii wysoki (stan systemu rozumiany jako ograniczona możliwość przetwarzania, w którym uzyskanie efektów pracy systemu, odpowiadających ustalonym założeniom funkcjonalnym w postaci rejestracji zdarzeń, wyszukiwania i edycji danych, dokonywania obliczeń, generowania zestawień i raportów, jest możliwe dopiero po zastosowaniu odpowiednich procedur wskazanych przez Wykonawcę) - 7 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu, c) dla błędów kategorii średni (stan systemu, w którym nie występuje ograniczenie możliwości realizacji zakładanych funkcjonalności, występuje natomiast obniżenie jakości warunków pracy) - 14 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu; 1.2.7. przekazywania Zamawiającemu pełnego i aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu w ostatnim dniu każdego kwartału; 1.2.8. udzielania przeszkolonym użytkownikom Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00 telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej (hot-line) związanej z funkcjonowaniem systemu; 1.2.9. udzielania przeszkolonym użytkownikom i administratorom systemu pomocy w wyjaśnianiu błędów i usuwaniu skutków błędów popełnionych przez pracowników Zamawiającego w trakcie eksploatacji systemu, w tym pomocy w odtwarzaniu bazy danych; 1.2.10. udzielania przeszkolonym administratorom systemu wsparcia technicznego w przypadku konieczności reinstalacji oprogramowania i bazy danych; 1.2.11. udzielania Zamawiającemu pomocy i wsparcia w adaptacji systemu (w ramach istniejących w systemie funkcjonalności) do zmian organizacyjnych i zmian wynikających z wewnętrznych regulacji prawnych Zamawiającego; 1.2.12. udostępnienia Zamawiającemu na bieżąco informacji o dokonanych przez Wykonawcę czynnościach administracyjnych na bazie danych; informacje te będą zawierać wskazanie osoby wykonującej czynności oraz określenie czasu i zakresu wykonanych czynności; 1.2.13. przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych wersji systemu, nowych funkcjonalności lub rozszerzeń systemu oraz nowych rozwiązań technologicznych, w tym funkcjonalności i rozszerzeń dostępnych za dodatkową opłatą; 1.2.14. przywrócenia wymiany danych między systemem a systemami, z którymi wymiana danych już funkcjonuje i w zakresie, w jakim taka wymiana danych funkcjonuje - w terminie 7 dni roboczych od zaistnienia w systemach zmian tego wymagających; 1.2.15. przeprowadzenia na uzasadnione żądanie Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego 1-dniowej wizyty konsultacyjno-szkoleniowej po aktualizacji Systemu - w terminie 14 dni od dokonania aktualizacji, przy czym liczba wizyt konsultacyjno-szkoleniowych w czasie trwania umowy nie może być większa od 2; 1.2.16. przeprowadzenia na żądanie Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy 2-dniowego szkolenia dla administratorów Systemu w terminie i zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, przy czym w czasie obowiązywania umowy może być tylko jedno szkolenie dla nie więcej niż 6 administratorów Systemu. 1.3. Zabezpieczenie Zamawiającego i przejęcie na siebie odpowiedzialności materialnej za wszelkie skutki finansowe wynikające z jakichkolwiek roszczeń właścicieli praw autorskich wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), powstałych w związku z realizacją umowy. 1.4. Respektowanie obowiązków wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90 poz. 631 z późn. zm.). 2. dla części 2 - asysta techniczna systemu KSAT w zakresie modułów: ASA, RS, ORG, CKK, EWD, EK, PL, BUD, BUD[SPR], CRU, MAJ, DM, KG, NZ, GMM, POD, ZPA, GMK, FA, IA, DOE: 2.1. Świadczenie przez okres 12 miesięcy asysty technicznej systemu KSAT w zakresie modułów: ASA, RS, ORG, CKK, EWD, EK, PL, BUD, BUD[SPR], CRU, MAJ, DM, KG, NZ, GMM, POD, ZPA, GMK, FA, IA, DOE. 2.2. W ramach usługi asysty technicznej Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu KSAT w zakresie w.w. modułów, tj.: 2.2.1. przekazania Zamawiającemu pełnego, aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu - w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy; 2.2.2. modyfikacji systemu (rozumianej jako dostosowanie systemu do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do funkcji realizowanych przez system - z wyłączeniem prawa miejscowego i wewnętrznych regulacji Zamawiającego - wraz z jego zainstalowaniem na serwerze Zamawiającego) - w terminie: a) 7 dni przed dniem wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis, b) 14 dni od dnia ogłoszenia - w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis; 2.2.3. aktualizacji systemu (rozumianej jako zainstalowanie na serwerze Zamawiającego najnowszych stabilnych wersji modułów systemu posiadanych przez Wykonawcę) z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami, z zastrzeżeniem przypadków, gdy Wykonawca zaproponuje alternatywną funkcjonalność lub integrację, której działanie da identyczny rezultat - w terminie 1 miesiąca od dnia opublikowania najnowszej stabilnej wersji modułu; 2.2.4. przekazywania Zamawiającemu aneksu do dokumentacji użytkowej modułu każdorazowo po jego modyfikacji lub aktualizacji - w terminie 14 dni roboczych od dokonania zmian w środowisku Zamawiającego; 2.2.5. przyjmowania zgłoszeń błędów systemu przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, za pośrednictwem systemu typu Serwis Desk Wykonawcy; 2.2.6. usuwania błędów w funkcjonowaniu systemu - w terminie: a) dla błędów kategorii krytyczny (stan systemu rozumiany jako brak możliwości przetwarzania charakteryzujący się całkowitym brakiem możliwości uzyskania efektów pracy systemu, odpowiadających ustalonym założeniom funkcjonalnym w postaci rejestracji zdarzeń, wyszukiwania i edycji danych, dokonywania obliczeń, generowania zestawień i raportów) - do rozpoczęcia drugiego dnia roboczego następującego po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu, b) dla błędów kategorii wysoki (stan systemu rozumiany jako ograniczona możliwość przetwarzania, w którym uzyskanie efektów pracy systemu, odpowiadających ustalonym założeniom funkcjonalnym w postaci rejestracji zdarzeń, wyszukiwania i edycji danych, dokonywania obliczeń, generowania zestawień i raportów, jest możliwe dopiero po zastosowaniu odpowiednich procedur wskazanych przez Wykonawcę) - 14 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu, c) dla błędów kategorii średni (stan systemu, w którym nie występuje ograniczenie możliwości realizacji zakładanych funkcjonalności, występuje natomiast obniżenie jakości warunków pracy) - 30 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu; 2.2.7. przekazywania Zamawiającemu pełnego i aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu w ostatnim dniu każdego kwartału; 2.2.8. udzielania przeszkolonym użytkownikom Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00 telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej (hot-line) związanej z funkcjonowaniem systemu; 2.2.9. udzielania przeszkolonym użytkownikom i administratorom systemu pomocy w wyjaśnianiu błędów i usuwaniu skutków błędów popełnionych przez pracowników Zamawiającego w trakcie eksploatacji systemu, w tym pomocy w odtwarzaniu baz danych; 2.2.10. udzielania przeszkolonym administratorom systemu wsparcia technicznego w przypadku konieczności reinstalacji oprogramowania i bazy danych; 2.2.11. udzielania Zamawiającemu pomocy i wsparcia w dostosowaniu systemu (w ramach istniejących w systemie funkcjonalności) do zmian organizacyjnych i zmian wynikających z wewnętrznych regulacji prawnych Zamawiającego; 2.2.12. przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych modułów systemu, a także nowych rozwiązań technologicznych; 2.2.13. dostosowywania systemu w celu wymiany danych z systemem Mdok w zakresie, w jakim taka wymiana danych już funkcjonuje - w terminie 7 dni roboczych od zaistnienia w systemie Mdok zmian, takiego dostosowania wymagających. 2.3. Zabezpieczenie Zamawiającego i przejęcie na siebie odpowiedzialności materialnej za wszelkie skutki finansowe wynikające z jakichkolwiek roszczeń właścicieli praw autorskich wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), powstałych w związku z realizacją umowy. 2.4. Respektowanie obowiązków wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90 poz. 631 z późn. zm.). 3. Dla części 3 - asysta techniczna systemu KSAT w zakresie modułu GOP: 3.1. Świadczenie przez okres 12 miesięcy asysty technicznej systemu KSAT w zakresie modułu GOP (Gospodarka Odpadami). 3.2. W ramach usługi asysty technicznej Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu KSAT w zakresie modułu GOP, tj.: 3.2.1. przekazania Zamawiającemu pełnego, aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu - w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy; 3.2.2. modyfikacji systemu (rozumianej jako dostosowanie systemu do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do funkcji realizowanych przez system - z wyłączeniem prawa miejscowego i wewnętrznych regulacji Zamawiającego - wraz z jego zainstalowaniem na serwerze Zamawiającego) - w terminie: a) 7 dni przed dniem wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis, b) 14 dni od dnia ogłoszenia w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis; 3.2.3. aktualizacji systemu (rozumianej jako zainstalowanie na serwerze Zamawiającego najnowszych stabilnych wersji systemu posiadanych przez Wykonawcę) z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami, z zastrzeżeniem przypadków, gdy Wykonawca zaproponuje alternatywną funkcjonalność lub integrację, której działanie da identyczny rezultat - w terminie 1 miesiąca od dnia opublikowania najnowszej stabilnej wersji systemu; 3.2.4. przekazywania Zamawiającemu aneksu do dokumentacji użytkowej systemu każdorazowo po jego modyfikacji lub aktualizacji - w terminie 14 dni roboczych od dokonania zmian w środowisku Zamawiającego; 3.2.5. przyjmowania zgłoszeń błędów systemu przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, za pośrednictwem systemu typu Serwis Desk Wykonawcy; 3.2.6. usuwania błędów w funkcjonowaniu systemu - w terminie: a) dla błędów kategorii krytyczny (stan systemu rozumiany jako brak możliwości przetwarzania charakteryzujący się całkowitym brakiem możliwości uzyskania efektów pracy systemu, odpowiadających ustalonym założeniom funkcjonalnym w postaci rejestracji zdarzeń, wyszukiwania i edycji danych, dokonywania obliczeń, generowania zestawień i raportów) - do rozpoczęcia drugiego dnia roboczego następującego po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu, b) dla błędów kategorii wysoki (stan systemu rozumiany jako ograniczona możliwość przetwarzania, w którym uzyskanie efektów pracy systemu, odpowiadających ustalonym założeniom funkcjonalnym w postaci rejestracji zdarzeń, wyszukiwania i edycji danych, dokonywania obliczeń, generowania zestawień i raportów, jest możliwe dopiero po zastosowaniu odpowiednich procedur wskazanych przez Wykonawcę) - 14 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu, c) dla błędów kategorii średni (stan systemu, w którym nie występuje ograniczenie możliwości realizacji zakładanych funkcjonalności, występuje natomiast obniżenie jakości warunków pracy) - 30 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu; 3.2.7. przekazywania Zamawiającemu pełnego i aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu w ostatnim dniu każdego kwartału; 3.2.8. udzielania przeszkolonym użytkownikom Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00 telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej (hot-line) związanej z funkcjonowaniem systemu; 3.2.9. udzielania przeszkolonym użytkownikom i administratorom systemu pomocy w wyjaśnianiu błędów i usuwaniu skutków błędów popełnionych przez pracowników Zamawiającego w trakcie eksploatacji systemu, w tym pomocy w odtwarzaniu baz danych; 3.2.10. udzielania przeszkolonym administratorom systemu wsparcia technicznego w przypadku konieczności reinstalacji oprogramowania i bazy danych; 3.2.11. udzielania Zamawiającemu pomocy i wsparcia w dostosowaniu systemu (w ramach istniejących w systemie funkcjonalności) do zmian organizacyjnych i zmian wynikających z wewnętrznych regulacji prawnych Zamawiającego; 3.2.12. przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych modułów systemu KSAT, a także nowych rozwiązań technologicznych; 3.2.13. dostosowywania systemu w celu wymiany danych z systemem Mdok w zakresie, w jakim taka wymiana danych już funkcjonuje - w terminie 7 dni roboczych od zaistnienia w systemie Mdok zmian, takiego dostosowania wymagających. 3.3. Zabezpieczenie Zamawiającego i przejęcie na siebie odpowiedzialności materialnej za wszelkie skutki finansowe wynikające z jakichkolwiek roszczeń właścicieli praw autorskich wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), powstałych w związku z realizacją umowy. 3.4. Respektowanie obowiązków wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90 poz. 631 z późn. zm.). 4. dla części 4 - asysta techniczna Integratora: 4.1. Świadczenie przez okres 12 miesięcy asysty technicznej Integratora (mechanizmu integracji Systemu Obsługi Spraw i Dokumentów Mdok z ESP posadowioną na platformie ePUAP zapewniającego komunikację między komponentami przy użyciu interfejsów). 4.2. W ramach usługi asysty technicznej Integratora Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości funkcjonowania Integratora, tj.: 4.2.1. dostosowywania Integratora (rozumianego jako dostosowywanie Integratora do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do funkcji realizowanych przez Integrator - z wyłączeniem prawa miejscowego i wewnętrznych regulacji Zamawiającego - wraz z jego zainstalowaniem na serwerze Zamawiającego oraz dostosowywanie Integratora do wymagań technicznych i konfiguracyjnych ePUAP, w tym standardów mechanizmów komunikacji poprzez usługi sieciowe, wraz z jego zainstalowaniem na serwerze Zamawiającego) w terminie: a) 7 dni przed dniem wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis, b) 14 dni od dnia ogłoszenia - w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis, c) 2 dni roboczych od dnia, w którym Zamawiający lub podmiot odpowiedzialny za utrzymanie ePUAP poinformował o zmianie wymagań technicznych i konfiguracyjnych ePUAP, w tym standardów mechanizmów komunikacji poprzez usługi sieciowe; 4.2.2. aktualizacji Integratora (rozumianej jako zainstalowanie na serwerze Zamawiającego najnowszej stabilnej wersji Integratora posiadanej przez Wykonawcę) z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego - z zastrzeżeniem przypadków, gdy Wykonawca zaproponuje alternatywną funkcjonalność, której działanie da identyczny rezultat - w terminie 1 miesiąca od dnia opublikowania najnowszej stabilnej wersji Integratora; 4.2.3. przyjmowania zgłoszeń błędów Integratora przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, za pośrednictwem systemu typu Serwis Desk Wykonawcy, przy czym Wykonawca zastrzega, że zgłoszenia serwisowe dokonywane w inny sposób niż określony powyżej mogą zostać niezrealizowane, a Wykonawca nie ponosi w tym przypadku odpowiedzialności kontraktowej; 4.2.4. usuwania błędów w funkcjonowaniu Integratora w terminie: a) dla błędów kategorii krytyczny (stan Integratora, w którym występuje całkowity brak możliwości uzyskania efektów pracy Integratora, odpowiadających ustalonym założeniom funkcjonalnym w postaci automatyzacji procesów odbierania, rejestracji, wysyłania i doręczania dokumentów) - do rozpoczęcia drugiego dnia roboczego następującego po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu, b) dla błędów kategorii wysoki (stan Integratora, w którym uzyskanie efektów pracy Integratora, odpowiadających ustalonym założeniom funkcjonalnym w postaci automatyzacji procesów odbierania, rejestracji, wysyłania i doręczania dokumentów, jest możliwe dopiero po zastosowaniu odpowiednich procedur wskazanych przez Wykonawcę) - 7 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu, c) dla błędów kategorii średni (stan Integratora, w którym nie występuje ograniczenie możliwości realizacji zakładanych funkcjonalności, występuje natomiast obniżenie jakości warunków pracy) - 14 dni roboczych następujących po dniu przyjęcia zgłoszenia błędu; 4.2.5. udzielania przeszkolonym użytkownikom Zamawiającego w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 16:00 telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej (hot-line) związanej z funkcjonowaniem Integratora; 4.2.6. udzielania przeszkolonym administratorom Systemu Mdok i ePUAP pomocy w wyjaśnianiu błędów i usuwaniu skutków błędów powstałych w trakcie eksploatacji Integratora, tj. pomocy w: a) definiowaniu prawidłowej konfiguracji ESP na ePUAP, b) definiowaniu prawidłowej konfiguracji systemów zewnętrznych w Systemie Mdok, c) definiowaniu prawidłowych transformacji dokumentów elektronicznych przesyłanych przez Integrator pomiędzy Systemem Mdok i ePUAP, d) weryfikacji podpisów elektronicznych dla dokumentów elektronicznych przesyłanych przez Integrator pomiędzy Systemem Mdok i ePUAP, e) definiowaniu prawidłowych parametrów kancelarii ePUAP do obsługi dokumentów elektronicznych w Systemie Mdok, f) odzyskiwaniu dokumentów, które w niewłaściwy sposób zostały przekazane przez Integrator pomiędzy ePUAP a Systemem Mdok; 4.2.7. udzielania Zamawiającemu pomocy i wsparcia w adaptacji Integratora (w ramach istniejących w nim funkcjonalności) do zmian organizacyjnych i zmian wynikających z wewnętrznych regulacji prawnych Zamawiającego; 4.2.8. informowania Zamawiającego o konieczności dokonania aktualizacji zdefiniowanych w Systemie Mdok konfiguracji systemów zewnętrznych i transformacji dokumentów elektronicznych; 4.2.9. przekazania Zamawiającemu dokumentacji użytkowej Integratora - w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy; 4.2.10. przekazywania Zamawiającemu aneksu do dokumentacji użytkowej Integratora - każdorazowo po jego dostosowaniu lub aktualizacji - w terminie 14 dni roboczych od dokonania zmian w środowisku Zamawiającego; 4.2.11. przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych wersji Integratora, nowych funkcjonalności lub rozszerzeń Integratora oraz nowych rozwiązań technologicznych, w tym funkcjonalności i rozwiązań dostępnych za dodatkową opłatą; 4.2.12. udostępnienia Zamawiającemu nieodpłatnie oprogramowania, umożliwiającego weryfikację podpisów elektronicznych oraz zapoznanie się z treścią dokumentów elektronicznych, a także wydruk tych dokumentów, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do dalszego, nieodpłatnego udostępniania tego oprogramowania stronom trzecim, a także do umieszczenia kopii jego wersji instalacyjnej na stronie internetowej Zamawiającego w celu umożliwienia jej nieodpłatnego pobrania i wykorzystania przez Klientów Zamawiającego na potrzeby komunikacji elektronicznej z Zamawiającym. 4.3. Zabezpieczenie Zamawiającego i przejęcie na siebie odpowiedzialności materialnej za wszelkie skutki finansowe wynikające z jakichkolwiek roszczeń właścicieli praw autorskich wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), powstałych w związku z realizacją umowy. 4.4. Respektowanie obowiązków wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90 poz. 631 z późn. zm.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Asysta techniczna systemu KSAT w zakresie modułów: ASA, RS, ORG, CKK, EWD, EK, PL, BUD, BUD[SPR], CRU, MAJ, DM, KG, NZ, GMM, POD, ZPA, GMK, FA, IA, DOE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centralny Ośrodek Informatyki Górnictwa S.A., ul. Mikołowska 100, 40-065 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 384000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 461988,00

  • Oferta z najniższą ceną: 461988,00 / Oferta z najwyższą ceną: 461988,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Asysta techniczna systemu KSAT w zakresie modułu GOP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centralny Ośrodek Informatyki Górnictwa S.A., ul. Mikołowska 100, 40-065 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 151290,00

  • Oferta z najniższą ceną: 151290,00 / Oferta z najwyższą ceną: 151290,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Asysta techniczna Integratora

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centralny Ośrodek Informatyki Górnictwa S.A., ul. Mikołowska 100, 40-065 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16080,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22140,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22140,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22140,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.