eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilchowice › dostawy medycznego sprzętu jednorazowego użytku dla szpitala w Pilchowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-29

Pilchowice: dostawy medycznego sprzętu jednorazowego użytku dla szpitala w Pilchowicach
Numer ogłoszenia: 378640 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach , ul. Dworcowa 31, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, tel. 032 2356527 w. 318, faks 032 2356595.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-pilchowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy medycznego sprzętu jednorazowego użytku dla szpitala w Pilchowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj i ilości podano w arkuszu asortymentowo- cenowym załączonym do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 22.50.00.00 - Klisze lub cylindry, lub inne nośniki do użytku w drukarstwie 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.19.41.00 - Urządzenia i przyrządy do infuzji 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wkluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1. Sytuacja podmiotowa Wykonawcy - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena będzie dokonywana zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2. Oświadczenie z art. 22 i 24.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pilchowice.pl , www.propublico.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach ul. Dworcowa 31 44-145 Pilchowicach.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat szpitala w Pilchowicach.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku- do użytku podstawowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 46 pozycji zgodnie z arkuszem asortymentowo- cenowym załączonym do SIWZ. Do oferty należy dołączyć próbki poz. 1.31 do 1.42 oraz poz. 1.46 arkusza asortymentowo cenowego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - pozostały.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 23 pozycje zgodnie z arkuszem asortymentowo-cenowym załączonym do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa żelu jednorazowego przeznaczonego do zabiegów diagnostycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja zgodnie z arkuszem asortymentowo-cenowym załączonym do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawy sprzętu do ssaków próżniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji zgodnie z arkuszem asortymentowo-cenowym dołączonym do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa zestawów do drenażu opłucnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja zgodnie z arkuszem asortymentowo-cenowym dołączonym do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa filmów do RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja zgodnie z arkuszem asortymentowo-cenowym dołączonym do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.50.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa jednorazowych akcesorii endoskopowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje zgodnie z arkuszem asortymentowo-cenowym dołączonym do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa igieł do penów insulinowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja zgodnie z arkuszem asortymentowo-cenowym dołączonym do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa zestawów infuzyjnych do pompy infuzyjnej objętościowej typu PLUM A + firma HOSPIRA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja zgodnie z arkuszem asortymentowo-cenowym dołączonym do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa rękawic nitrylowych do podawania cytostatyków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja zgodnie z arkuszem asortymentowo-cenowym dołączonym do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.