eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Wykonanie robót budowlanych związanych z dostosowaniem budynku dydaktycznego Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju do warunków użytkowania przez osoby niepełnosprawne, w tym wykonanie szybu windowego wraz z montażem dźwigu osobowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-07

Ogłoszenie nr 37862 - 2017 z dnia 2017-03-07 r.

Biłgoraj: Wykonanie robót budowlanych związanych z dostosowaniem budynku dydaktycznego Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju do warunków użytkowania przez osoby niepełnosprawne, w tym wykonanie szybu windowego wraz z montażem dźwigu osobowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 18249 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju, krajowy numer identyfikacyjny 95036901400000, ul. ul. Tadeusza Kościuszki  94, 23400   Biłgoraj, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 84 6882000, 6882006, faks 846882009, e-mail zamowienia@bilgorajski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.spbilgoraj.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych związanych z dostosowaniem budynku dydaktycznego Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju do warunków użytkowania przez osoby niepełnosprawne, w tym wykonanie szybu windowego wraz z montażem dźwigu osobowego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

FS.272.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z dostosowaniem budynku dydaktycznego Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju do warunków użytkowania przez osoby niepełnosprawne, w tym wykonanie szybu windowego wraz z montażem dźwigu osobowego. 2. Zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia obejmuje: a) wykonanie zewnętrznej pochylni dla osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym do budynku dydaktycznego, umożliwiającej dostęp na kondygnację parteru, b) wykonanie na nowo chodnika z kostki betonowej, będącego dojściem do wejścia głównego, c) remont sanitariatów ogólnych na I, II i III piętrze budynku wraz z wydzieleniem sanitariatu dla osób niepełnosprawnych na I i III piętrze budynku, d) wymiana drzwi wewnętrznych do sal dydaktycznych i pomieszczeń administracyjnych, e) wykonanie szybu windowego wraz z montażem dźwigu osobowego o napędzie hydraulicznym, dostosowany dla osób niepełnosprawnych, f) uzyskanie w Urzędzie Dozoru Technicznego zgody na odstępstwo od zachowania normatywnej wysokości nadszybia oraz zastosowanie w zamian dodatkowych zabezpieczeń, g) wykonanie dokumentacji dozorowej i odbiorczej dźwigu windowego z przygotowaniem go do odbioru i zgłoszeniem do Urzędu Dozoru Technicznego oraz odbiór przez UDT, h) obsługę geodezyjną oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z potwierdzeniem przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, i) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej dla realizowanego zakresu robót, w tym dokumentacji architektoniczno-konstrukcyjnej szybu windowego z konstrukcją nośną windy, certyfikatów, atestów i deklaracji zgodności oraz szczegółowych instrukcji użytkowania i obsługi w języku polskim dla urządzeń i wyrobów dostarczonych i wbudowanych, jak również przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego i Użytkownika w zakresie użytkowania i obsługi tych urządzeń i wyrobów. 3. Zakres rzeczowy robót określony w pkt 2 należy wykonać na podstawie: a) dokumentacji projektowej, b) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, c) przedmiarów robót. Wykaz dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarów robót dotyczących realizowanego przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45214220-8
Dodatkowe kody CPV: 45262500-6, 45262300-4, 45410000-4, 45431000-7, 45421000-4, 45442100-8, 45233140-2, 45332000-3, 45310000-3, 45313100-5, 42416130-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT344152.89
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
LIFTPROJEKT Inżynieria dźwigowa Paweł Rafalik,  mateusz.kozlowski@liftprojekt.pl,  Kalinowo 86,  07-300,  Ostrów Mazowiecka,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 368680,26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 368680,26
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 559585,84
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.