eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego oraz produktów medycznych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-03

Radom: Zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego oraz produktów medycznych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Numer ogłoszenia: 378576 - 2012; data zamieszczenia: 03.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego oraz produktów medycznych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - Materiały wiskoelastyczne: Lp. Nazwa. Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 2 lat / ilość sztuk / ilość ml. 1. Kohezyjny preparat wiskoelastyczny do zabiegu operacji zaćmy zawierający 1 ampułkostrzykawkę, o poj.0,85-1ml z 1-1,4% hialuronianem sodu - 1200 szt. 2. Dyspersyjny preparat wiskoelastyczny do zabiegu operacji zaćmy zawierający 1 ampułkostrzykawkę poj.0,5ml lub 1 ml z mieszaniną 3% hialuronianu sodu i 4% siarczanu chondroityny - 400 ml. Część 2 - Półautomatyczna igła do biopsji: Lp. Nazwa. Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 2 lat / ilość sztuk. 1. Półautomatyczna igła do biopsji tkanek miekkich 14G x 150mm, możliwość pobrania bioptatu na różnych długościach, odłączona kaniula z nasadką luer - lock, skala w centymetrach na igle, przesuwany ogranicznik w kształcie walca, nasadka kaniuli pozwalająca na uzyskanie bioptatu bez konieczności wyciagania kaniuli - 40 szt. Część 3 - Części do aparatu do reutylizacji dializatorów: Lp. Nazwa. Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 2 lat / ilość sztuk. 1. Łącznik linni krwi do aparatu do reutylizacji dializatorów - 60 szt. 2. Gniazdo linii krwi do aparatu do reutylizacji dializatorów - 30 szt. Zamawiający wymaga, aby w/w części były kompatybilne z aparatem do reutylizacji dializatorów: Renatron firmy Dutchmed - PA100. Część 4 - Końcówki tnące do urządzenia: Lp. Nazwa. Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 2 lat / ilość sztuk. 1. Końcówki tnące niezbędne do wykonywania zabiegów z zakresu ortognatyki: a) końcówka tnąca zagięta pod kątem 120° o grubości 0,75 mm, część pracująca 5 ząbkowa - 6 szt. b) końcówka tnąca zagięta pod kątem 120° o grubości 0,55 mm - 2 szt. Zamawiający wymaga, aby w/w końcówki tnące były kompatybilne z urządzeniem Piezosurgery firmy Mectron. Część 5 - Okłady żelowe: Lp. Nazwa. Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 2 lat / ilość sztuk. 1. Okłady żelowe duże niezbędne do postępowania pooperacyjnego po endoprotezoplastyce stawów kolanowych, zabiegach artroskopowych oraz urazach stawów kolanowych, rozmiar 28x34cm +/- 5cm, materiał odporny na niskie temp., elastyczny, materiał foliowy - 60 szt. Część 6 - Masa Fango: Lp. Nazwa. Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 2 lat / ilość kg/ rolka. 1. Masa Fango. W skład masy wchodzą m.in.: łupki wulkaniczne typu Fango, parafina. Jest to rodzaj związku mineralnego pochodzenia wulkanicznego - 240 kg. 2. Rolka folii do masy Fango, długość 1000 m, szerokość 65-66 cm, grubość 15 mikrometrów - 8 rolek. Zamawiający wymaga, aby w/w towar był kompatybilny z cieplarką typu F 40 i C 14 firmy Meden-Inmed.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.21.00-8, 33.16.20.00-3, 33.19.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie jeżeli wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał dostawy oferowanego towaru: dla części nr 1 - Materiały wiskoelastyczne na kwotę min. 100.000,00 PLN, dla części nr 2 - Półautomatyczna igła do biopsji na kwotę min. 1.000,00PLN, dla części nr 3 - Części do aparatu do reutylizacji dializatorów na kwotę min. 1.000,00 PLN, dla części nr 4 - Końcówki tnące do urządzenia na kwotę min. 2.000,00 PLN, dla części nr 5 - Okłady żelowe na kwotę min. 2.000,00 PLN, dla części nr 6 - Masa Fango na kwotę min. 5.000,00 PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że warunek określony powyżej spełniają łącznie. W przypadku gdy w wykazie zamówień przedstawionym przez Wykonawcę rozliczenia między wykonawca a zamawiającym za wykonanie zamówienia zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, wykonawca (dla celu oceny oferty) dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż złoty polski na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (www.nbp.pl) na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych tj. 2012.10.03 Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    a) w zakresie potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt. 9.1.2.a) - dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych wyrobów medycznych do obrotu i używania tj.: wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania lub Zgłoszenie wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Prezesa Urzędu), o którym mowa w art. 58 ustawy lub Powiadomienie Prezesa Urzędu, o którym mowa w art. 59 ustawy lub deklaracja zgodności dla oferowanego wyrobu lub deklaracja zgodności dla oferowanego wyrobu wraz z certyfikatem zgodności, lub oświadczenie o braku obowiązku posiadania wyżej wymienionych dokumentów. b) w zakresie potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt. 9.1.2.b) - oświadczenie o braku obowiązku posiadania dokumentu opisanego w pkt. 9.3.2.a), dla produktów niekwalifikowanych jako wyrób medyczny, wskazujące konkretnie na te pozycje

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty tj. - wpis do KRS lub Ewidencji Działalności Gospodarczej - które mogą być złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub - pełnomocnictwo do reprezentowania jeżeli ofertę składa pełnomocnik. 2. Wypełniony formularz oferty, 3. Wypełniony formularz cenowy/ specyfikacja techniczna - zgodnie z oferowaną częścią

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) Ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, b) Ceny jednostkowe brutto mogą również ulec zmianie po upływie roku obowiązywania umowy o wskaźnik inflacji ogłoszony przez prezesa GUS za ostatni kwartał przed upływem roku obowiązywania umowy, c) Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy lub zmiana statusu prawnego stron umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny przy ul. Lekarskiej 4 w Radomiu, w pok. 308 lub 313 /Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia/, III piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny przy ul. Lekarskiej 4 w Radomiu, w pok. 308 lub 313 /Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia/, III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - Materiały wiskoelastyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa. Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 2 lat / ilość sztuk/ ilość ml. 1. Kohezyjny preparat wiskoelastyczny do zabiegu operacji zaćmy zawierający 1 ampułkostrzykawkę, o poj.0,85-1ml z 1-1,4% hialuronianem sodu - 1200 szt. 2. Dyspersyjny preparat wiskoelastyczny do zabiegu operacji zaćmy zawierający 1 ampułkostrzykawkę poj.0,5ml lub 1 ml z mieszaniną 3% hialuronianu sodu i 4% siarczanu chondroityny - 400 ml.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Półautomatyczna igła do biopsji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa. Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 2 lat / ilość sztuk. 1. Półautomatyczna igła do biopsji tkanek miekkich 14G x 150mm, możliwość pobrania bioptatu na różnych długościach, odłączona kaniula z nasadką luer - lock, skala w centymetrach na igle, przesuwany ogranicznik w kształcie walca, nasadka kaniuli pozwalająca na uzyskanie bioptatu bez konieczności wyciagania kaniuli - 40 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Części do aparatu do reutylizacji dializatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa. Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 2 lat / ilość sztuk. 1. Łącznik linni krwi do aparatu do reutylizacji dializatorów - 60 szt. 2. Gniazdo linii krwi do aparatu do reutylizacji dializatorów - 30 szt. Zamawiający wymaga, aby w/w części były kompatybilne z aparatem do reutylizacji dializatorów: Renatron firmy Dutchmed - PA100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Końcówki tnące do urządzenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa. Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 2 lat / ilość sztuk. 1. Końcówki tnące niezbędne do wykonywania zabiegów z zakresu ortognatyki: a) końcówka tnąca zagięta pod kątem 120° o grubości 0,75 mm, część pracująca 5 ząbkowa - 6 szt. b) końcówka tnąca zagięta pod kątem 120° o grubości 0,55 mm - 2 szt. Zamawiający wymaga, aby w/w końcówki tnące były kompatybilne z urządzeniem Piezosurgery firmy Mectron.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Okłady żelowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa. Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 2 lat / ilość sztuk. 1. Okłady żelowe duże niezbędne do postępowania pooperacyjnego po endoprotezoplastyce stawów kolanowych, zabiegach artroskopowych oraz urazach stawów kolanowych, rozmiar 28x34cm +/- 5cm, materiał odporny na niskie temp., elastyczny, materiał foliowy - 60 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Masa Fango.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa. Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 2 lat / ilość kg/ rolka. 1. Masa Fango. W skład masy wchodzą m.in.: łupki wulkaniczne typu Fango, parafina. Jest to rodzaj związku mineralnego pochodzenia wulkanicznego - 240 kg. 2. Rolka folii do masy Fango, długość 1000 m, szerokość 65-66 cm, grubość 15 mikrometrów - 8 rolek. Zamawiający wymaga, aby w/w towar był kompatybilny z cieplarką typu F 40 i C 14 firmy Meden-Inmed.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.