Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-08
Malbork: Projekt budowlano - wykonawczy kompleksu basenów wraz z hotelem przy ul. Parkowej 3 w Malborku
Numer ogłoszenia: 37852 - 2012; data zamieszczenia: 08.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 416864 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Parkowa 3, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 2723012, faks 055 2723012.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt budowlano - wykonawczy kompleksu basenów wraz z hotelem przy ul. Parkowej 3 w Malborku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie o udzielnie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie prac projektowych dotyczące wykonania dwóch zadań: budowy kompleksu basenów Aquapark oraz przebudowa i rozbudowa istniejącego hotelu, zlokalizowanych przy ul. Parkowej 3 przy Ośrodku Sportu i Rekreacji w Malborku oraz uzyskaniem wymaganych prawem i warunkami technicznymi niezbędnych uzgodnień, uzyskaniem na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę obiektów sportowych. 2. Dokumentacja projektowo - kosztorysowa stanowić ma oddzielne opracowania, spełniające wymogi opisane w niniejszej Specyfikacji. Wszelkie wymagania odnoszące się do dokumnetacji projekotwej, dokumentacji kosztorysowej, wielobranżowego projektu budowlanego winny być spełnione co do zakresu i zawartości dla każdego odrębnego opracowania dokumentacji. 3. Zamówienie obejmuje w szczególności: wykonanie, na podstawie zatwierdzonej Koncepcji projektowej, wielobranżowych projektów budowlanych w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z dokumentacją kosztorysową, przeprowadzeniem wymaganych prawem niezbędnych uzgodnień oraz uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę; 3.2. wykonanie odrębnych dokumentacji wykonawczych wraz z odrębną dokumentacją kosztorysową w zkaresie niezbędnym do opracowywania ofert przetargowych oraz realizacji robót budowlanych; 3.3. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; 3.4. opracowanie przedmiarów robót; 3.5. opracowanie kosztorysu inwestorskiego; 3.6. określenie wartości kosztorysowej inwestycji. 4. Opracowana dokumentacja projektowo - kosztorysowa winna uwzględniać realizację sześciu etapów, tj.: a) sieci zewnętrzne b) stan surowy zamknięty budynków Aquapraku z przyłączami c) dostawa i montaż urządzeń technologicznych Aquaparku d) instalacje wewnętrzne i prace wykończeniowe w budynkach Aquaparku e) rozbudowa budynku hotelu wraz z aranżacją wnętrz poprzez opracowanie odrębnych, niezależnych i kompletnych dokumentacji wielobranżowych projektowo - kosztorysowych. Przy wyborze wykonawcy, na podstawie koncepcji Zamawiający określi zakresy prac poszczegónym etapom. 5. Zakres dokumentacji projektowej obejmuje między innymi projekt zagospodarowania terenu wraz z kompletem wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji, projekt budowlany wraz z kompletem wymaganych uzgodnień,opinii i decyzji, projekt budowlany niezbędnych przyłączy, sieci zewnętrznych oraz dróg i nawierzchni utwardzonych wraz z kompletem wymaganych uzgodnień, opinii i deczyzji, projekty wykonawcze we wszystkich branżach, informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 6. Dokumentacja projektowa powinna być wykonana w 5 egz. w wersji papierowej oraz w formie elektronicznej (płyta CD lub DVD), w oparciu o program służący do projektowania CAD umożliwiący odczytanie w programie AutoCAD LT 2006 oraz dodatkowo w formie plików zapisanych w formacie PDF (Acrobat Reader). Część opisowa dokumentacji powinna być sporządzona w formacie PDF (Acrobat Reader) i w formacie edytora tekstu (np. MS Word lub podobny). 7. Zakres dokumentacji kosztorysowej obejmuje: kosztorys nakładczy - przedmiar robót, szczegółowy opis robót budowlanych w kolejności technicznego wykonania z podaniem ilości i jednostek przedstawionych robót wynikający z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych, kosztorysy inwestorskie. 8. Dokumentacja kosztorysowa powinna być wykonana w 2 egz. w wersji papierowej oraz w formie elektronicznej (płyta CD lub DVD) w opraciu o program kosztorysowy umożliwiający odczytanie w programie Norma Pro 4.14 oraz dodatkowo w formie plików zapisanych w formacie PDF (Acrobat Reader). 9. Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (we wszystkich branżach). Specyfikacje techniczne dla obu zadań powinny być wykonane w 2 egz. w wersji papierowej oraz w formie elektronicznej (płyta CD lub DVD), w opraciu o program MS Word lub podobny oraz dodatkowo w formie plików zapisanych w formacie PDF (Acrobat Reader). 10. Specyfikacje dokumentacji projektowej powinny zawierać specyfikacje techniczne dla zamówienia wyposażenia technologicznego w ramach projektu techologii umożliwiające zamówienie wyposażenia w ramach ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Wykonana dokumentacja projektowo - kosztorysowa powinna być opracowana dla każdego zadania w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, będzie skoordynowana i uzgodniona branżowo, powinna być uzgodniona z Zamawiającym w zakresie przyjętych rozwiązań techniczo-materiałowych, służyć będzie jako opis przedmiotu zamówienia do postępowania przetargowego na roboty budowlane w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych oraz realizacji na jej podstawie pełnego zakresu robót budowlanych niezbędnych do użytkowania obiektu zgodnie z przenznaczeniem, powinna posiadać wymagane prawem oświadczenia. 12. Dokumnetacja projektowo - kosztorysowa powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z : 12.1 ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), 12.2 Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), 12.3. Rozporządeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestroskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389), 12.4. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z póżn. zm.), 12.5. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczególowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003, Nr 120, poz. 1133 z późn. zm.), 13. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie budowy oraz przebudowy i rozbudowy wraz z wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami wymaganymi odrębnymi przpisami w terminie do dnia 30 czerwa 2012 roku. 14. Wystąpienie w imieniu Zamawiającego i uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę. 15. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w wytycznych do projektowania stanowiących załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. 16. Wykonawca złoży oświadczenie, że przekazana wersja elektroniczna jest odzwierciedleniem dokumentacji projektowej w wersji paierowej. Zamawiający wymaga ponadto, żeby zamawiane egzemplarze dokumentacji nie różniły się zawartością i kolejnością wpięcia dokumentów. 17. Po dokonaniu odbioru, wszystkie wady i braki w opracowaniu Wykonawca będzię usuwał z inicjatywy własnej bądź na żądanie Zamawiającego - w terminie ustalonym przez strony. Czynności te Wykonawca będzie wykonywał w ramach ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotu zamówienia. 18. Integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia są wytyczne do projektowania stanowiące załącznik nr 9. Wszelkie ewentualne wskazane z nazwy materiały (wyroby) należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standarów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) nie gorszej jakości niż opisane w wytycznych do projektowania. Na przedmiot zamówienia składają się: I. Dokumentacja dla obu zadań inwestycyjnych: 1. Dokumentacja projektowa zawierająca następujące opracowania: 1.1. Wielobranżowa dokumentacja projektowa wraz z projektem zagospodarowania terenu zgodna z wytycznymi do projektowania stanowiącymi załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2. Dokumentacja wykonawcza we wszystkich branżach ( w zakresie i stopniu szczegółowości niezbędnym do: sporządzenia przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, przygotowania oferty przez wykonawcę robót budowlanych i realizacji inwestycji) tj. a) architektonicznej, b) konstrukcyjnej, c) sanitarnej 9co. wod.-kan.,cwu, wentylacja mechaniczna i klimatyzacja wybranych pomieszczeń) - instalacje wewnętrzne, elementy sieci i przyłącza, d) elektrycznej (inst. zasilająca, oświetleniowa wewnętrzna i oświetlenia zewnetrznego, odgromowa, oddymiania, oklablowania strukturalnego lokalnej sieci komputerowej, sieci telefonicznej i wydzielone zasilanie sieci komputerowej) - instalacje wewnętrzne, elementy sieci i przyłącza, e) drogowej, f) instalacji zabezpieczających ( sygnalizacji pożaru - cały budynek, kontroli dostepu w wybranych pomieszczeniach, instalacji cyfrowej telewizji dozorowej na zewnątrz i wewnątrz budynku, sygnalizacji napadu i włamania w wybranych pomieszczeniach), g) techologicznej. 1.3. Przedmiary robót. 2. Czynności związane z opracowaniem dokumentacji projektowej: 2.1. Uzyskanie technicznych warunków przyłączenia do mediów. 2.2. Uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień. 3. Opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót w poszczególnych branżach. 4. Opracowanie Kosztorysów inwestorskich. 5. Określenie Wartości Kosztorysowej Inwestycji WKI.II. Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę obejmujące budowę Aquaparku oraz przebudowę i rozbudowę istniejącego hotelu. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dokumenatcji projektowo - kosztorysowej w sposób kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, zgodnie z umową, obowiązującymi przpisami prawa, w tym techniczno - budowlanymi oraz współczesnymi zasadami wiedzy technicznej. 2. wykonawca ma obowiązek opisywania proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą cech technicznych i jakościowych, tzn. bez podawania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Jeżeli nie będzie to możliwe Wykonawca zobowiązany jest do wskazania również materiałów i urządzeń równoważnych, przy czym opis ten zgodny powinien być z postanowieniami ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dokumetację projektową należy wykonać zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 wrzesnia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projekowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego. 4. Dokumentacja projektowa winna być podzielona na tomy według branż. W każdym tomie wszystkie strony powinny być trwale spięte i opatrzone numeracją. 5. Strona tytułowa dokumentacji projektowej winna zawierać w szczególności: 5.1. nazwę nadaną zamówieniu przez Zamawiającego, 5.2. adres obiektu budowlanego, 5.3. nazwy i kody: a) grup robót, b) klas robót, c)kategorii robót, 5.4. nazwę i adres Zamawiającego, 5.5. spis zawartości dokumentacji projektowej, 5.6. nazwę i adres podmiotu, wraz z imionamii nazwiskami osób opracowujących części składowe dokumentacji projektowej oraz datę opracowania. 6. Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 7. Kosztorys inwestorski należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389 z późn. zm.), w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okreslonych w programie funkcjonalno - użytkowym, 8. Wartość kosztorysową należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 grudnia 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 238, poz. 1579), w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa oraz w oparciu o wydawnictwo Sekocenbud Wartość kosztorysowa inwestycji wskaźniki cenowe WKI i Środowiskowe zasady obliczania wartości kosztorysowej inwestycji budowlanych wydane przez Izbę Proktowania Budowlanego w Warszawie. 9. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej w formie określonej w niniejszej specyfikacji. 10. Dokumentację projektowo - kosztorysową w formie elektronicznej z możliwością kopiowania Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu na płytach CD lub DVD.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.22.30.00 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTOWO-INWESTYCYJNE "HYDRO-TERM" Adam Papaj
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTOWO-INWESTYCYJNE "HYDRO-TERM" Adam Papaj
- Biuro Projektowo Inwestycyjne HYDRO - TERM, Al. Wojska Polskiego 90A/B, 82-200 Malbork, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 299505,00
Oferta z najniższą ceną: 299505,00 / Oferta z najwyższą ceną: 600000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Druk i dostawa książek dla Muzeum Zamkowego w Malborku z podziałem na cztery części
- Świadczenie usług (...)zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz (...) usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów (...) w SOSW w Malborku
- Remont częściowy okładzin ceramicznych pomieszczeń kuchennych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 22. BLT Malbork
- Wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2934G w powiecie malborskim".
- "Dostawa tabliczek e-papierowych systemu informacji pasażerskiej w czasie rzeczywistym z zasilaniem bateryjnym" finansowanego w ramach Budżetu Obywatelskiego 2023
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2934G w powiecie malborskim
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dróg w gminie Michów - etap 3 - Rudno
- Poprawa stanu dróg gminnych w gminie Dąbrówka - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kołaków - Sokołówek-Teodorów, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach archiwum w Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie, w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj"
- "Opracowanie dokumentacji projektowych budowy dróg metodą śladową (płyty betonowe)"
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Jarosław
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie robót remontowo budowlanych i modernizacji energetycznej budynku komunalnego przy ul. 3 Maja 28 w Koninie
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.