eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-18

Gliwice: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU
Numer ogłoszenia: 378496 - 2014; data zamieszczenia: 18.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 213997 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gliwicki, ul. Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 332 66 20, faks 32 332 66 47.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z preinstalowanym oprogramowaniem operacyjnym, dostawa oprogramowania użytkowego, usługa informatyczna instalacji i konfiguracji oprogramowania oraz usługa oznakowania sprzętu etykietą informacyjno-antykradzieżową. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Cyfrowe okno na świat w Powiecie Gliwickim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Oś Priorytetowa VIII, Działanie 8.3 PO IG. 2. Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego obejmuje: a) Komputer stacjonarny PC typ 1 - 27 sztuk b) Komputer stacjonarny PC typ 2 - 4 sztuki c) Monitor LCD 19,5 - 31 sztuk d) Komputer przenośny - 183 sztuk 3. Dostawa oprogramowania komputerowego obejmuje: a) Oprogramowanie w celu zapewnienia bezpieczeństwa aktywnego i pasywnego - 181 sztuk - do zainstalowania na komputerach, o których mowa w pkt. 2d b) Oprogramowanie antywirusowe - 214 sztuk - do zainstalowania na komputerach, o których mowa w pkt. 2a, pkt. 2b i pkt. 2d 4. Usługa informatyczna instalacji i konfiguracji oprogramowania obejmuje: a) Instalacja i konfiguracja oprogramowania, o którym mowa w pkt. 3a - na 181 komputerach b) Instalacja i konfiguracja oprogramowania, o którym mowa w pkt. 3b - na 214 komputerach c) Instalacja i konfiguracja bezpłatnego oprogramowania, o którym mowa w poz. 7 załącznika nr 1 do niniejszej specyfikacji - na 214 komputerach 5. Usługa oznakowania sprzętu komputerowego etykietą informacyjno-antykradzieżową, o której mowa w poz. 8 załącznika nr 1 do niniejszej specyfikacji - na 214 komputerach i 31 monitorach 6. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie zakupionego sprzętu, po wcześniejszym wykonaniu usług, o których mowa w pkt. 4 i 5, do czterech lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego, znajdujących się na terenie Gliwic, Knurowa, Pyskowic i Sośnicowic..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Cyfrowe okno na świat w Powiecie Gliwickim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Oś Priorytetowa VIII, Działanie 8.3 PO IG.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SANSEC Poland S.A., ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 566585,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 647222,93

  • Oferta z najniższą ceną: 647222,93 / Oferta z najwyższą ceną: 798921,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.