Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-03
Będzin: Zakup solarki o pojemności 6m3
Numer ogłoszenia: 378458 - 2012; data zamieszczenia: 03.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o. , ul. Paryska 11, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15, faks 032 2673617.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.interpromex.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup solarki o pojemności 6m3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup solarki o pojemności 6m3 2. Urządzenie powinien posiadać co najmniej 24 miesięczną gwarancję, Podstawowe dane techniczno - eksploatacyjne: zasobniki na materiał uszorstniający wykonane ze stali węglowej o pojemności 6 m3 układ napędowy niezależny od nośnika, silnik wysokoprężny, dwucylindrowy o mocy min 10 KW umieszczony w wygłuszonej obudowie umiejscowionej w przedniej części solarki , rynna zsypowa, talerz rozrzutnika, szerokość posypywania od 2,0 m do 12,0 m możliwość posypywania materiałami typu sól, piasek, mieszanka piaskowo-solna lub inny materiał uszorstniający, układ solankowy o pojemności min 2400 litrów układ solankowy wykonany z dwóch jednokomorowych zbiorników umieszczonych po obu stronach posypywarki, drabinka z podestem, napęd hydrauliczny taśmy oraz talerza rozsypującego, zakres regulacji gęstości posypywania solą w zakresie do 5 - 40 g-m2, zakres regulacji gęstości posypywania materiałami uszorstniającymi w zakresie do 30 - 320 g-m2, podawanie materiału uszorstniającego poprzez perforowany przenośnik taśmowy poruszający się po płycie tworzywowej o niskim współczynnika tarcia z pominięciem rolek podporowych , krata (sita) zabezpieczająca przed przedostaniem się dużych frakcji materiałów, regulowana wysokość urządzenia rozsypującego w zależności od rodzaju nośnika, pulsująca lampa ostrzegawcza w kolorze żółtym oraz światło robocze zamontowane z tyłu posypywarki, Układ sterowania z kabiny nośnika - elektryczny (bez elektroniki) zapewniający: uruchomienie -wyłączenie silnika piaskarki, regulacji szerokości i gęstości sypania wykonywane z tego samego pulpitu, ruchomy mechanizm zapobiegający -zawieszaniu-się materiałów, siłownik elektryczny mechanizmu asymetrii sypania umieszczony w obudowie wykonanej ze stali nierdzewnej, kolor posypywarki RAL 2011 - pomarańczowy, montaż solarki odbędzie się po dostarczeniu podwozia zamawiającego do siedziby (warsztatu) sprzedającego w ustalonym terminie, wraz z dokumentami umożliwiającymi zmianę przeznaczenia samochodu na samochód specjalny, instrukcja obsługi w języku polskim, książka gwarancyjna, stały serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w miejscu użytkowania posypywarek, szkolenie operatorów w zakresie eksploatacji i obsługi posypywarek, gwarancja 24 miesiące od daty przekazania solarki Zamawiającemu z zachowaniem gwarancji na poszczególne elementy solarki tj. (silnik wysokoprężny, silniki hydrauliczne, pompy hydrauliczne,, itp.) oraz na montaż solarki na podwoziu zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.21.00.00 - Nadwozia pojazdów mechanicznych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez Wykonawcę wadium o wartości 1 600,00 zł ( słownie: jeden tysiąc sześćset złotych ).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy PZP.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt. 2, 4 załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokumenty spełniające wymagania zamawiającego wymienione w pkt. 1, załącznika nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego a. formularz ofertowy b. pełnomocnictwo w sytuacji gdy uprawnienie podpisania oferty nie wynika z zapisu w stosownych dokumentach, w tym wynikające z art. 23 ustawy PZP c. zaakceptowany wzór umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: a) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podanej w ofercie): - w przypadku zmiany stawki podatku VAT, - w przypadku zmiany zakresu zamówienia, nie powodującego rozszerzenia określenia przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ b) zmiana zakresu wykonywanych robót - w przypadku konieczności wykonania tzw. robót montażowych zamiennych, c) zmiana podwykonawcy występującego po stronie Wykonawcy: - w przypadku podejrzenia, że kwalifikacje podwykonawcy lub jego wyposażenie w sprzęt nie gwarantują odpowiedniej jakości wykonania robót montażowych lub dotrzymania terminów d) zmiana danych osobowych lub adresowych Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.interpromex.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowo - Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o.
42 - 500 Będzin, ul. Paryska 11..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowo - Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o. 42 - 500 Będzin, ul. Paryska 11. Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Przebudowa drogi powiatowej 4805S (ul. Wrocławska i ul. Piłsudskiego) oraz 4804S (ul. Kołdaczka, ul. Hrubieszowska, ul. Niwa i ul. Groniec) w Sławkowie (...) (z podziałem na 2 części)
- "ZAGOSPODAROWANIE TERENÓW PRZYSZKOLNYCH POPRZEZ UTWORZENIE TERENÓW REKREACJI - POPRAWA ZAGOSPODAROWNIA PLACU PRZYSZKOLNEGO PRZY III LO IM. C.K.NORWIDA W BĘDZINIE"
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej sali koncertowej
- Dwukrotne koszenie płatów szczawiu alpejskiego w 2024 r. wraz z dosiewaniem rodzimych gatunków roślin.
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Będzina - ul. Mieszka I, ul. Chrobrego, ul. św. Brata Alberta
więcej: przetargi w Będzinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.