eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa leków - znak sprawy Adm 7/2005



Ogłoszenie z dnia 2005-07-28

POZYCJA 37844

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Gdańsk: Dostawa leków - znak sprawy Adm 7/2005 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku, do kontaktów: Brygida Duda, ul. Srebrniki, 80-282 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3456866, fax 058 3418755, e-mail: dzpublicznych@wsp-bilikiewicz.pl, www.wsp-bilikiewicz.pl. 2) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. Kategoria usług: Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 24.45.11.00 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.11.00 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego Oryginalny kod CPV: 24.46.13.00 - Środki przeciwepileptyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.66.13.00 - Środki przeciwepileptyczne Oryginalny kod CPV: 24.49.00.00 - Różne produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze Oryginalny kod CPV: 24.49.21.00 - Roztwory do wstrzykiwania Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.21.00 - Roztwory do wstrzykiwania 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków - znak sprawy Adm 7/2005. 5) Krótki opis: Zamawiający wstępnie podzielił przedmiot zamówienia na 6 zadań, jednakże na wniosek oferenta zadanie 1 podzielono na dwie części, tworząc dodatkowo zadanie 1A. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): Wartość szacunkowa dla 6 zadań wynosi 30843 euro.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 1 PGF URTICA, do kontaktów: Iwona Domaradzka, ul. Krzemieniecka 120, 54-613 WROCŁAW, woj. Polska, tel. 00 48 71 782 66 00, fax 00 48 71 357 80 60. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: Oferta z najniższą ceną: 11916 / oferta z najwyższą ceną: 12901 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 1A RYFARM Sp. z o.o., do kontaktów: Irena Kapczyńska, ul. Fleminga 2, 03-176 WARSZAW A, woj. Polska, tel. 00 48 22 811 98 02, fax 00 48 22 811 98 02. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: Oferta z najniższą ceną: 21043 / oferta z najwyższą ceną: 21550 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 2 PGF URTICA, do kontaktów: Iwona Domaradzka, ul. Krzemieniecka 120, 54-613 WROCŁAW, woj. Polska, tel. 00 48 71 782 66 00, fax 00 48 71 357 80 60. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 7243 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 3 PGF URTICA, do kontaktów: Iwona Domaradzka, ul. Krzemieniecka 120, 54-613 WROCŁAW, woj. Polska, tel. 00 48 71 782 66 00, fax 00 48 71 357 80 60. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 12408 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 4 PGF URTICA, do kontaktów: Iwona Domaradzka, ul. Krzemieniecka 120, 54-613 WROCŁAW, woj. Polska, tel. 00 48 71 782 66 00, fax 00 48 71 357 80 60. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 22422 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 5 PGF URTICA, do kontaktów: Iwona Domaradzka, ul. Krzemieniecka 120, 54-613 WROCŁAW, woj. Polska, tel. 00 48 71 782 66 00, fax 00 48 71 357 80 60. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 28383 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 6 PGF URTICA, do kontaktów: Iwona Domaradzka, ul. Krzemieniecka 120, 54-613 WROCŁAW, woj. Polska, tel. 00 48 71 782 66 00, fax 00 48 71 357 80 60. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 3952 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Znak sprawy Adm 7/2005. 3) Data udzielenia zamówienia: 30.06.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 3 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 66 - 63653 z dnia 05.04.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: Dotyczy sekcji VI.4 - liczba złożonych ofert na poszczególne zadania: Zadanie 1- 2 oferty; Zadanie 1A-3 oferty; Zadanie 2, 3, 4, 5, 6 - po jednej ofercie. 8) Data wysłania ogłoszenia: 22.07.2005

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.