eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Zamówienie dodatkowe do Umowy Nr 13/ZP-WZP-82/2009 z dnia 06.04.2009 r. zawartej na wykonanie robót budowlanych w ramach projektuElbląski Park Technologiczny na Modrzewinie Południe polegające naBudowie pierwszego etapu Budynku Centrum Logistycznego wraz



Ogłoszenie z dnia 2009-10-29

Elbląg: Zamówienie dodatkowe do Umowy Nr 13/ZP-WZP-82/2009 z dnia 06.04.2009 r. zawartej na wykonanie robót budowlanych w ramach projektu: Elbląski Park Technologiczny na Modrzewinie Południe polegające na: Budowie pierwszego etapu Budynku Centrum Logistycznego wraz z infrastrukturą - wykonanie robót dodatkowych i zamiennych
Numer ogłoszenia: 378384 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, faks 055 235 35 55, 055 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie dodatkowe do Umowy Nr 13/ZP-WZP-82/2009 z dnia 06.04.2009 r. zawartej na wykonanie robót budowlanych w ramach projektu: Elbląski Park Technologiczny na Modrzewinie Południe polegające na: Budowie pierwszego etapu Budynku Centrum Logistycznego wraz z infrastrukturą - wykonanie robót dodatkowych i zamiennych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zamówienie dodatkowe do Umowy Nr 13/ZP-WZP-82/2009 z dnia 06.04.2009 r. polegające na wykonaniu robót budowlanych dodatkowych i zamiennych koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia pn. Budowa pierwszego etapu Budynku Centrum Logistycznego wraz z infrastrukturą, realizowanego w ramach projektu Elbląski Park Technologiczny na Modrzewinie Południe. przedmiot główny: CPV: 45.21.40.00 - 0 Nazewnictwo wg CPV: roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami przedmiot dodatkowy: CPV: 45.23.31.20 - 6 Nazewnictwo wg CPV: roboty budowlane w zakresie dróg Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007-2013; priorytet I: Nowoczesna gospodarka; Działanie I.3 Wspieranie innowacji. 2. Zakres zamówienia: Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem został określony w protokołach konieczności stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 4 do Zaproszenia do Negocjacji. Poszczególne protokoły konieczności dotyczą: - Protokół konieczności Nr 2 na roboty zamienne na kwotę netto 247 255,11 PLN - w związku z występowaniem w poziomie posadowienia gorszych gruntów niż zakładali projektanci nastąpiła konieczność zmiany sposobu posadowienia fundamentów Budynku Centrum Logistycznego, powodująca większą niż zakładano ilość mas formierskich do wykopania, przewozu i utylizacji oraz większą niż zakładano ilość wymiany gruntu i dostarczonego piasku. - Protokół konieczności Nr 4 i Nr 6 na roboty zamienne na kwotę netto 44 374,11 PLN - w związku z koniecznością wykonania robót zamiennych polegających na wzmocnieniu podłoża gruntowego pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogi dojazdowej 05 KDL do EPT poprzez zastosowanie siatki Tensar SS30. - Protokół konieczności Nr 5 i Nr 7 na roboty zamienne na łączną kwotę netto 36 520,09 PLN - w związku z koniecznością wykonania robót zamiennych polegających na wzmocnieniu warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogi dojazdowej 05 KDL do EPT poprzez zastosowanie zamienne 15 cm warstwy pospółki o innym uziarnieniu niż w projekcie/przedmiarze/kosztorysie ofertowym. - Protokół konieczności Nr 8 na roboty dodatkowe na kwotę netto 8 089,64 PLN - w związku z koniecznością obłożenia skarpy ronda kostką kamienną 6x9 cm drogi dojazdowej 05 KDL do EPT. Zgodnie z przedłożonym przez Projektanta rysunkiem uzupełniającym zachodzi konieczność wprowadzenia do kontraktu dodatkowej pozycji kosztorysowej na ułożenie kostki kamiennej 6x9 cm na skarpie ronda. 3. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy. 2) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a) Konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu: - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, - z przyczyn zależnych od Zamawiającego. Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof). b) Ograniczenie zakresu robót wynikających z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego. c) Konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. d) Konieczność wykonania robót zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego. e) Zmiana przepisów, które skutkują zmianą pozwolenia na budowę wydanego dla realizowanego zamówienia. f) Konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. Nadzoru budowlanego, itp. g) Zwiększenie lub zmniejszenie ilości robót wynikające z rzeczywistych obmiarów. h) Zmiana inspektora nadzoru, kierownika budowy, kierownika robót, koordynatora prac ze strony Zamawiającego. i) Zmiana podwykonawców robót. j) Zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych. k) Ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub zmiana cen materiałów budowlanych w sytuacji łącznego spełnienia dwóch przesłanek: - gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znaczkiem 1 Kodeksu Cywilnego, - zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy. 3) W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn zależnych od Wykonawcy, zostanie przeprowadzona następująca procedura: - Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, - Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. 4) Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. 4. Zamawiający wymaga udzielenia 39 miesięcy gwarancji, licząc od daty odbioru robót. 5. W przypadku dostarczenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Zamawiający wymaga, aby były one zgodne ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZdN. 6. Wykonawca po negocjacjach zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 - Kodeksu Cywilnego. 7. Wykonawca po negocjacjach, zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 8. Zamawiający nie określa w Zaproszeniu do Negocjacji, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.40.00-0, 45.23.31.20-6.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 336238.95 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt wpsółfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007-2013; priorytet I: Nowoczesna gospodarka; Działanie I.3 Wspieranie innowacji..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Warmińskie Przedsiębiorstwo Budowlane ROMBUD Sp. z o.o., ul. Lubelska 37C, 10-408 OLSZTYN, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 336238.95
  • Oferta z najniższą ceną: 336238.95 oferta z najwyższą ceną: 336238.95
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.