Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-23
Kraków: Wykonanie remontu elewacji i posadzki wirydarza w Domu Zakonnym Mały Rynek 8 w Krakowie
Numer ogłoszenia: 378383 - 2008; data zamieszczenia: 23.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Jezusowe Prowincja Polski Południowej , Mały Rynek 8, 31-041 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4281500, faks 012 4230312.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu elewacji i posadzki wirydarza w Domu Zakonnym Mały Rynek 8 w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie remontu elewacji i posadzki wirydarza w Domu Zakonnym Mały Rynek 8 w Krakowie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 10000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien: I. wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (tj. rozpocząć i zakończyć) o udzielenie zamówienia, co najmniej 2 roboty polegające na wykonaniu remontu elewacji w obiekcie zabytkowym o wartości (netto) co najmniej 300 000.00 zł każda, - znaczenie 100 %; II. dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności architektoniczno-budowlanej, która odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. III. być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 300 000,00 zł, IV. spełniać pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. A. ocena spełnienia warunku, o którym mowa w pkt I, będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa pkt 3 i 4 ogłoszenia - z wykazu, o którym mowa w pkt 3, powinno wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat (tj. rozpoczął i zakończył) co najmniej 2 roboty, polegające na wykonaniu remontu elewacji w obiekcie zabytkowym o wartości (netto) co najmniej 300 000.00 zł każda; dokumenty, o których mowa w pkt 4, powinny potwierdzać, że co najmniej 2 roboty zawarte w wykazie zostały wykonane należycie - wykonawca, który udokumentuje (przez dołączenie referencji, listów referencyjnych lub dokumentów o podobnym charakterze) należyte wykonanie co najmniej 2 robót wskazanych w pkt I otrzyma 50 pkt, za każdą kolejną robotę polegającą na wykonaniu remontu elewacji w obiekcie zabytkowym o wartości (netto) co najmniej 300 000.00 zł każda, udokumentowaną że została wykonana należycie, otrzyma dodatkowo 10 pkt, jednak łącznie z tytułu wszystkich wykonanych robót nie więcej niż 100 pkt. B. ocena spełnienia warunku, o którym mowa w pkt II, będzie dokonana: 1) w przypadku dysponowania osobą przez Wykonawcę - na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 5 i 7 ogłoszenia - z wykazu, o którym mowa w części V pkt 5 ogłoszenia powinno wynikać, że w specjalności wymienionej w części IV pkt 2, Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane; dokumenty, o których mowa w części V pkt 7 ogłoszenia, powinny potwierdzać, że osoby wykazane w wykazie posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach określonych w części IV pkt 2 ogłoszenia, 2) w przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował osobą - na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 5, 6 i 7 ogłoszenia - z wykazu oraz oświadczenia, o którym mowa w części V pkt 5 i 6 powinno wynikać, że w specjalności wymienionej w części IV pkt 2, Wykonawca będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane; dokumenty, o których mowa w części V pkt 7 ogłoszenia, powinny potwierdzać, że osoba wykazana w wykazie posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności określonej w części IV pkt 2 ogłoszenia, C. ocena spełnienia warunku, o którym mowa w pkt III będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt 6 ogłoszenia - z dokumentu (polisy lub innego dokumentu) powinno wynikać, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 300 000,00 zł, D. ocena spełnienia pozostałych warunków, o których mowa w pkt IV, będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w pkt 2 oraz oświadczenia, o którym mowa w pkt 1 - z dokumentu oraz oświadczenia powinno wynikać, że Wykonawca spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznychm, tj. sporządzone według poniższego wzoru: Oświadczam, że podmiot który reprezentuję: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania (tj. rozpoczętych i zakończonych), robót, o których mowa w części IV pkt I ogłoszenia - wykaz powienien zawierać wartość robót (netto), przedmiot (ze wskazaniem remontu elewacji w obiekcie zabytkowym), daty ich wykonania oraz miejsce wykonania; 4) dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej 2 roboty zawarte w wykazie, o którym mowa w pkt 3, zostały wykonane należycie, 5) wykaz zawierający osobę, którą Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, a która będzie wykonywać zamówienie, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności architektoniczno - budowlanej, - wykaz powinien zawierać imię i nazwisko, okres praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych oraz nr decyzji nadającej uprawnienia budowlane, 6) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby lub osób posiadających uprawnienia, o których mowa w części IV pkt 2, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, Wykonawca wskazał osobę lub osoby, którymi będzie dysponował, 7) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt 5 posiadają uprawnienia budowlane, 8) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, UWAGA 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, 4, 6, 7 i 8 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone datą (datą poświadczenia, nie zaś jakąkolwiek inną datą znajdującą się na kserokopii dokumentu, choćby pochodziła z dnia poświadczenia), napisem za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby podpisujące ofertę lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów - w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z ofertą. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. UWAGA 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, oraz wykazy, o których mowa w pkt 3 i 5 powinny być podpisane przez osoby podpisujące wniosek. UWAGA 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, oraz dokument, o którym mowa w pkt 2 powinien być złożony przez każdego z Wykonawców. UWAGA 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument o których mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. UWAGA 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w uwadze 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - gwarancja - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jezuici.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Towarzystwo Jezusowe Prowincja Polski Południowej, 31-041 Kraków, Mały Rynek 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Towarzystwo Jezusowe Prowincja Polski Południowej, 31-041 Kraków, Mały Rynek 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa instrumentów i akcesoriów endodontycznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie przebudowy dźwigu osobowego zewnętrznego z napędem elektrycznym w budynku przy al. Słowackiego 15 w Krakowie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla UEK - 3 zadania
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Dostawa leków gotowych
- Sukcesywna dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i konserw dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Żelaznej
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
- Budowa terenu rekreacyjnego w miejscowości Olsztyn - Odrzykoń jako kolejny etap realizacji projektu pn.: Zagospodarowanie terenu gminnego w Sołectwie Odrzykoń
- Termomodernizacja budynku szkolnego oraz przebudowa obiektów i urządzeń szkolno-rekreacyjnych w Subkowach
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 4403W na odcinku od granicy z Gminą Wyszków do ul. Kamienieckiej w m. Brańszczyk" - Etap I.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.