eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Bieżące utrzymanie terenów zieleni oraz miejsc pamięci narodowej w gminie Libiąż w 2011 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-02

Libiąż: Bieżące utrzymanie terenów zieleni oraz miejsc pamięci narodowej w gminie Libiąż w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 37837 - 2011; data zamieszczenia: 02.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Libiążu , ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 032 6271311, faks 032 6249292.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie terenów zieleni oraz miejsc pamięci narodowej w gminie Libiąż w 2011 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: Bieżące utrzymanie terenów zieleni oraz miejsc pamięci narodowej w gminie Libiąż w 2011 roku. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w dwóch częściach: Część 1 - Bieżące utrzymanie terenów zieleni. Część 2 - Bieżące utrzymanie miejsc pamięci narodowej. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część 1 - bieżące utrzymanie terenów zieleni / na pow. 12 ha / które obejmuje m.in.: zakładanie i pielęgnację kwietników roślin jednorocznych, byliniarnii, róż, skalniaków, nasadzenia oraz pielęgnację drzew i krzewów ozdobnych, pnączy, pielęgnację trawników, Część 2 - bieżące utrzymanie zieleni w 5 miejscach pamięci narodowej / które obejmuje m.in.: pielęgnację kwietników roślin jednorocznych , byliniarnii, pielęgnację krzewów ozdobnych, pielęgnację trawników /. Szczegółowy zakres usług został opisany w załącznikach nr 7a i 7b do SIWZ. Przedmiar usług - odpowiednio dla każdej części i nr 8 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia dla obydwu części. Podane w przedmiarze ilości robót są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ( zmniejszenie/ zwiększenie ) ilości w zakresie poszczególnych pozycji ujętych w przedmiarze usług (podyktowanych faktycznymi potrzebami wykonania poszczególnych usług) do wysokości wynagrodzenia określonego w umowie i przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w kosztorysach ofertowych. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załączniki nr 5a i 5 b do niniejszej specyfikacji, odpowiednio dla części 1 i 2..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.31.21.00-1, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych zielonych od właścicieli nieruchomości, wydanego na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z póź. zm.) obejmujące okres co najmniej do 15.12.2011 r. 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Warunkiem udziału w postępowaniu- dla części 1 jest wykazanie, że Wykonawca wykonał lub wykonuje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej: dwa zamówienia obejmujące utrzymanie terenów zieleni o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każde. 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Warunkiem udziału w postępowaniu - dla części 1 jest dysponowanie następującymi urządzeniami: a) kosiarką z pojemnikiem na pokos - min. 3 szt., b) kosiarką do podkaszania - min. 1 szt., c) nożycami spalinowym - min. 1 szt., d) rębarką do gałęzi - min. 1 szt. 2. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez uprawnione osoby. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, podpisane przez uprawnione osoby . 3. Wypełniony formularz OFERTA z ceną ofertową brutto (z podatkiem VAT), według załącznika nr 3a i 3b do SIWZ odpowiednio dla części 1 i 2 wraz z kosztorysem ofertowym odpowiednio dla każdej części.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany umowy : 1) Wykonanie przez podwykonawcę innej części zamówienia, niż tą którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, w sytuacji kiedy będzie to korzystne w realizacji zamówienia. 2) Realizacja przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, w sytuacji kiedy będzie to korzystne w realizacji zamówienia. 3) Zmiana podwykonawców na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne. 4) W przypadku wystąpienia siły wyższej (tj. zdarzeń niemożliwych do przewidzenia). 5) Zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT). 6) Dokonywanie zmian ( zmniejszenie/ zwiększenie ) ilości w zakresie poszczególnych pozycji ujętych w przedmiarze usług (podyktowanych faktycznymi potrzebami wykonania poszczególnych usług) do wysokości wynagrodzenia umownego i przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w kosztorysach ofertowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.libiaz.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, pok. Nr 2, w godzinach urzędowania..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, w sekretariacie pok. 200..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. 2. Osobą uprawnioną przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami jest: Anna Kucharczuk - Kierownik Referatu ds. Ochrony Środowiska i Rolnictwa, Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, pok. Nr 2, tel. (32) 624 92 61; fax. (32) 624 92 90; (32) 624 92 92, e-mail: zp@libiaz.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżące utrzymanie terenów zieleni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie terenów zieleni / na pow. 12 ha / które obejmuje m.in.: zakładanie i pielęgnację kwietników roślin jednorocznych, byliniarnii, róż, skalniaków, nasadzenia oraz pielęgnację drzew i krzewów ozdobnych, pnączy, pielęgnację trawników..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.31.21.00-1, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.34.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżące utrzymanie miejsc pamięci narodowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie zieleni w 5 miejscach pamięci narodowej / które obejmuje m.in.: pielęgnację kwietników roślin jednorocznych , byliniarnii, pielęgnację krzewów ozdobnych, pielęgnację trawników /..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.31.21.00-1, 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.