eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelin › Dostawa znaków drogowych, konstrukcji wsporczych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2009 dla sieci dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-23

Strzelin: Dostawa znaków drogowych, konstrukcji wsporczych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2009 dla sieci dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie
Numer ogłoszenia: 37834 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie , ul. Kamienna 3, 57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie, tel. 071 3923016 wew. 61, 63, faks 071 3923015.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa znaków drogowych, konstrukcji wsporczych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2009 dla sieci dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa znaków drogowych, konstrukcji wsporczych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2009 dla sieci dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie. Dostawa znaków drogowych, konstrukcji wsporczych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego będzie następować etapowo. O ilościach znaków drogowych, konstrukcji wsporczych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i terminach poszczególnych dostaw Zamawiający będzie informował Wykonawcę z czternastodniowym wyprzedzeniem faksem. Dostawy znaków drogowych, konstrukcji wsporczych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego odbywać się będą transportem wraz z rozładunkiem Wykonawcy i na jego koszt do Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie, ul.Kamienna 3, 57-100 Strzelin w godzinach od 9.00 do 14.00..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00 - Znaki drogowe 34.92.84.70 - Elementy oznakowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagana wpłata wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.)Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2.)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3.)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.)Wykonawcy, którzy w ostatnich trzech latach zrealizowali przynajmniej dwa zamówienia dotyczące wykonania i konserwacji oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego o charakterze, złożoności i wartości tożsamej z niniejszym zamówieniem. 5.)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Ocena dokonywana będzie sposobem: spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów wymaganych i załaczonyh do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jaki mają dostarczyć wykonawcy: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, 2.)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 3.)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniu ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-, 4.)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-, 5.)Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-, 6.)Wykaz wykonanych przez wykonawcę w ciągu trzech ostatnich lat przynajmniej dwóch dostaw oznakowania pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego (licząc od daty wyznaczonej na złożenie ofert) o charakterze, złożoności i wartości tożsamej z niniejszym zamówieniem wraz z potwierdzeniem, że dostawy te zostały wykonane należycie, 7.)Zaakceptowany wzór umowy (parafowany na każdej stronie), 8.)Szczegółowa kalkulacja ceny oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstrzelinski.pl - zakładka BIP.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dró w Strzelinie, ul.Kamienna 3, 57-100 Strzelin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy przesłać / składać w sekretariacie Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie, ul. Kamienna 3, 57-100 Strzelin..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.