eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi udzielania świadczeń całodobowej podstawowej opieki zdrowotnej osób przyjętych do Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych w ramach dyżurów lekarskich dziennych i nocnych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-18

Warszawa: Usługi udzielania świadczeń całodobowej podstawowej opieki zdrowotnej osób przyjętych do Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych w ramach dyżurów lekarskich dziennych i nocnych.
Numer ogłoszenia: 378310 - 2014; data zamieszczenia: 18.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stołeczny Ośrodek dla Osób Nietrzeźwych , ul. Kolska 2/4, 01-045 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8388407, 6355595, faks 22 6365597.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi udzielania świadczeń całodobowej podstawowej opieki zdrowotnej osób przyjętych do Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych w ramach dyżurów lekarskich dziennych i nocnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych w ramach dyżurów lekarskich dziennych i nocnych - szacunkowa liczba dyżurów 274 dyżury. Część I - szacunkowo 137 dyżurów dziennych. Część II - szacunkowo 137 dyżurów nocnych. Razem szacunkowa ilość godzin całości zadania- 3288 godzin..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawcy, w przypadku osoby fizycznej, przedłożą następujące dokumenty: zaświadczenie o prawie wykonywania zawodu lekarza lub felczera, dyplom lekarza lub felczera, orzeczenie lekarskie z zakresu medycyny pracy, zaświadczenie o wpisie do rejestru indywidualnych praktyk lekarskich, oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej lekarzy wykonujących zawód na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, oświadczenie wg wzoru stanowiącego zał. nr 3- 5 do SIWZ, oświadczenie wg wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ. 1.1.1 w przypadku jeżeli Wykonawca nie jest osobą fizyczną: zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów opieki zdrowotnej, obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej lekarzy wykonujących zawód na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia - warunek ten zostanie spełniony gdy Wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do niniejszej specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wg załącznika nr 3-5 do niniejszej specyfikacji oraz w przypadku zakładów opieki zdrowotnej przedłoży listę osób za pomocą których będzie wykonywał zamówienie wraz ze wskazaniem ich kwalifikacji i uprawnień tj. zaświadczenia o prawie wykonywania zawodu, zaświadczenie lekarza medycyny pracy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie wg załącznika nr 3-5 do niniejszej specyfikacji oraz w przypadku zakładów opieki zdrowotnej przedłoży listę osób za pomocą których będzie wykonywał zamówienie wraz ze wskazaniem ich kwalifikacji i uprawnień tj. zaświadczenia o prawie wykonywania zawodu, zaświadczenie lekarza medycyny pracy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia w wysokości 75.000 euro zgodnie z § 3ust.1 Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2011r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2011r. nr 293 poz.1729) oraz złoży oświadczenie wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.3.2)

    • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg wzoru na zał. nr 3 do SIWZ, 2. dyplom lekarza lub felczera, 3. zaświadczenie o prawie wykonywania zawodu lekarza lub felczera, 4. orzeczenie lekarskie z zakresu medycyny pracy, 5. zaświadczenie o wpisie do rejestru indywidualnych praktyk lekarskich, 6. oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej, 7. obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej lekarzy wykonujących zawód na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w przypadku jego braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 60
    • 2 - Najwyższa ilość deklarowanych miesięcznie dużurów - 40

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Strony dopuszczają zmianę treści niniejszej umowy, w trybie i na zasadach określonych w art. 144 ust.1 ustawy Pzp, w następujących przypadkach: a) zmiany stron umowy wynikających z następstwa prawnego, b) dopuszczalna jest zmiana limitu godzin świadczenia usług przez Wykonawcę z przyczyn nieprzewidzianych c) dopuszczalne jest nieskrócenie wykonania umowy, d) zmiana terminu umowy, jeżeli konieczność taka wynika z okoliczności powstałych po stronie zamawiającego lub jest skutkiem siły wyższej. e) inne niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sodon.bip.um.warszawa.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stołeczny Ośrodek dla Osób Nietrzeźwych, ul. Kolska 2/4, 01-045 Warszawa, woj. mazowieckie, Sekretariat pok. nr 1.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Stołeczny Ośrodek dla Osób Nietrzeźwych, ul. Kolska 2/4, 01-045 Warszawa, woj. mazowieckie, Sekretariat pok. nr 1.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie całodobowej podstawowej opieki zdrowotnej osób przyjętych do Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych w ramach dyżurów lekarskich dziennych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - szacunkowo 137 dyżurów dziennych.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 60
      • 2. Najwyższa ilość deklarowanych miesięcznie dyżurów - 40

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie całodobowej podstawowej opieki zdrowotnej osób przyjętych do Stołecznego Ośrodka dla Osób Nietrzeźwych w ramach dyżurów lekarskich nocnych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - szacunkowo 137 dyżurów nocnych..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 60
      • 2. Najwyższa ilość deklarowanych miesięcznie dyżurów - 40

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.