Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-29
Świecie: Dostawa urządzeń i licencji na użytkowanie
oprogramowania komputerowego
dla Powiatowego Urzędu Pracy w Świeciu.
Numer ogłoszenia: 378286 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świecki - Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu , ul. Wojska Polskiego 195a, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3311303, faks 052 3311303.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pup.swiecie.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń i licencji na użytkowanie oprogramowania komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Świeciu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup: 1. 1 szt. urządzenia FortiGate 110C z 3 letnim rozszerzonym serwisem i subskrypcją polegającą na: - 3-letniej gwarancji producenta, - subskrypcji oprogramowania i serwisu na okres 3 lat - urządzenie powinno być dostarczone wraz z 3-letnim, niezależnym od dostawcy serwisem logistycznym (świadczonym przez producenta lub dystrybutora) zapewniającym dostawę urządzenia zastępczego na drugi dzień roboczy od chwili zgłoszenia awarii (FOR-AHB-8x5xNBD - zgłoszenia przyjmowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17). 2. 3 letniego serwisu i subskrypcji dla urządzenia Fortigate 60 (FGT-602904406157) - 1 szt. 3. 3 letniego serwisu i subskrypcji dla urządzenia Fortianalyzer 100B (FL100B3107004295) - 1 szt. 4. Wznowienia licencji SYMANTEC ENDPOINT PROTECTION 11.0 RENEWAL BASIC- 12 MONTHS GOV BAND A (Symantec CE) dla 50 użytkowników na okres 1 roku (Certificate number 22118365-6957184)- 1 szt. 5. Dodatkowych licencji SYMANTEC ENDPOINT PROTECTION 11.0 BNDL STD LIC GOV BAND A BASIC 12MO (Symantec CE) dla 20 użytkowników - na okres 1 roku - 1 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w Dziale VI niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez zamawiającego na zasadzie: spełnia, nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów, przy czym dany wykonawca uznany zostać może za spełniającego wymogi lub nie spełniającego wymogi bez podziału na spełniających wymogi w większym lub mniejszym zakresie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22, nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy oraz nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne ( zał. nr 2 do SIWZ) 2. wypełniony formularz - wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ 3. kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą złożenia oferty potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej wystawionego wcześniej niż 6 miesięcy przed datą złożenia oferty opatrzona aktualnym, oryginalnym oświadczeniem instytucji wydającej ten dokument; 4. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, które powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, które powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Dziale VI pkt. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty wymienione w pkt 2 i 3 każdy z Wykonawców składa oddzielnie. Wykonawcy złożą wspólnie oświadczenie wymienione w punkcie 1..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.swiecie.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
ul. Wojska Polskiego 195 a
86 -100 Świecie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu ul. Wojska Polskiego 195 a 86 -100 Świecie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH
- Budowa ul. Świerkowej w Sulnowie
- Zakup i dostawa szczepionek 2024 cz.2
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Świeciu
- Rozbudowa i termomodernizacja budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Świeciu
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM W RAMACH PROJEKTU "ROZWÓJ ELEKTRONICZNYCH USŁUG PUBLICZNYCH I SYSTEMÓW INFORMACJI PRZESTRZENNEJ W GMINACH SUBREGIONU CHEŁMSKO-ZAMOJSKIEGO
- "Rozbudowa systemu monitoringu m. st. Warszawy - budowa 7 (siedmiu) punktów kamerowych"
- Dostawa urządzenia NGFW
- Budowa nowej sieci przewodowej dla Biura Karier Studenckich. Znak sprawy: IA1.282.29.2024.HP
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem i konfiguracją
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.