eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Wykonanie remontów bieżących ulic i chodników na terenie miasta Białogardu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-23

Białogard: Wykonanie remontów bieżących ulic i chodników na terenie miasta Białogardu
Numer ogłoszenia: 37822 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu , ul. 1-go Maja 18, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3122310, faks 094 3122919.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialogard.info
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów bieżących ulic i chodników na terenie miasta Białogardu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.rozbiórka istniejącej nawierzchni: z kostki pol-bruk gr. 6 cm, płytek 50x50x7, 35x35x5 2.podsypka piaskowa gr. 5-10 cm 3.ułożenie nawierzchni w przeliczeniu na 1 m2: z kostki pol-bruk, płytek o wym. j.w. 1. rozbiórka nawierzchni z trylinki gr. 12-15 cm 2. podsypka piaskowa gr. 5 cm 3. podsypka cementowo-piaskowa gr. 15 cm 4. ponowne ułożenie trylinki (w przeliczeniu na 1 m2) 1. rozbiórka nawierzchni z płytek 35x35x5 2. podsypka piaskowa gr. 5-10 cm 3.ułożenie kostki pol-bruk gr. 6 cm (w przeliczeniu na 1 m2) 1.wykonanie koryta o gł. 10 cm 2.wykonanie podsypki piaskowej gr. 10 cm 3.ułożenie kostki kamiennej (kamienia brukowego) 1.wykonanie koryta o gł. 10 cm 2.wykonanie podsypki cem.-piaskowej gr. 10 cm 3.ułożenie kostki kamiennej (kamienia brukowego) 1.ułożenie krawężnika na ławie betonowej z oporem - 1 mb 2.ułożenie krawężnika na ławie betonowej zwykłej - 1 mb 3.ułożenie obrzeża na podsypce piaskowej - 1 mb W przypadku wystąpienia robót, których wykonanie wymaga zastosowania innej technologii lub innych materiałów niż wymagane, rozliczanie następować będzie kosztorysem powykonawczym, w oparciu o składniki kosztowe oferowane w przetargu. Roboty te będą finansowane w ramach kwoty określonej w kosztorysie ofertowym, kosztem zmniejszenia zakresu rzeczowego robót określonych w tym kosztorysie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 i art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm. ); b) spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ, w tym określone w rozdziale III ust. 7 SIWZ - zawartość oferty , wymagane dokumenty); c) w ostatnich 5 latach przed złożeniem oferty wykonywali zamówienia odpowiadające robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania. d) złożą wymagane oświadczenia i dokumenty oraz pisemną ofertę wg formularza zawartego w SIWZ. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3) Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest wypełnić oraz załączyć następujące dokumenty, które stanowić będą załączniki do oferty według następującej kolejności: 1) formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) kosztorys ofertowy w oparciu o obowiązujące KNR-y /z podaniem Ko, Z, R i M/ określając wartość robót stanowiącą cenę zamówienia - załącznik Nr 2, 3) oświadczenie, że wykonawca zgodnie z art. 24 ust.1 i ust.2 oraz art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zm.) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - druk do wypełnienia - załącznik Nr 3 do SIWZ, 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówieniu odpowiadającym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik Nr 4 do SIWZ, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik Nr 5 , 6) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych potwierdzających, że nie zalegają z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenie wystawione z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik Nr 6, 7) wykaz innych podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( jeżeli dotyczy) - załącznik Nr 7, 8) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie branży drogowej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego (min. 1 pracownik posiadający uprawnienia w zakresie branży drogowej bez ograniczeń) - załącznik nr 8. Dokumenty mogą zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodnością z oryginałem przez właściciela firmy lub uprawnionego przedstawiciela firmy. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wyklucza z postępowania Wykonawcę, jeśli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialogard.info w dziale zamówień publicznych.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Białogard, Urząd Miasta Białogard, ul. 1 Maja 18, 78-200 Białogard, pok. 216 - Wydział Infrastruktury Miasta..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miasta w Białogardzie, ul. 1Maja 18 pok. 224..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.