eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Budowa Nowego Centrum Obsługi Chorych Ambulatoryjnych w SP ZOZ MSW w Zielonej Górze - etap III

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-18

Zielona Góra: Budowa Nowego Centrum Obsługi Chorych Ambulatoryjnych w SP ZOZ MSW w Zielonej Górze - etap III
Numer ogłoszenia: 378196 - 2014; data zamieszczenia: 18.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 337906 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW, ul. Wazów 42, 65-044 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 4527700, faks 68 4527702.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Nowego Centrum Obsługi Chorych Ambulatoryjnych w SP ZOZ MSW w Zielonej Górze - etap III.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zadaniu pod nazwą Budowa Nowego Centrum Obsługi Chorych Ambulatoryjnych w SP ZOZ MSW w Zielonej Górze - etap III. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. Wszelka kolorystyka materiałów, które wykonawca wykorzysta przy realizacji zamówienia zostanie uzgodniona na etapie podpisania / realizacji umowy. UWAGA! Zamówienie nie obejmuje dostawy wyposażenia do Sali numer 5. W zakresie wykonania części budowlanej wykonawca jest zobowiązany ponadto dostarczyć i zainstalować (zamontować / uruchomić): 1) kabel zasilający (rezerwowy) pomiędzy rozdzielnią główną zakładu - budynek A, a rozdzielnią w budynku B (robót obejmuje montaż przełącznika typu agregat - sieć 125 A - 1 szt., montaż przełącznika typu DPX 125 A wraz z demontażem starego i niezbędnymi przeróbkami w rozdzielni - 1 szt., montaż rozłącznika typu RBK 125 A - 1 szt., montaż kabla typu YAKY 5x70 w korycie 60 m, montaż kabla HDG 3x1,5 m wraz z wyłącznikiem ppoż., wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych i ppoż. 2) kamery wewnętrzne sieciowe IP typu i7-C53430-IR 3 Mpx/HD1080 lub równoważne z zasilaczami i uchwytami typu, w holu i na wejściu do budynku A, w holu i na wejściu do budynku B, w holach przywindowych w budynku A - 17 szt. 3) kamery zewnętrzne sieciowe IP typu i7-C72430E-IR 3Mpx/HD1080 lub równoważne - 16 szt. 4) rejestrator 32 kanałowy IP 8HDD całkowicie kompatybilny z dostarczonymi kamerami, łącznie z niezbędnym oprzyrządowaniem sieciowym. Uczestnicy postępowania mogą złożyć wizytę w miejscu realizacji zamówienia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów oraz ryzyka związanego z realizacją przedmiotowego zamówienia publicznego oraz uzyskania wszelkich danych niezbędnych do przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie zamówienia. Do wykonania zamówienia publicznego wykonawca użyje materiałów dostarczonych we własnym zakresie. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi wyłącznie w oparciu o materiały budowlane zgodne z polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku: 1) europejskimi aprobatami technicznymi; 2) wspólnymi specyfikacjami technicznymi; 3) normami międzynarodowymi i 4) innymi technicznymi systemami odniesienia ustanowionymi przez europejskie organy normalizacyjne chyba, że w odniesieniu do danego typu materiału nie sformułowano żadnych wymagań, ewentualnie zaś z: 1) polskimi normami; 2) polskimi aprobatami technicznymi; 3) polskimi specyfikacjami technicznymi. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań (materiałów, urządzeń równoważnych), albo odmiennych z tym, że ww. rozwiązania (materiały, urządzenia) będą tożsame w kontekście obowiązującego standardu (funkcjonalności, rozwiązań technicznych) dla tych wymaganych przez zamawiającego. Dopuszcza się produkty o parametrach lepszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (parametry minimalne). Wykonawca jest wówczas zobowiązany wskazać, że oferowane przez niego rozwiązania (materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku sytuacji o której mowa w tym punkcie, zamawiający wymaga złożenia opisu oferowanych rozwiązań (materiałów, urządzeń) wraz z ofertą. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z: 1) obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności zaś ustawą z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. z dnia 2 października 2013 r., Dz. U. z 2013 r. poz. 1409z późn. zm.), 2) zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, 3) obowiązującymi w powyższym zakresie normami, 4) ustalonymi w niniejszym postępowaniu (SIWZ) warunkami. UWAGA! Zamówienie publiczne będzie realizowane na obiekcie czynnym służby zdrowia (obiekcie użyteczności publicznej), co może powodować utrudnienia w miejscu prowadzenia prac. Wykonawca jest zobowiązany przewidzieć i zagwarantować odpowiednie zabezpieczenia miejsc wykonywania zamówienia z uwagi na fakt, że wszystkie prace wykonywane będą na użytkowanym obiekcie przy dużym ruchu pracowników i pacjentów. Tym samym, wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot zamówienia w sposób nieutrudniający pracę i funkcjonowanie zamawiającego. Nie ma możliwości całkowitego wyłączenia i zamknięcia obiektu na czas trwania wykonywania przedmiotu zamówienia. Wszystkie roboty zostaną wykonane etapami, które zostaną wskazane przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia. Uchybienia w/w zakresie zostaną uznane za nienależyte wykonywanie umowy o udzielenie zamówienia publicznego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Romuald Paszkowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Romuald Paszkowski Budownictwo Ogólne PASZKOWSKI, ul. Cytrynowa 9, 65-160 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 412802,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 435292,84

  • Oferta z najniższą ceną: 435292,84 / Oferta z najwyższą ceną: 510000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.