eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › serwis pogwarancyjny w zakresie konserwacji i napraw kserokopiarek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-18

Katowice: serwis pogwarancyjny w zakresie konserwacji i napraw kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 378182 - 2013; data zamieszczenia: 18.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Katowicach , ul. Słoneczna 34, 40-136 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3587161, faks 32 3587204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.ic.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: serwis pogwarancyjny w zakresie konserwacji i napraw kserokopiarek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz kserokopiarek (urządzeń), z podaniem marek / typów kserokopiarek, ich lokalizacji, stanów liczników oraz przewidywana ilość kserokopii w okresie jednego miesiąca, przedstawia tabela stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ. 1. Obowiązki Wykonawcy: 1) utrzymanie kserokopiarek w stałej sprawności techniczno-użytkowej, 2) dokonywanie wszelkich napraw, konserwacji i ekspertyz na każde zlecenie Zamawiającego, 3) założenia i prowadzenia na rzecz Zamawiającego kart serwisowych oddzielnie dla każdej kserokopiarki. Karty w czasie trwania umowy i po jej zakończeniu pozostają u Użytkownika/Zamawiającego, 4) comiesięczne podawanie odczytów stanów liczników kserokopiarek, na podstawie dokonywanych odczytów, 5) zapewnienie bieżącej wymiany materiałów eksploatacyjnych (np. tonerów, tuszy, bębnów) dedykowanych do danej kserokopiarki. Papier kserograficzny do wszystkich kserokopiarek będzie dostarczał Zamawiający. 6) wymiana elementów podlegających wymianie w wyniku normalnej eksploatacji kserokopiarek wg wskazań producenta lub komunikatorów z kserokopiarek na elementy (części) dedykowane do danej kserokopiarki, 7) każdorazowej utylizacji zużytych elementów (części zamiennych) i materiałów eksploatacyjnych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 8) sporządzenia nieodpłatnej ekspertyzy technicznej każdej kserokopiarki, przed zakończeniem umowy z uwzględnieniem % zużycia, 9) w przypadku gdy wykonawca stwierdzi, że zużycie kserokopiarki powoduje konieczność poniesienia nakładów finansowych przewyższających jej wartość, to wykonawca do czasu zakończenia umowy zapewni kserokopiarkę o nie gorszych parametrach na warunkach zadeklarowanych w przetargu. Wszystkie w/wym. obowiązki Wykonawca będzie realizował w ramach ustalonego wynagrodzenia. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia. Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie prawo poddania kontroli wykonanej naprawy, przez niezależny autoryzowany serwis (np.: weryfikacja wymienionych części, sprawdzenie czy są oryginalne lub dedykowane dla danej kserokopiarki wg wskazań producenta). W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania naprawy zgodnie z zaleceniami ekspertyzy technicznej, w terminie 30 dni od daty przekazania ekspertyzy Wykonawcy. Jeżeli usługa nie zostanie wykonana w wyznaczonym terminie, wówczas Zamawiający może zlecić przedmiotową naprawę innemu autoryzowanemu podmiotowi, obciążając kosztami ekspertyzy i usługi Wykonawcę. 2. Wynagrodzenie Wykonawcy: 1) Rozliczenia z Wykonawcą odbywać się będą w cyklach miesięcznych, na podstawie faktur VAT. 2) Podstawą do obliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy będzie ilość wykonanych w danym miesiącu kopii na kserokopiarkach objętych przedmiotem zamówienia. 3) Wynagrodzenie Wykonawcy za realizowanie przedmiotu umowy będzie iloczynem liczby wykonanych kopii z poszczególnych kserokopiarek i ceny jednostkowej za wykonaną kopię zaproponowanej przez Wykonawcę w ofercie cenowej złożonej w niniejszym postępowaniu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku. Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku. Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku. Ocena warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje łącznie co najmniej 5 osobami posiadającymi niezbędne do wykonania zamówienia kwalifikacje w zakresie naprawy i konserwacji kserokopiarek będących w dyspozycji Zamawiającego, w tym: - co najmniej 1 osoba odbyła szkolenie techniczne na urządzenia marki Toshiba i posiada dokumenty potwierdzające odbyte szkolenie wystawione przez przedstawicielstwo/generalnego dystrybutora producenta urządzeń Toshiba w Polsce. - że co najmniej 1 osoba odbyła szkolenie techniczne na urządzenia marki Minolta i posiada dokumenty potwierdzające odbyte szkolenie wystawione przez przedstawicielstwo/generalnego dystrybutora producenta urządzeń Minolta w Polsce - co najmniej 1 osoba odbyła szkolenie techniczne na urządzenia marki Kyocera_Mita i posiada dokumenty potwierdzające odbyte szkolenie wystawione przez przedstawicielstwo/generalnego dystrybutora producenta urządzeń Kyocera-Mita w Polsce. - co najmniej 1 osoba odbyła szkolenie techniczne na urządzenia marki Xerox i posiada dokumenty potwierdzające odbyte szkolenie wystawione przez przedstawicielstwo/generalnego dystrybutora producenta urządzeń Xerox w Polsce. - co najmniej 1 osoba odbyła szkolenie techniczne na urządzenia marki SHARP i posiada dokumenty potwierdzające odbyte szkolenie wystawione przez przedstawicielstwo/generalnego dystrybutora producenta urządzeń SHARP w Polsce. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy). Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub potwierdzonej kserokopii. Kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy: 1) zmiany wartości umowy - w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia Umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku po wykonaniu, którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. 2) zmiany umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 3) zmiany osób wyznaczonych do współpracy w ramach realizacji niniejszej umowy oraz osób/pracowników uczestniczących bezpośrednio przy wykonywaniu przedmiotu umowy; 4) zmiany poziomu finansowania w poszczególnych latach w granicach kwoty maksymalnego zobowiązania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.ic.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 40-136 Katowice, ul Słoneczna 34, pok 124 - I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba Izby Celnej w Katowicach, 40-136 Katowice, ul Słoneczna 34, Biuro Podawcze - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.