eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Likwidacja wyboju powierzchniowego poniżej przelewu stałego w czaszy zbiornika Polder Buków - usuwanie szkód powodziowych z 2010r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-03

Gliwice: Likwidacja wyboju powierzchniowego poniżej przelewu stałego w czaszy zbiornika Polder Buków - usuwanie szkód powodziowych z 2010r.
Numer ogłoszenia: 378182 - 2012; data zamieszczenia: 03.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach , ul. Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 7774926, faks 32 7774999.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.rzgw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja rządowa niezespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja wyboju powierzchniowego poniżej przelewu stałego w czaszy zbiornika Polder Buków - usuwanie szkód powodziowych z 2010r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Likwidacja wyboju powierzchniowego poniżej przelewu stałego w czaszy zbiornika Polder Buków - usuwanie szkód powodziowych z 2010r. W wyniku przejścia fali powodziowej w maju 2010r doszło do powstania wyboju powierzchniowego na terenie zbiornika Polder Buków. W chwili obecnej wybój grozi powiększeniem w razie przejścia fali powodziowej, a tym samym zagraża zniszczeniem budowli przelewu stałego w korpusie wału działowego pomiędzy częściami sterowną a przepływową jak również samego wału działowego biegnącego w pobliżu. Wykonanie remontu ma za zadanie przywrócenie istniejącego przed powodzią stanu zbiornika Polder Buków. Projektowane rozwiązania mają na celu likwidację wyboju powierzchniowego i odtworzenie stanu istniejącego przed powodzią, oraz wykonanie ubezpieczeń powstałej skarpy i powierzchni zasypu. Zakłada się dostosowanie i wykorzystanie istniejących dróg dojazdowych i komunikację po obiekcie bez wykonywania dodatkowych dróg technologicznych na koszt zamawiającego, a wszelkie uszkodzenia dróg publicznych na dojazdach do terenu budowy wynikłe podczas realizacji zadania z winy wykonawcy muszą zostać przez niego usunięte na koszt własny. Wykonawca musi mieć świadomość potrzeby ścisłego przestrzegania warunków określonych przez zamawiającego, a odnoszących się do kwestii technologii robót i poruszania się po terenie robót. Realizację zadania można podzielić na poszczególne rodzaje robót: 1. Roboty przygotowawcze Przed przystąpieniem do wykonania robót ubezpieczeniowych należy wykonać prace pomiarowe w zakresie wytyczenia projektowanych rzędnych terenowych oraz wykonać niezbędne wycinki porostów trawiastych i odrostów wiklinowych. 2. Roboty ziemne Przewiduje się uzupełnienie (zasypanie) powstałego wyboju (wyrwy) powierzchniowego masami ziemnymi, przywracając stan powierzchni czaszy Polderu Buków w przedmiotowym obszarze do stanu sprzed powodzi 2010r. Zabezpieczenie odpowiedniej ilości właściwego (akceptowanego przez zamawiającego) materiału przeznaczonego do budowy nasypu leży po stronie oferenta i przyszłego wykonawcy zadania. 3. Roboty ubezpieczeniowe Projekt zakłada ubezpieczenie skarpy powstałego nasypu od strony wyrobiska pożwirowego koszami siatkowo-kamiennymi tworzącymi w ten sposób kaskadę dla ewentualnych wód powodziowych przelewających się przez budowlę przelewu stałego do części sterownej polderu. Skrzydełka kaskady jak również poszur umocnić materacami siatkowo-kamiennymi grub. 25cm podobnie jak powierzchnię (koronę) powstałego nasypu. Na koronie materace ułożyć w kratę, a powstałe w ten sposób pola wypełnić ziemią, i obsadzić żywokołami wiklinowymi. 4. Roboty wykończeniowe W ramach prac wykończeniowych zakłada się odtworzenie odcinka drogi serwisowej do wału działowego oraz wykonanie porządkowania terenu, plantowania powierzchni uszkodzonych przez sprzęt mechaniczny, humusowanie grub. 5cm i obsiew mieszanką traw właściwą dla średnich warunków glebowych. Po zakończeniu robót należy wykonać powykonawczy pomiar geodezyjny. Zakres głównych robót obejmuje: - roboty pomiarowe 0,250 ha - wykoszenie porostów 3750 m2 - wykopy 330 m3 - nasypy 4200,60 m3 - plantowanie korony nasypu 2700 m2 - umocnienia włókniną syntetyczną 3132,5 m2 - kosze i materace siatkowo-kamienne 418,50 m3 - sadzenie żywokołów 110 szt - nawierzchnia drogi w-wa górna i dolna 225 m2 - humusowanie i obsiew 2929,3 m2 - zagospodarowanie rolnicze terenu 0,50 ha lokalizacja: Polder Buków, gmina Gorzyce, pow. wodzisławski, woj śląskie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 - ciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) prawidłowo wykonał i ukończył co najmniej dwa zadania obejmujące swym zakresem roboty ziemne i umocnieniowe na ciekach wodnych, zbiornikach wodnych, polderach itp., na wartość co najmniej 600 000,00 zł każda. W zakresie rzeczowym przynajmniej jednego z przedstawionych zadań muszą znajdować się następujące roboty: 1. umocnienia siatkowo-kamienne (materace, kosze, itp) o kubaturze min. 400m3 2. nasypy ziemne hydrotechniczne zagęszczane(wały przeciwpowodziowe, filary ochronne, zapory ziemne) o kubaturze nie mniejszej niż 4000m3 Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów zawartych w ofercie, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) dysponuje co najmniej 1 osobą przeznaczoną do kierowania robotami budowlanymi: a) posiadającą stosowne kwalifikacje (uprawnienia) do kierowania robotami, tj. jedne z poniżej wymienionych: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności techniczno - budowlanej : inżynieria wodna lub melioracje wodne, nadane z mocy § 4, 6, 7, 9 zarządzenia Prezesa Centralnego Urzędu Gospodarki Wodnej i Ministra Żeglugi oraz Rolnictwa z dnia 01.09.1964 (Dz. Bud. Nr 17 z dnia 19. 09. 1964), - uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie budowli hydrotechnicznych obejmujących również ujęcia wód oraz budowle basenów wodnych i zbiorników wodnych przemysłowych lub melioracji wodnych, nadane mocą § 13 ust. 1 pkt. 3 lit. D lub pkt. 5 Rozporządzenia ministra Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska z dnia 20 lutego 1975r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. nr 8 poz. 46), - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej nadane z mocy art. 13 ust. 1 pkt. 2, art. 14 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. Zmianami), oraz § 5 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30 grudnia 1994r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 1995r. Nr 8 poz. 38) lub § 17 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2005 Nr 96 poz. 817) lub § 17 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r. Nr 83 poz. 578) b) posiadająca 5- letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami na co najmniej dwóch porównywalnych do przedmiotu zamówienia obiektach. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów zawartych w ofercie, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców. 2) Jeżeli wykonawcy - wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, będą polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gliwice.rzgw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, Gliwice, ul. Sienkiewicza 2, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 210.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2012 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Gliwice, ul. Sienkiewicza 2, sekretariat pok. 207.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.