eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Placówek Radomskiego Szpitala Specjalistycznegocyfrowy system do archiwizacji danych artroskopu dla potrzeb Oddziału Ortopedyczno-Urazowego; aparat do magnoterapii impulsowym polem niskiej częstotliwości szt. 2; Unit stomatologiczny dla potrzeb Przychodni Stomatologicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-15

Radom: Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Placówek Radomskiego Szpitala Specjalistycznego: cyfrowy system do archiwizacji danych artroskopu dla potrzeb Oddziału Ortopedyczno-Urazowego; aparat do magnoterapii impulsowym polem niskiej częstotliwości szt. 2; Unit stomatologiczny dla potrzeb Przychodni Stomatologicznej
Numer ogłoszenia: 378138 - 2011; data zamieszczenia: 15.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Placówek Radomskiego Szpitala Specjalistycznego: cyfrowy system do archiwizacji danych artroskopu dla potrzeb Oddziału Ortopedyczno-Urazowego; aparat do magnoterapii impulsowym polem niskiej częstotliwości szt. 2; Unit stomatologiczny dla potrzeb Przychodni Stomatologicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Placówek Radomskiego Szpitala Specjalistycznego: cyfrowy system do archiwizacji danych artroskopu dla potrzeb Oddziału Ortopedyczno-Urazowego; aparat do magnoterapii impulsowym polem niskiej częstotliwości szt. 2; Unit stomatologiczny dla potrzeb Przychodni Stomatologicznej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.30.00-1, 33.15.81.00-3, 33.12.60.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże, że wykonał w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie dostawy oferowanego towaru na kwotę min: Część nr 1- 13.000,00 zł Część nr 2 - 20.000,00 zł Część nr 3 - 20.000,00 zł Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania jeżeli ofertę składa pełnomocnik. 2. Wypełniony formularz oferty. 3. Wypełniona specyfikacja techniczna /zgodnie z oferowaną częścią/.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia 26-610 Radom, ul. Lekarska 4, pok. 313.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia 26-610 Radom, ul. Lekarska 4, pok. 313.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - Cyfrowy system do archiwizacji danych artroskopu dla potrzeb Oddziału Ortopedyczno-Urazowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Parametry wymagane Ilość 1. Cyfrowy system do archiwizacji danych artroskopu 1) SDC Ultra - cyfrowy system archiwizacji danych - rejestrator dwukanałowy, współpraca z kamerą Full HD 1920x1080p, wbudowany ekran dotykowy LCD, wbudowany dysk twardy, baza danych pacjentów, współpraca z systemem DICOM, zapis danych na płytach CD/DVD, dyski USB, komputerowa sieć szpitalna. 1 2) SDC Clasic - cyfrowy system archiwizacji danych, współpraca z kamerą HD, zapis danych na płytach CD/DVD, dyski USB 1 3) Pilot do SDC Ultra/SDC Clasic 1 Zamawiający przyjmie każdy sprzęt, który spełnia podstawowe parametry określone w SIWZ. Inne parametry sprzętu (które są korzystniejsze, lepsze od parametrów wymaganych) nie dyskryminują oferty i nie mają wpływu na jej ocenę)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.30.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2- Aparat do magnoterapii impulsowym polem niskiej częstotliwości szt. 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2- Aparat do magnoterapii impulsowym polem niskiej częstotliwości szt. 2 Lp. PARAMETRY TECHNICZNE 1 Aparat wyposażony w pole magnetyczne impulsowe: - prostokątne - trójkątne - sinosoidalne - eksponencjalne - ciągłe 2 Cztery niezależne kanały terapeutyczne 3 Kolorowy ekran dotykowy ułatwiający prace z aparatem 4 Kombinacja impulsowego i statystycznego pola magnetycznego z regulowanym współczynnikiem proporcji 5 Modulacja impulsów: - wiązka (burst) - fala sinusoidalna - fala trapezoidalna - fala symetryczna 6 Programowalne serie impulsów 7 Technologia skoncentrowanego pola magnetycznego- pole magnetyczne z aplikatorów skierowane jest bezpośrednio w kierunku pacjenta 8 Gotowy bank jednostek chorobowych w aparacie 9 Możliwość tworzenia i zapisywania własnych programów terapeutycznych (min. 120) 10 Kartoteka (baza danych) pacjentów w pamięci aparatu 11 Możliwość przypisywania terapii do pacjenta i zapisywania w pamięci aparatu 12 Menu w języku polskim 13 Hasło dostępu w aparacie 14 Wyłącznik czasowy aparatu i ekranu 15 Regulacja kontrastu ekranu 16 Sygnały dźwiękowe 17 Instrukcja obsługi w języku polskim 18 Aplikator przesuwny- solenoid o średnicy 70 cm wraz z leżanką 19 Możliwość rozbudowy aparatu o kanał- elektroterapii, ultradźwięków, laseroterapii, fali uderzeniowej 20 Solenoidy o średnicy 30 cm szt. 1 21 Aplikator płaski liniowy min 58 x 25 x 2 cm 22 Stolik oryginalny producenta aparatu, stolik zaprojektowany i przystosowany do współpracy z umieszczonym na nim aparatem 23 Kuweta na akcesoria 24 Kółka wyposażone w hamulce 25 Autoryzacja producenta na sprzedaż i serwis 26 Stolik pod aparat 30 cm2 27 Stolik 3 półkowy pod aparaturę medyczną Zamawiający przyjmie każdy sprzęt, który spełnia podstawowe parametry określone w SIWZ. Inne parametry sprzętu (które są korzystniejsze, lepsze od parametrów wymaganych) nie dyskryminują oferty i nie mają wpływu na jej ocenę)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.81.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 - Unit Stomatologiczny dla potrzeb Przychodni Stomatologicznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3 - Unit Stomatologiczny dla potrzeb Przychodni Stomatologicznej. L.P. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PARAMETRY WYMAGANE I. Fotel stomatologiczny 1. Zasilanie urządzenia 230 V, 50/60 Hz ?10% 2. Napęd elektro-mechaniczny TAK 3. Sterowanie ruchami fotela z konsoli lekarza i wyłącznika nożnego TAK 4. Fotel przystosowany do pracy w systemie na 4 ręce TAK 5. Wyłączniki awaryjne ruchu fotela, zabezpieczenie góra-dół zabezpieczenie oparcia Min. 2 szt. 6. Funkcja miękkiego startu - pierwsza faza ruchu z obniżoną prędkością TAK 7. Regulacja wysokości fotela TAK 8. Regulacja nachylenia oparcia fotela TAK 9. Programowane pozycje fotela TAK 10. Pozycja zerowa TAK 11. Pozycja ratunkowa TAK 12. Pozycja spluwaczkowa i powrót do ostatniej pozycji pracy TAK 13. Brak efektu wyciągania koszuli TAK 14. Zagłówek chirurgiczny dwuprzegubowy, regulowany TAK 15. Tapicerka bezszwowa, przystosowana do czyszczenia i dezynfekcji TAK 16. Podłokietnik standardowy TAK 17. Łatwa do samodzielnej wymiany osłona podłokietnika TAK II. Stolik lekarza 18. Stolik na ramieniu pantograficznym TAK 19. 5 rękawów od góry z blokadą w pozycji pracy TAK 20. Obrotowa tacka TAK 21. System odprowadzania zużytego oleju TAK 22. Niski tor ruchu ramion pantograficznych narzędzi TAK 23. Sterowanie funkcjami fotela i unitu TAK 24. Łatwo zmywalny pulpit sterujący TAK 25. Negatoskop TAK III. Blok spluwaczki ze ślinociągiem: 26. Umocowany do fotela pacjenta i poruszający się z nim TAK 26. Blok spluwaczki odchylany od pacjenta, co najmniej min. 900 TAK 27. Miska spluwaczki ceramiczna, TAK 28. Ślinociąg wodny TAK 29. Obieg wody destylowanej TAK 30. Czasowe i regulowane napełnianie kubka i opłukiwanie spluwaczki TAK IV. Sterownik nożny 31. Elektryczny TAK 32. Praca końcówki z wodą TAK 33. Praca końcówki bez wody TAK 34. Sterowanie ruchami fotela TAK V. Lampa zabiegowa na ramieniu pantograficznym 35. Oświetlenie halogenowe TAK 36. Natężenie min. 20tys. lux 37. Konstrukcja lampy metalowa TAK 38. Odbłyśnik i osłona przednia wykonane ze szkła TAK 39. Uchwyt umożliwiający stosowanie jednorazowych osłonek TAK 40. Załączanie i sterowanie natężeniem światła bezdotykowo i z pulpitu TAK 41. Możliwość łatwej wymiany żarówki halogenowej TAK VI. Wyposażenie 42. Turbina ze światłem led TAK 43. Mikrosilnik elektryczny ze światłem led TAK 44. Lampa polimeryzacyjna - diodowa TAK 45. Skaler piezoelektryczny TAK 46. Strzykawka woda - powietrze TAK 47. Montaż unitu + szkolenie 24 m-cy gwarancji TAK 48. Montaż na istniejących przyłączach TAK 49. Adaptacja przyłączy w zakresie Wykonawcy TAK Zamawiający przyjmie każdy sprzęt, który spełnia podstawowe parametry określone w SIWZ. Inne parametry sprzętu (które są korzystniejsze, lepsze od parametrów wymaganych) nie dyskryminują oferty i nie mają wpływu na jej ocenę)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.