eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe › Termomodernizacja budynku byłego internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-23

Nowe: Termomodernizacja budynku byłego internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem - II etap
Numer ogłoszenia: 37811 - 2010; data zamieszczenia: 23.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem , ul. Myśliwska 1, 86-170 Nowe, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3338010, 3338011, faks 052 3338012.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku byłego internatu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem - II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane: 1) Roboty dociepleniowe przy ścianach kondygnacji nadziemnych, które w szczególności polegają na: a)montażu listew cokołowych, b)demontażu i ponownym montażu pionowych zwodów instalacji odgromowej, rur spustowych O 12cm, uchwytów do flag, metalowych krat z okien, c)demontażu zewnętrznych obróbek blacharskich na podokiennikach oraz montaż nowych podokienników w kolorze brązowym z tworzyw PCV, d)montowaniu płyt ze styropianu frezowanego grubości 14cm łącznie z wnękami loggii ściany boczne i sufity, e)dociepleniu styropianem grubości 3cm powierzchni ościeży okiennych i drzwiowych, f)wykonaniu szlachetnego tynku elewacji z zaprawy silikatowej o fakturze kamyczkowej w kolorze NCS nr S 1070 Y 10 R, g)pomalowaniu na elewacji pasów farbą silikatową krzemianową NSC nr S 3560 Y30R, h)montażu na zewnętrznych schodach stalowych balustrad pomalowanych chlorokauczukową farbą oraz wymianie pochwytu - poręcz na schodach przy łączniku do wymiennikowni; 2) Naprawę posadzek loggii na każdej kondygnacji, które w szczególności polegają na: a) rozebraniu istniejących posadzek cementowych, b)ociepleniu podłoża płytami ekstrudowanymi grubości 5cm i ułożenie izolacji z dwóch warstw papy, c) wykonaniu obróbek blacharskich z blachy powlekanej w kolorze brązowym, d) wykonaniu podkładu betonowego B-20, e) ułożeniu płytek gresowych 30x30cm; 3) Naprawę schodów zewnętrznych: a)przy wejściu głównym, b)do mieszkania, c)przy wejściu do węzła cieplnego, d)przy wejściu bocznym do łącznika, polegających na: a)skuciu podłoża betonowego, b)zabetonowaniu nowych schodów żelbetowych, c)obłożeniu stopni płytkami z kamieni sztucznych typu gres antypoślizgowy 30x30cm; 4)Wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych przy głównym wejściu do internatu polegającą na: a)usunięciu jednego krzewu i warstwy urodzajnej ziemi grubości 20cm, b)wykonaniu wykopu liniowego, c)zabetonowaniu ścian oporowych pochylni z betonu B-25, d)wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych z dwóch warstw powłoki bitumicznej na zimno na ścianach bocznych pochylni, e)pomurowaniu fundamentów z bloczków betonowych, f)wykonaniu podłoża - podkład z pospółki, g)zabetonowaniu podkładu betonowego, h)osadzeniu obróbek blacharskich z blachy powlekanej na krawędzi pochylni, i)wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej poziomej z papy i zabetonowanie szlichty gr. 5cm z betonu B-20, j)wykonaniu posadzki na pochylni z kostki betonowej polbruk, k)zamontowaniu balustrady z rur O 50mm, grubości 3,2mm ze stali nierdzewnej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.29.00 - Roboty balkonowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W toku badania i oceny ofert zamawiający ocenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów złożonych przez wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 3. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 Pzp, tj.: 1)Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona; 2)Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona; 3)Zamawiający poprawia inne omyłki (nieistotne) polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. W tym przypadku Wykonawca w terminie trzech dni od dnia doręczenia zawiadomienia może nie zgodzić się na poprawienie omyłki. 4.Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1)jest niezgodna z ustawą; 2)jej treść nie odpowiada SIWZ z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp; 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5)została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6)zawiera błędy w obliczeniu ceny; 7)wykonawca w terminie 3 dni od otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 Pzp; 8)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 5. Zgodnie z art. 26 ust. 3 Pzp zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. W przypadku, gdy pomimo uzupełnienia dokumentów oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania zamawiający nie wzywa wykonawcy do uzupełnienia dokumentów. 6.Zgodnie z art. 26 ust. 4 Pzp zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp. 7. W przypadku wystąpienia oferty zawierającej rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia Zamawiający zwróci się w formie pisemnej do wykonawcy o udzielenie w terminie trzech dni wyjaśnień dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość ceny. 8. Nie złożenie wyjaśnień przez Wykonawcę lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia spowoduje odrzucenie oferty. Wykonawca musi spełnić wymagania określone przez zamawiającego w niniejszej SIWZ i wymagania wynikające z ustawy Pzp. Niespełnienie wymagań powoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany umowy: 1) Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a)zmiany przepisów prawa, b)zmiany kierownika robót (np. choroba, zgon wskazanego kierownika w ofercie, rezygnacja z pracy, itp.), c)zmiany inspektora nadzoru (np. choroba, itp.) d)przesunięcia terminu zakończenia robót w przypadku: -wystąpienia opóźnień zawinionych przez zamawiającego, -działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, itp.) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, -wystąpienia warunków atmosferycznych (np. opady deszczu, itp.) uniemożliwiających wykonanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w Zeszycie budowy i musi być potwierdzony przez Inspektora Nadzoru.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół ul. Gimnazjalna 2 86 - 100 Świecie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2010 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem przy ul. Myśliwskiej 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.