Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-03
Końskie: Produkty medyczne zużywalne w Stacji Dializ
Numer ogłoszenia: 377994 - 2012; data zamieszczenia: 03.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Gimnazjalna 41B, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3902314, faks 041 3902319.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.konskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Produkty medyczne zużywalne w Stacji Dializ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - linie krwi, kanikule tętnicze i żylne 1. Linie krwi do aparatu Dialog firmy BRAUN (linia tętnicza + linia żylna + worek do odbioru płynów + igła plastikowa + łącznik + zaciski na drenach) - 6 500 kpl. 2. Kaniula dotętnicza (obrotowa ze skrzydełkami) 1,6 x 25 mm szt. 7 000 3. Kaniula dożylna (obrotowa ze skrzydełkami) 1,6 x 25 mm szt. 7 000 4. Kaniula dotętnicza (obrotowa ze skrzydełkami) 1,8 x 25 mm szt. 200 5. Kaniula dożylna (obrotowa ze skrzydełkami) 1,8 x 25 mm szt. 200 6. Kaniula dotętnicza (obrotowa ze skrzydełkami) 1,5 x 25 mm szt. 300 7. Kaniula dożylna (obrotowa ze skrzydełkami) 1,5 x 25 mm szt. 300 8. Kaniula FSM do dializy jednoigłowej 1,8 (obrotowa ze skrzydełkami) szt.100 Zadanie nr 2 - dializatory kapilarne 1. Dializator kapilarny syntetyczny suchy sterylizowany parą wodną lub promieniami gamma o powierzchni 1,5 - 1,6 m2 - 200 szt. 2. Dializator kapilarny syntetyczny suchy sterylizowany parą wodną lub promieniami gamma o powierzchni 1,7 - 1,8 m2 - 1 600 szt. 3. Dializator kapilarny syntetyczny suchy sterylizowany parą wodną lub promieniami gamma o powierzchni 1,9 - 2,1 m2 - 200 szt. Zadanie nr 3 - linie krwi do HDF i dializatory polisulfonowe 1. Oryginalny zestaw linii krwi do HDF (linia żylna, linia tętnicza, worek do odbioru płynów, igła plastikowa, łącznik, zaciski na drenach + zestaw on line) do aparatu Dialog firmy BRAUN - 1 000 szt. 2. Dializatory polisulfonowe, wysokoprzepływowe do HDF o powierzchni: 1,5 - 1,8m2 - 400 szt. 3. Dializatory polisulfonowe, wysokoprzepływowe do HDF o powierzchni: 1,9 - 2,1m2 - 500 szt. Zadanie nr 4 - kapsuły 1. Kapsuły z koncentratem suchym węglanowym o pojemności od 650-800 ml z gotowym systemem bez konieczności przebijania kapsuł - 6 300 szt. Zadanie nr 5 - koncentraty do dializ 1. Koncentrat kwaśny - litrów 10 000 2. Koncentrat kwaśny z glukozą - litrów 37 000 3. Koncentrat węglanowy - litrów 12 000 Wykonawca udokumentuje jednorazowe użycie kanistrów do przechowywania koncentratów do dializ. Wymagana pełna oferta koncentratów w przedziale parametrów jonowych dla potasu : od 0,0 do 5,0 mmol l co 0,5 mmol/l, dla wapnia: od 1,0 do 2,0mmol l co 0,25 mmol l z możliwością uzupełniania zawartości glukozy od 1 do 2 g l. Zamawiający zastrzega sobie możliwość indywidualnego zapotrzebowania koncentratu z dostawą do Zamawiającego w ciągu 3 dni. Zadanie nr 6 - cewniki naczyniowe do hemodializ 1.Cewnik naczyniowy do hemodializ ( zestaw do kaniulizacji, dwuświatłowy, z powłoką bakteriobójczą z chlorheksydyny i sulfadiazyny srebra , ze strzykawką z otworem w tłoku ułatwiającym wprowadzenie prowadnicy bez rozłączenia systemu i łącznikiem) dł. 16-20 cm - 140 szt. 2. Cewnik naczyniowy typu perm-cath firmy Arrow o symbolu Canon CS 15282 VSP dług. 23cm - 20 szt. Zadanie nr 7 - opatrunki typu Pushban 1.Opatrunki typu Pushban ze spongostanem w rozmiarach L (25x72 mm) oraz XL. (30x72 mm) - 10 000 szt. Zadanie nr 8 - cytrynian sodu 1.Wodny rozstwór cytrynianu sodu o stężeniu powyżej 40% do zabezpieczania cewników do hemodializ - 1 000amp. Zadanie nr 9 - chusteczki, przeznaczone do szybkiej dezynfekcji i mycia małych powierzchni, wyrobów i urządzeń medycznych. 1. Gotowe do użycia chusteczki bezalkoholowe o właściwościach myjąco -dezynfekcyjnych. Zawierające czwartorzędowe związki amonowe ( chlorek didecylodimetyloamoniowy). Odpowiednie do stosowania na wszystkich powierzchniach nieodpornych na działanie alkoholi, łącznie z głowicami USG. Rozmiar chusteczki nie mniejszy niż 200cm x 200cm +_ 10% Zakres działania - B, Tbc, F, V (EN -14476), Norovirus. Opakowanie - 200 szt. np. Sani Cloth Active a/200szt - 400op. 2. Gotowe do użycia chusteczki na bazie alkoholu (2 - propanol), odpowiednie do wszystkich powierzchni w sektorze medycznym( szpitalach, gabinetach stomatologicznych). Rozmiar chusteczki nie mniejszy niż 200cm x 200cm +_ 10%np. Sani Cloth 70. Spełniające wymagania EN 13727, EN 13624, EN 14348 oraz działające na V (HBV, HIV, HCV) do 1 min. Opakowanie - 200szt. np. Sani Cloth 70 a200szt - 500op. Tolerancja wymiaru dla poz. 1 i 2 +_ 10%. 3. Preparat w piance do dezynfekcji sprzętów medycznych wrażliwych na działanie alkoholi. Na bazie glukoprotaminy, alkoholu i QAV. Nie zawierający aldehydów. Zakres działania - B, Tbc, F, V ( HIV, HBV, HCV< Rota, Adeno) w czasie do 5 minut. Opakowanie - 750 ml np. Incidin Foam a750ml - 60op. Zadanie nr 10 - środek dezynfekcyjny przeznaczony do dezynfekcji aparatów do hemodializy, odbiałczania i konserwacji aparatu Redial i uzdatniacza wody WRO-62. 1. Środek przeznaczony do dezynfekcji chemicznej aparatów do hemodializy. Zakres działania - B, V, F. Czas działania - 10 min. Stężenie cieczy roboczej -2,5%. Związek aktywny - kwas nadoctowy , nadtlenek wodoru. Np. Steridial Forte. Opakowanie 10 l - 35 op..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20 - Wyroby do dializy nerkowej 33.18.15.10 - Płyny do terapii nerkowej 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.11.10 - Opatrunki 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku (zał. Nr 3)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku (zał. Nr 3)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku (zał. Nr 3)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku (zał. Nr 3)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku (zał. Nr 3)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz Oferowy zał. nr 1 do SIWZ - do każdego z zadań oddzielnie. 2. Formularz Cenowy zał. nr 2 do SIWZ - do kazdego z zadań oddzielnie. 3. G.1) Sporządzone przez Wykonawcę oświadczenie, że oferowane przedmioty zamówienia spełniają wymagania określone odpowiednimi przepisami i są dopuszczone do stosowania i obrotu na terenie RP zgodnie z Ustawą z dn. 20 maja 2010r o wyrobach medycznych Dz. U. Nr 107 z dn. 17 czerwca 2010r i Rozp. Ministra Zdrowia Dz. U. nr 215 z 2010r poz. 1416 z dn. 05 XI 2010r w sprawie klasyfikowania wyrobów medycznych. Przedmiot zamówienia spełnia normy jakościowe oraz posiada aktualne dokumenty świadczace o wymaganym dopuszczeniu do obrotu i stosowania na terenie RP (kserokopie dopuszczenia i katalogi oferowanych wyrobów do przedłożenia na każdą prośbe Zamawiającego).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następujących przypadkach : a) - gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidziane zdarzenia lub okoliczności które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. b) - w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. c) - zmianę osób reprezentujących strony i odpowiedzialnych za realizację postanowień umowy d) - zmianę rachunku bankowego i innych danych stron e) - zmiany stawki podatku VAT, w związku z tym zmiana ceny wyrobu w ramach niniejszej umowy nastąpi z chwila wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.konskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej
26-200 Końskie
ul. Gimnazjalna 41B
DSUiZP - niski parter.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2012 godzina 10:45, miejsce: SEKRETARIAT Zespołu Opieki Zdrowotnej 26-200 Końskie ul. Gimnazjalna 41B.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Usługi w zakresie prania, dezynfekcji, sterylizacji, reperacji bielizny szpitalnej oraz transportu, załadunku i wyładunku u Zamawiającego
- Zakup wraz z dostawą artykułów mleczarskich
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych
- Zakup wraz z dostawą świeżych owoców i warzyw
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą mięsa, drobiu oraz wędlin
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostawa środków opatrunkowych / opatrunków specjalistycznych.
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Zakup medycznego sprzętu jednorazowego i akcesoriów medycznych- 6 części
- Dostawy środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych - powtórka
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.