eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Dostawy materiałów opatrunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-23

Jastrzębie-Zdrój: Dostawy materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 37792 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4784561.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów opatrunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju. Przedmiot zamówienia podzielony został na 17 części (pakiety): Pakiet nr 1 - Plastry i przylepce I, Pakiet nr 2 - Plastry i przylepce II, Pakiet nr 3 - Opatrunki do zabezpieczenia wkłuć, Pakiet nr 4 - Folie operacyjne, Pakiet nr 5 - Opaski gipsowe i podkłady pod opaski gipsowe, Pakiet nr 6 - Bandaże, Pakiet nr 7 - Wyroby z bawełny, gazy i włókniny, Pakiet nr 8 - Tupfery i setony, Pakiet nr 9 - Kompresy gazowe i serwety operacyjne, Pakiet nr 10 - Podkład higieniczny i ginekologiczny, Pakiet nr 11 - Opatrunki specjalistyczne I, Pakiet nr 12 - Opatrunki specjalistyczne II, Pakiet nr 13 - Waty opatrunkowe, Pakiet nr 14 - Pieluchomajtki, Pakiet nr 15 - Gąbki myjące, Pakiet nr 16 - Zestawy do znieczulenia przewodowego i wkłuć centralnych, Pakiet nr 17 - Zestawy położniczo - ginekologiczne. Zaoferowane wyroby muszą posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 1 października 2008 r. w sprawie wymagań Dobrej praktyki Wytwarzania (Dz. U. Nr 184, poz. 1143 - tekst jednolity), wymaga aby zaoferowane produkty były sterylizowane parą wodną (pkt. 82 Aneksu 1 pt.: Wytwarzanie sterylnych produktów leczniczych) - TYLKO W PRZYPADKU ZŁOŻONYCH OFERT NA PAKIETY NR: 7. 8, 9 I 17. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca jest obowiązany przedstawić w ofercie: a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotki informacyjne, broszury, foldery, katalogi, itp.); b) próbki zaoferowanego asortymentu do każdej pozycji asortymentowej wraz z oryginalną etykieta handlową, bądź w oryginalnym opakowaniu zgodnie z zapisem pkt. 3.12. SIWZ; c) oświadczenie o posiadaniu aktualnych pozwoleń na dopuszczenie do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla zaoferowanego produktu oraz o potwierdzeniu gotowości do ich udostępnienia na żądanie Zamawiającego (także przed rozstrzygnięciem postępowania - w ramach udzielanych na wezwanie Zamawiającego wyjaśnień) - TYLKO W PRZYPADKU ZŁOŻONYCH OFERT NA PAKIETY NR: 2, 3, 5, 6, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17; d) świadectwa dopuszczenia do obrotu: - deklaracja zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), -certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klas wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, II a, II b, III), - wpis, zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiadających za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o Wyrobach Medycznych - w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie) - TYLKO W PRZYPADKU ZŁOŻENIA OFERTY NA PAKIETY NR: 1, 4, 7, 8 i 9; e) Karty Techniczne zaoferowanych produktów wystawione przez producenta - TYLKO W PRZYPADKU ZŁOŻONYCH OFERT NA PAKIETY NR: 4, 5 i 14; f) oświadczenie, że oferowany asortyment może być użyty tylko jeden raz (w przypadku wyrobów jednorazowego użytku) - stosowną deklarację do wypełnienia przez wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; g) oświadczenie, że oferowany asortyment jest sterylny (w przypadku wyrobów jednorazowego użytku) - stosowną deklarację do wypełnienia przez wykonawcę zawarto w Formularzu oferty; h) oświadczenie, iż w przypadku zniszczenia opakowania sterylnego oferowany asortyment nie może być poddany ponownej sterylizacji (w przypadku wyrobów jednorazowego użytku) - stosowną deklarację do wypełnienia przez wykonawcę zawarto w Formularzu oferty. Oferowany asortyment musi posiadać termin ważności nie krótszy niż 24 miesiące od momentu jego dostarczenia do Zamawiającego. Oferowany asortyment, musi spełniać wymagania wyszczególnione w formularzu asortymentowo-cenowym dla poszczególnych pakietów. Zamawiający wymaga dostarczenia bezpłatnych próbek oferowanego asortymentu do następujących pakietów: Pakiet nr 1 - po 2 sztuki do każdej pozycji asortymentowej, Pakiet nr 2 - po 2 sztuki do każdej pozycji asortymentowej, Pakiet nr 3 - po 2 sztuki do każdej pozycji asortymentowej, Pakiet nr 4 - po 2 sztuki do każdej pozycji asortymentowej, Pakiet nr 5 - po 2 sztuki do każdej pozycji asortymentowej, Pakiet nr 6 - po 2 sztuki do każdej pozycji asortymentowej, Pakiet nr 7 - po 2 sztuki do każdej pozycji asortymentowej, Pakiet nr 8 - po 2 sztuki do każdej pozycji asortymentowej, Pakiet nr 9 - po 2 sztuki do każdej pozycji asortymentowej w celu dokonania weryfikacji przedmiotu zamówienia. NIEZGODNOŚĆ PRÓBEK Z OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA SKUTKOWAĆ BĘDZIE ODRZUCENIEM OFERTY. Próbki, o których mowa w pkt. 3.12. należy załączyć wraz z oryginalną etykieta handlową, bądź w oryginalnym opakowaniu. Etykieta handlowa zaoferowanego produktu powinna zawierać elementy określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. Nr 251, poz. 2514 ze zm.). Oferowany asortyment musi posiadać termin ważności nie krótszy niż 24 miesiące od momentu jego dostarczenia do Zamawiającego. Ilości, rozmiary i dopuszczoną tolerancję rozmiarów ustala Zamawiający. Podane ilości nie ulegną zmianie ze względu na podaną tolerancję rozmiarów. Zamawiający nie przewiduje dzielenia ustalonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakietów w trakcie procedury przetargowej, ani wydzielania z pakietów poszczególnych pozycji. Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen za wyjątkiem: a) zmiany stawki podatku VAT - zmiana nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę podatku VAT; b) zmiana ceny urzędowej - zmiana nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego cenę urzędową; c) korzystania z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy oraz gdy w trakcie realizacji umowy produkcja produktów zostanie wstrzymana lub produkty zostaną wycofane ze sprzedaży, Wykonawca zaoferuje produkty równoważne dla wstrzymanych lub wycofanych produktów, w tych samych ilościach, jednak nie droższe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje asortymentowe. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych lub wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej wartości/ilości umowy. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.12 - Plastry 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.14.11.13 - Bandaże 33.14.11.14 - Gaza medyczna 33.14.11.19 - Kompresy 33.14.11.15 - Wata medyczna 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe 33.74.12.00 - Płyny do rąk i ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W postępowaniu wadium nie obowiązuje

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy PZP, spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić poniższy warunek: 1) Wykonawcy muszą wykazać, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenie na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2, AL. Jana Pawła II 7 44-330 Jastrzębie Zdrój, Dział Zamówień Publicznych, Zaopatrzenia i Marketingu - pok. nr 9, XI piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2, AL. Jana Pawła II 7 44-330 Jastrzębie Zdrój, Dział Zamówień Publicznych, Zaopatrzenia i Marketingu - pok. nr 9, XI piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Plastry i przylepce I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 zawiera 11 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Plastry i przylepce II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 zawiera 12 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opatrunki do zabezpieczenia wkłuć.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 zawiera 3 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Folie operacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 zawiera 4 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opaski gipsowe i podkłady pod opaski gipsowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 zawiera 5 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Bandaże.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6 zawiera 5 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wyroby z bawełny, gazy i włókniny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 7 zawiera 13 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Tupfery i setony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 8 zawiera 7 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kompresy gazowe i serwety operacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 9 zawiera 13 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Podkład higieniczny i ginekologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 10 zawiera 3 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Opatrunki specjalistyczne I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 11 zawiera 4 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Opatrunki specjalistyczne II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 12 zawiera 17 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Waty opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 13 zawiera 3 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pieluchomajtki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 14 zawiera 2 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Gąbki myjące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 15 zawiera 1 pozycję.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.12.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zestawy do znieczulenia przewodowego i wkłuć centralnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 16 zawiera 2 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zestawy położniczo - ginekologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 17 zawiera 3 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.