eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Budowa nawierzchni drogowej i kanalizacji deszczowej w ulicachZielonej, Ogrodowej i Żytniej w miejscowości Cieplewo.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-23

Pruszcz Gdański: Budowa nawierzchni drogowej i kanalizacji deszczowej w ulicach: Zielonej, Ogrodowej i Żytniej w miejscowości Cieplewo.
Numer ogłoszenia: 377877 - 2008; data zamieszczenia: 23.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruszcz Gdański , ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, faks 0-58 682 27 14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa nawierzchni drogowej i kanalizacji deszczowej w ulicach: Zielonej, Ogrodowej i Żytniej w miejscowości Cieplewo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budowa ulic: Zielonej, Ogrodowej i Żytniej w Cieplewie w zakresie: wykonania jej utwardzenia, przebudowy sieci elektrycznej, gazowej oraz budowy sieci kanalizacji deszczowej zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 2. W zakres prac do wykonania wchodzi: 1) Branża drogowa: a) roboty przygotowawcze: odtworzenie trasy drogowej i jej punktów wysokościowych, wycinka drzew, rozbiórka elementów dróg z wywozem na odległość do 5 km, ułożenie nawierzchni z płyt YOMB (opis wykonania w pkt. 3), b) roboty ziemne: wykonanie wykopów, wykonanie nasypów, c) wykonanie podbudowy: korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, podbudowa z betonu cementowego B-20, d) wykonanie nawierzchni: nawierzchnia z kostki brukowej betonowej koloru szarego, e) urządzenia bezpieczeństwa ruchu: oznakowanie pionowe, f) elementy ulic: ustawienie krawężników betonowych, wykonanie chodników z kostki betonowej koloru szarego, ustawienie obrzeży chodnikowych, wykonanie wjazdów z kostki betonowej koloru grafitowego, g) zieleń drogowa, h) roboty towarzyszące. 2) Branża energetyczna - usunięcie kolizji istniejących sieci rozdzielczych z projektowanym układem drogowym: a) budowa linii kablowej typu 3 x XRUHAKXS, b) przełożenie istniejącej linii kablowej SN 15 kV, c) budowa linii kablowej typu YAKY, d) przełożenie istniejącej linii kablowej nn 0,4 kV, e) montaż słupów, f) montaż muf kablowych na kabel SN. 3) Branża instalacyjna - kanalizacja deszczowa: a) roboty ziemne, b) roboty montażowe, c) zabezpieczenie gazociągów. 4) Branża instalacyjna - usunięcie kolizji teletechnicznych. 3. Wykonanie dróg z płyt rozbiórkowych typu YOMB, należy wykonać na podstawie niżej podanych informacji: 1) płyty należy dowieźć na miejsce wbudowania (odległość do 1 km od placu budowy), należy uwzględnić załadunek i rozładunek, 2) wykonać korytowanie na gł. 25 cm, 3) podłoże należy wyprofilować i zagęścić, 4) wykonać warstwę odsączającą ze żwiru, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, 5) wbudować płyty i wykonać pobocza gruntowe na szer. 1m po obu stronach drogi, 6) nadmiar ziemi wywieźć i zagospodarować. Powierzchnie przewidziane do utwardzenia w miejscowości Cieplewo: 1) ulica Łąkowa 650m2, 2) ulica Wierzbowa 250 m2. 4. Do zadań Wykonawcy należy również wytyczenie geodezyjne, wykonanie operatu powykonawczego, wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, uwzględnienie w cenie oferty włazów zatrzaskowych lub na zamknięcie, wykonanie i poniesienie kosztów wykonania i późniejszej rozbiórki ewentualnych objazdów, zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej oraz gazowej zgodnie z uzgodnieniami branżowymi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 50 000, 00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia to znaczy: 1) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należy wykazać zrealizowanie co najmniej dwóch inwestycji, z których zakres każdej z nich obejmował wybudowanie co najmniej 500 mb kanalizacji deszczowej oraz nawierzchni o pow. min. 4000 m2 z kostki betonowej , 2) dysponować: a) uprawnionym kierownikiem budowy z uprawnieniami w branży drogowej bez ograniczeń, b) uprawnionym kierownikiem budowy z uprawnieniami w zakresie instalacyjnej obejmującej sieci, instalacje i urządzenia wod - kan, cieplne, wentylacyjne i gazowe bez ograniczeń, 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiadać zdolność kredytową lub środki finansowe na kwotę nie mniejszą niż 500 000, 00 zł, 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Spełnienie powyższych warunków oceniane będzie na podstawie poniżej wymienionych dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należcie (potwierdzenia powinny posiadać datę oraz terminy wykonania inwestycji, rodzaj nawierzchni i sieci, długości sieci (m) i powierzchnię nawierzchni (m2)) - zgodnie z treścią załącznika nr 3 do siwz, 5. wykaz osób uprawnionych do prowadzenia robót (zgodnie z treścią załącznika nr 4 do siwz) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia zawodowe i członkostwo w branżowej izbie inżynierów budownictwa kierowników robót..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszczgdanski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 30 - biuro podawcze na parterze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.