eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa materiałów do sterylizacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-08

Lublin: Dostawa materiałów do sterylizacji
Numer ogłoszenia: 37784 - 2012; data zamieszczenia: 08.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , Al. Racławickie 23, 20-904 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7183203.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1szw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do sterylizacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji: Część nr 1. Materiały do sterylizacji. Część nr 2. Fiolkowy wskaźnik biologiczny. Część nr 3. Materiały do sterylizacji. Część nr 4. Strzykawki do gazomterii 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zawarty jest w załączniku do SIWZ - FORMULARZE CENOWE na poszczególne części zamówienia. 1.3. Zamawiający poprzez wskazanie nazw własnych w elementach opisu przedmiotu zamówienia dopuszcza (na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp) możliwość złożenia oferty równoważnej. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ oraz charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia 1.4. Miejsce dostawy: Apteka 1 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Lublinie, Al. Racławickie 23..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz cenowy sporządzony wg wzoru załączonego do SIWZ oddzielnie dla każdej części. Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia, iż oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną. Pełnomocnictwo do reprezentacji i zawarcia umowy wystawione przez wszystkich Wykonawców w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1)zmiana danych, podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); 2)zmiana nazwy handlowej wyrobu stanowiącego przedmiot umowy; 3)obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę, (może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do umowy); 4)zmiana stawki podatku VAT - cena netto nie ulega zmianie; 5)brak wyrobu stanowiącego przedmiot umowy, na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje możliwość zastąpienia wyrobem równoważnym o tych samych lub wyższych parametrach i zastosowaniu - po cenie nie wyższej niż w ofercie stanowiącej załącznik do niniejszej umowy; 6) zmiana ilości sztuk w opakowaniu - przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań; 7) zmiana nazwy wyrobu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym wyrobie; 8) Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niepełnej realizacji przedmiotu umowy, w okresie jej obowiązywania, przy zachowaniu jej wartości (nie dłużej niż o 90 dni).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1szw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-904 Lublin, budynek nr 6, pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2012 godzina 10:00, miejsce: 1 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-904 Lublin, budynek nr 6 pokój nr 28.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Jednorazowy pakiet testowy Bowie Dick 1340 - 3.5-4 min kontrolujący penetrację i jakość pary. szt. 300 2.Test zintegrowany kl. V do sterylizacji tlenkiem etylenu op. a100 szt. op. 30 3.Test zintegrowany kl. V do kontroli sterylizacji parą wodną z przesuwalną substancją wskaźnikową. Informacja o klasie testu na teście op.a100 szt.,op. 10 4. Helix - test kontroli wsadu wraz z przyrządem testowym PCD 1210 C - 15 min 1340 C - 5,3 min op.a400 szt. op. 3 5.Test biologiczny ampułkowy do kontroli sterylizacji parowej, czas inkubacji 24 lub 48 godziny. Wymagane określenie warunków zabicia w temperaturze 1210C i 1340C op.a100 szt. op. 2 6.Test biologiczny ampułkowy do kontroli sterylizacji gazowej, czas inkubacji 48 godz. Wymagane przedstawienie przykładowego atestu serii oferowanego wskaźnika op. a100 szt. op. 2 7.Taśma samoprzylepna bez wskaźnika 19mm x 55m do pary wodnej. Wymagana charakterystyka techniczna producenta. szt. 80 8.Taśma samoprzylepna ze wskaźnikiem 19mm x 55m do pary wodnej. Wymagana charakterystyka techniczna producenta szt. 60 9.Taśma samoprzylepna ze wskaźnikiem 19mm x 55m do tlenku etylenu. Wymagana charakterystyka techniczna producenta szt. 30 10.Testy kontroli zgrzewa typu Seal check w postaci arkusza, bez folii op.a250 szt. op. 2 11.Plomby do kontenerów typu Eskulap plastikowe. szt. 2000 12.Etykiety do kontenera ze wskaźnikiem S klasy A wymiary 67mm x 38 mm wkładane z boku samoklejące szt. 3000 13.Wieloparametrowy wskaźnik chemiczny kl. IV do kontroli sterylizacji parą wodną. Informacja o klasie testu na każdym teście. Op. a500 szt. op. 55 14.Wieloparametrowy wskaźnik chemiczny kl. IV do kontroli sterylizacji tlenkiem etylenu. Informacja o klasie testu na każdym teście. Op. a500 szt. op. 26 15.Etykiety ze wskaźnikiem kompatybilne z metkownicą SPS, 1125 szt. na rolce, op. a12 rolek op. 5 16.Jałowa szczotka do chirurgicznego mycia rąk z 4% glukonianem chlorheksydyny szt. 600.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Fiolkowy wskaźnik biologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fiolkowy wskaźnik biologiczny szybkiego odczytu do kontroli sterylizacją parą wodną -typ Rapid- (zgodny z normami ISO-11138 i EN866-8, zawiera spory bakterii Geobacillus stearothermophilus,pożywkę, filtr przeciwbakteryjny i podwójny system wykrywający obecność spor bakteryjnych, pierwszy odczyt po 1-3h) szt. 100 Fiolkowy wskaźnik biologiczny szybkiego odczytu do kontroli sterylizacją tlenkiem etylenu -typ Rapid - (zgodny z normami ISO-11138 i EN866-8, zawiera spory bakterii Bacillus atrophaeus,pożywkę, filtr przeciwbakteryjny i podwójny system wykrywający obecność spor bakteryjnych, pierwszy odczyt po 1-4h) szt. 100.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Osłonki na narzędzia chirurgiczne wielorazowego użytku, różne op. 100 szt. Op.5; 2. Metkownica trzyrzędowa numeryczna drukująca etykiety umożliwiające zapis informacji dotyczacych: daty sterylizacji, daty przydatnosci pakietu, numeru autoklawu, numeru cyklu sterylizacji, kodu operatora szt. 2; 3 Etykiety podwójnie przylepne ze wskaźnikiem procesu sterylizacji parowej z piecioma miejscami informacyjnymi op 500 etykiet na rolce op. 3; 4 Wskaźnik skuteczności mycia mechanicznego w postaci arkusza z substancją testową. Zgoda z PN EN ISO 15883 do zastosowania w uchwycie zapewniającym kontrolę w co najmniej dwóch płaszczyznach, skaład substancji testowej bez wartości krwi ani jej pochodnych natomiast zawiera dwa rodzaje białek, lipidy i polisacharydy op 100 szt op. 3; 5 Uchwyt do wskaźnika skutecznosci mycia mechanicznego szt. 1; 6 Komplet gietkich czyścików do czyszczenia trudno dostepnych miejsc, czyściki po jednym opakowaniu z każdego rodzaju w podajniku z obcinarką kpl 1; 7 Komplet gietkich czyścików do czyszczenia trudno dostepnych miejsc, czyściki po jednym opakowaniu z kazdego rodzaju kpl 1; 8 Plastikowe paski do mocowania etykiet op 100 szt op 1; 9 Tabliczki TAG 90 x 38 op 100 szt ( różne kolory) op 1; 10 Maty dekontaminacyjne Rozmiar: 115 x 45 cm op.40 lisków Przylepna na całej powierzchni, spodnia warstwa maty zapewnia równe i stabilne przyleganie do podłoża Materiał: PE (folia polietylenowa), akrylowy polimer adhezyjny Siła adhezji (g/25mm): 350 g (?30g) - warstwa maty , 700 g (?30g) - warstwa przylegająca do podłogi Środek bakteriobójczy: Proxel XL2 Mata jest produktem medycznym oznaczonym znakiem CE op 10;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Strzykawki do gazometrii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Sterylna strzykawka do gazometrii: -objętość probówki:0,5ml-2ml; -heparynizowana sucha, wysokoncentrowaną, zbalansowaną elektrolitowo heparyna litową umieszczoną na krążku mieszającym; -urządzenie mieszające w postaci kulki magnetycznej; -płaskie zakończenie tłoka wewnątrz strzykawki,zapewniające niezakłócony pobór próbki krwi przez sondę aspirującą analizatora; -zatyczka odpowietrzająca lub korek umożliwiający usunięcie /wypchnięcie/podczas podawania do analizatora; -zakończenie luer,pasujące do każdej igły; -możliwość wspólpracy z aparatem Radiometer seria ABL700 szt. 200; 2 Sterylna strzykawka samonapełniająca się do gazometrii: -objętość probówki:0,7ml-1,5ml; -heparynizowana suchą, wysokokoncentrowana, zbalansowaną elektrolitowo heparyna litowa umieszczoną na krążku mieszającym; -urządzenie mieszające w postaci kulki magnetycznej; -płaskie zakończenie tłoka wewnątrz strzykawki, zapewniające niezakłócony pobór próbki krwi przez sondę aspirującą analizatora; -samouszczelniający się tłok strzykawki,umożliwiajacy odprowadzenie powietrza ze strzykawki podczas samonapełniania się krwią tętniczą; -zatyczka odpowietrzająca lub korek umożliwiający usunięcie/wypchniecie/ pęcherzyków powietrza bez koniecznośći jego zdejmowania podczas podawania do analizatora; -zakończenie luer,pasujące do każdej igły; -możliwość współpracy z aparatem Radiometer seria ABL 700 szt. 700.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.